.

уторак, 3. мај 2011.

Erotika dominacija zene


Radim na velikim računala u poduzeću i oko osam mjeseci smo angažirali nove programer. Bila je kratka, sa širokim bokovima, beba lice i masivni skup Knockers. JA je zadržao joj stalno gledao. Ja sam htjela ništa više nego da stavi ruke ispod nje i bluzu igrati s tim sisama - da ih stisnuti, da ih trljati, da ih poskakivati ​​gore-dolje, staviti glavu ispod nje bluze i sisanje na njima, trljati moj penis između njih dok sam došao!
Nažalost, ja sam oženjen, koja ograničava moje ne-žena seksualni život. Međutim, rješenje je stigao.
Prvi put sam studirao hipnozom natrag na faksu, kad bih pomoći i drugim studentima koji su imali problema koncentriraju na svoje studiranje. Nakon puštanja  dominacija zene učenik u svjetlu hipnotičan države, ja bih reći student koji fraza "studija vremena" bi ih staviti u stanje intenzivne koncentracije dok su završili s bilo kojom su bili studiranje. To je radio dobro s većinom ljudi, to im je pomogao da bi se izbjeglo ometanje. Naravno, student je samo u vrlo svjetlo hipnotičan države, i uvijek svjesni svoje okoline.
Oko mjesec dana, dogodilo da se pohađaju strana dao djevojka koja radi se hodnik iz mene. Bilo je zabavno, s puno ljudi, i dobre stvari za piti i pušiti. Oko 12:30, moja supruga (koja je prilično izgubiti) sugerirao da sam trebao hipnotizirati neki ljudi za smijeh. Rekla je naša domaćica o tome, i dobio sam govorio u nju. Nisam bio jako dobar, ali puno ljudi u prilično pripit okvir uma, tako da je imao priliku.
Naša domaćica se zove za volontere, i dobio: sebe, moja žena (s kojim nikada nisam bio u stanju hipnotizirati), dva dečki, i moj mladolik prijatelj (nisam znao da je tamo na sve).Dobio sam glazbu okrenut prema dolje, i nije moj najbolji. Moja supruga je, kao i obično, unhypnotizable. Mislim da je naša domaćica je otišao pod, ali možda je zavaravanje.Miss Baby-Face je pod brzo (ona bi bila puno pušenje, koji je vjerojatno pomogao), kao jedan od dva momci.
Imao sam ih raditi uobičajene hipnozom-party-trikove, kao što je stvaranje ruku krut, perching između dvije stolice, itd. Većina tih trikova su fiziološke uvjeriti temu da oni stvarno si hipnotiziran. Nakon tih, imao sam ih pjevati, pretvarati se da životinje, i tu vrstu stvari.
Predložio sam im da tip je penis je postala četiri noge duge zenska dominacija srbija  i gledao subjekt djevojke pretvarati se da oni nisu tražili. Jedan od njih sjeo pored njega i stavi joj ruku na njegov "penis", o na koljenima! Tada sam rekao da je njihov tits djevojke postala ogromna, kao dvije noge u promjeru, i imao ih je njima manipulirati, što je zabavno gledati.
Kad je show bio oko gotovo, rekao sam im sve da, kada sam rekao "kompleksa" za njih, oni će se opustiti i zaspati ponovo. Rekao sam ti da je tako je da se osobito dobro ih je te noći (trebali ste vidjeti ceri u publika!), Njih se probudio, i posla ih natrag na svoja mjesta.Nakon otprilike minutu, ja glasno rekao "kompleks", a svi su zaspali u midsentence. To je dobro za smijati, a ja ih probudio natrag gore i rekao im da uživaju stranci.
Pa, napast je previše. Ja stjeran Miss Baby Face-u kuhinji kad nitko nije gledao, i rekao: "kompleksa" za nju. Predložio sam da bismo trebali ići u šetnju oko bloka.  Erotske price fetisi  Tijekom šetnje, ja armirano prijedlog, rekla da će mi povjerenje, i predložio da, nakon što sam joj se probudio, da bi ona trebala mene pozvati na ručak za sutra. Sam je probudila, i na putu natrag u stranku, ona me je pozvala na ručak u svoj stan sljedeći dan.
***
Sljedeći dan, pokazao sam se u njezin stan i nije gubio vrijeme joj stavljajući pod.Predložio sam joj da sam bio njen ljubavnik koji je došao natrag na nju nakon što je u inozemstvu za godinu dana, a ona je htjela ništa više nego da me usrećuju. Ona me je obasuo poljupcima, i rekao mi je kako je sretna ona je za mene su leđa. Ona izdvajali joj majicu pamuk preko glave, i otkrila one prekrasne sise.
Pitao sam je za uklanjanje joj grudnjak. Ona je dosegla oko i unclasped grudnjak, ostavljajući joj lijepe tits proljeće van. Ona izdvajali moje lice dolje na nju nipples. Ljubio sam, usisan i lizali ih za dvadesetak minuta. Oni su mine, na zadnji! Na kraju sam joj rekao da se moj penis out. Učinila je to lizanje kao što je iznikla iz.
Uzeo sam ostatak moje odjeću, nježno ju je gurnuo dolje na tepih, i montiran joj tits. Oni su skliske od toga da bude lizali i isisan. Ja gurnula moj penis između joj tits za nekoliko minuta, dok je održala ih je široka oko moje penis. Ona je nasmijala i rekla koliko ona bi me propustili i kako loše je želio moj penis u njoj maca.
Nije bilo načina da sam mogao izdržati i sam snimao moj  erotika zene srbija teret sve nad njom tits. Da sam počistiti, predložio sam joj da moja sperma pokrivene penis (prekrivena cum od nje tits) bi okus poput marshmallows i da je kalorijski besplatno. Ona me je zahvatila i odgurnuo moj kurac između onih slatkih beba-lice usne, a ona ga lizali off.
Proveo sam pola sata ili tako iskupljuje domina  trazi roba iz srbije  od sisa na nju tits neke više i onda sam joj stavio ih na ruke i koljena na krevet i rammed moj bol penis u mokro joj maca od iza toplo (ja sam imao vazektomija, tako da nema problema tamo). Predložio sam joj da će ona sperma, kada sam učinio. Iz vida da je lijepo tijelo, one velike tits ljuljanje naprijed-nazad, a sluh joj jadikovanje i zove moje ime ubrzo je učinio za mene.
Moje tijelo je počeo trzati kao moja sperma letio moj vratilo ispuniti joj mokro toplo tunel ljubavi. Ja stenjali da sam bio cumming, i naravno, tako je i učinila. Onda opet sam ju očistiti moj penis između gospodarica i rob  onih preslatko baby-face usne njene.
Ja sam htjela da joj mi vožnja, s tim prekrasnim velikim tits odskakanje pred moje lice, ali sam bio proveo za trenutak. Morao sam da se ide, pa sam predložio da će zaboraviti sve o činjenici da sam ju posjetila na sve, što je i učinila.
I sada joj se o jednom danu na poslu sada. Sam joj poziv na telefon, i reći da je naša tajna signala. Ovaj joj kaže da mi u susret malo korišten kupaonica u podrumu. Kada smo se tamo,  Domina trazi roba ona uklanja joj bluzu i grudnjak, padne na koljena, i omata svoje dijete-lice usne oko moje pijetao i sisanje na njemu dok ne dođem u usta.
Povremeno, kada je moja supruga ide iz grada na posao, ja ću predložiti da se moj mladolik rob da bi ona trebala provesti vikend sa mnom. Ponekad, ja predlažemo da sam joj muž, ponekad smo i Sultan Harem Girl.
Bez obzira na situaciju, mi svaku noć spavati uz moje lice između njezine velike tits ili sa svojom bebom-lice usne.

1 коментар:

  1. titanium alloy nier | TITanium Industries
    tithole american wood barber titanium jewelry pole · solo titanium razor › › TITanium-Arts › Customizable Barber pole - Anvil for sale. · where to buy titanium trim This chrome-plated barber pole for sale - $80 - $200 apple watch titanium vs aluminum · Description · Great selection of barber poles for sale in titanium tube - $80.00 · Sold Out.

    ОдговориИзбриши