.

четвртак, 5. мај 2011.

Hot oglasi Srbija


Tako su Jake i ja poznajemo se oko godinu dana. Upoznali smo se u našem poslovnom razredu i uvijek koketirao. Uvijek nevin dok se prošle noći. Jake me nazvao i pitao ako sam htjela učiti zajedno za naše poslovanje Final. Ja sam rekao da, naravno jer je imao neke od odgovora na test i JA koji je potreban pomoći studiranja. Odlučio sam da možda i ja mogao začiniti stvari, ako nosim seksi grudnjak i tange ispod moje odjeće, tako da mogu napraviti Jake meškoljiti malo.
Pa sam stavio na crnu čipke grudnjak i tange i Domina trazi roba  prošetati do njegova spavaonica sobi.Isprva stvari su vrlo nevino, ali onda kada je dobio Jake vrh na moj bič Kada sam otišao u pokupiti nešto s poda, znala sam da sam stečen njegovu pažnju. Njegov um je bio više na našim konačna, ali na moje dupe. On je dobio jako vruće u sobi, pa sam odlučila da skinu moj znoj košulja. Imao sam crne čipke spremnika na ispod i pogled na Jakes lice kad je vidio ono što sam nosio ispod mi je rekao da je on htio.
Pogledao sam ga i pitao ga bi li htio uzeti pauzu. hot srbija On mi je rekao da je mislio da je dobra ideja. Tako sam indeksirao preko na njegov krevet i pitao ga ako on želi studirati "anatomije" umjesto. Pogledao me je u šoku i samo se nasmiješio. To mi je rekao da je on def. htio studiju "anatomiju" sa mnom.
Sam skinula moju košulju i hlače i pokazao mu moj ten i ton tijelo. On samo nasmijala i ustala i skinula je majicu i hlače. Sve naše seksualne napetosti oko trebao je biti pušten na svaki drugi. Sjedio sam na vrhu njega i pitao ga bi li htio vidjeti što boobs izgledao. On se nasmijao i rekao da molimo. Tako sam odvoji od tla, moj grudnjak i pušten moj 34D boobs i rekao mu da ako on osjeća da će mu pomoći da razumiju tijelo više on treba ih dirati. On je to učinio više od toga.
On grabbed moje tits i počela lizati sve ostale moje bradavice. Tada uze svoga jezika i pratiti niz moje stomich. On je pitao ako on je dozvoljeno da vidi što je ispod mog bič.Rekao sam, naravno. On je onda počeo trljanje moja maca rukom i maknuti moj donje rublje za mene. On je uzeo svoje ruke i grabbed moje dupe i ja pokupila s kreveta i mene zrcaljeno na leđima. On je tada počeo lizanje mi sve ostale moje tijelo.
Kao što je naša usta sastao se po prvi put iskra otišao off. Svi napetost između nas tijekom semestra na kraju bio pušten. Bilo je to kao nismo mogli dobiti dovoljno jedni druge. Zatim sam hot sex chat srbija  mu rekao da se njegova boksera off i mi pokazati što je on radio s. Bio sam vrlo sretan da vidi da je njegova muškost je bio savršen. oko 8 centimetara i vrlo gust. Jake je nogometaš, tako da je vrlo koža i vrlo ton čim je skinula one boksači sam mogao vidjeti da je on izgledao vrlo dobro, bez svoje odjeće. Baš kao što sam zamišljao kad sam je gledao ga igrati nogomet.
Zatim sam uhvatio svoj penis u ruci i lizali savjet od njega. Odmahnuo sa zadovoljstvom pa sam počeo uzimajući moj jezik i slicking sve ostale vratilo. Zatim sam je zaglavi u usta i uzme cijelu stvar u moja usta. On dahnu sa zadovoljstvom i rekao: "O, moj Bože".Nastavio sam sisati njegov penis za oko 3 min.  Erotske price fetisi  onda sam prestao i rekao mu da sam učinio i htio sam ga da mi pokaže ono što je htio učiniti za mene.
On mi je rekao da je zafrkavati, ali on će biti drago da mi pokaže. Potom me prevrnuo na leđima i skliznula svoju ruku na moje maca. On je zaglavi u tri prsta i počeo prst me jebu.Ja sam imao dečki me prst prije, ali Jake je znao točno gdje me dodir. Došao sam nakon oko min. od njega mi je ukazivanje. Potom  seks hot chat je pitao mene ako sam htjela da ide i rekla sam mu da ja ne želim da molim, ali ako on nije me jebati uskoro sam bio idući u biti jako lud.
Potom mi je rekao da je htio to traje neko vrijeme i rekao mi je da i dalje s mojim popušiti, a onda bih dobiti nagradu za moj trud. Rekao sam ok i počeo opet sisa. Njegov kurac okusio tako dobra u moja usta jednostavno nisam mogao dobiti dovoljno. Nakon oko 5 min Jake došao duboko u moja usta. Bilo je tako slatko, a ne kao sperma koju sam ikada imao prije.
Zatim sam ga pitao gdje je moja nagrada. On me uznemiri sex chat srbija  me okretanjem na leđa i opet me pita da li sam bio spreman da se jebeno. ja sam rekao da, naravno jer nisam mogao čekati da se njegov debeli kurac u moju maca me ispunjava gore. On je tip njegov penis i počeo svirati s mojim maca s njom. Pitao sam ga: "ideš mi molim ili ćete me jebati već" On je tada jamed svih 8 inča u meni teško. To je najbolji osjećaj na svijetu.
Volim ga i grubo mu je rekao da je određeni broj puta. Zgrabio sam moja kosa u ruci i samo mi je snažno tuklo njegov penis u moje zbijeno maca. Moja maca počeo da se otvori njegov kurac i počeo sam da se to osjetiti fluttry sa zadovoljstvom. Došao sam prvi put nakon cca 2 min. Potom me je pitao ako sam htjela da ide jer je bio spreman otići cijelu noć. Rekao mi je da mu je cilj bio da mi sperma najmanje 5 puta ako je moguće.Rekao sam mu sreću, ali sam bio za to jer mu je penis osjećao tako dobro u meni da ja ne želim ga zaustaviti.
Imao se prikazati i noga kreveta u krevet pa udario njegov penis u mom maca od iza.Počeo grickanje na moj vrat i leđa te me cum opet. On mi je rekao da on nije učinio, ali i mene zrcaljeno natrag na leđima. Mogao sam osjetiti prstima počela kovrčati, jer užitak je bio tako intenzivan. Nikad se nisam imao takav intenzivan orgaism. Jake je nastavio me jebati dok sam u stvari sperma 5 puta.
Jednom smo bili učinio sam jedva mogao kretati. On me poljubio u glavu i rekao mi da on nikada nije imao popušiti kao što je to prije i htjela vratiti osobi koja je mu najbolje popušiti njegova života. Nasmijao sam se i rekao onda sam mu dugovali za najbolje jebati u mom životu.
Mi smo tada obukla i počela ponovno studiranje. Mislim da je seks chat srbija  kao da je def. 

Нема коментара:

Постави коментар