.

субота, 30. април 2011.

Moja zena sa drugim muskarcem

Moja supruga i ja smo se govori o našim seksualnim fantazijama za neko vrijeme. Ona je naznačeno da bi voljela probati neke vrlo svijetle ropstvo eventualno, i da bi eventualno željeli imati spolni odnos s drugom muški. Pitala me ako bi me smetaju, a ja pokazala da ja ne mislim da bi tako dugo kao što sam bio tamo kad je to učinio.

Rekao sam joj da mi dopusti da mislim o tome, i da bismo o tome razgovarati opet.

Moja supruga i ja bili u braku dugi niz godina, i izgledalo je kao da je uvijek samo isti stari spola stvar. Mislio sam da možda je moja supruga bila u pravu kada je rekla da bi željeli imati spolni odnos s nekim drugim. Mi smo bili u braku u našem ranim dvadesetim godinama, a vjerujem da je imala seksualnih iskustava više nego što sam učinio u to vrijeme. Budući da smo bili u braku, ja ne vjerujem ni jedan od nas je imao spolni odnos s drugima, pa misli gledajući moje žene imaju seksualne odnose s nekim drugim, bio titillating za mene. Nisam bio točno koliko dobro da bih odgovoriti na to, ali mislio sam da to može biti zanimljivo vidjeti što će se dogoditi.

Pa, ja o tome mislio gledajući moju ženu s drugim muškarcem sve više i više, i sam bio težak to odgonetati koliko bismo otići o tome. Nisam razgovarao je bilo dalje s njom u ovom trenutku, ali sam odlučila da sam htjela pokušati izraditi Internet dogoditi.

Bio sam razgovarao s prijateljem na poslu, i rekao mu o moja supruga je zahtjev za svjetlo ropstva. Istaknuo je da sam bio jedan sretan čovjek, te da je oduvijek htjela probati da sam. On je rekao da je čak otišao što se tiče kupnje neke lisice koristiti na svoju ženu, ali da ona stvarno nije bila u njega, tako da ih nikada nije korišten. On je ponudio da ih posuditi za mene, a ja sam ukazao da bih volio da ih posuditi od njega.

Sljedećeg dana, dok jede u snek-bar s mojim prijateljem, on je skliznuo mi malu smeđu papirnatu vrećicu, i rekao da manžetama bili unutra, i da sam bio na sebe uživati. Jedino što je pitao u zamjenu, bilo da sam mu mora reći sve detalje. Ja sam pristao na uvjete, bez oklijevanja. Rekao sam mu da bih ih koristiti ove noći.

Dok je moja supruga i ja bili ležao u krevetu, sam je pitao da li ona htjela da isprobate neke od svjetla ropstva da je govorio o tome. Ona je naznačila da će biti spremni, ali da ona ne želi znati što sam planirao, ali samo me htio to učiniti.

I ranije je kupio povez preko očiju da sam pokušao koristiti da mi pomogne spavati tijekom dana. Dobio sam povez preko očiju van i staviti ga na nju. Sam mogao gotovo odmah vidjeti uzbuđenja u moje supruge zgrade. Ona je sada klečeći u sredini kreveta noseći povez za oči i gaćice, i zabrinuto čekaju da vide što će se dogoditi sljedeći.

Sam otvorio moju ladicu noćni ormarić, i ukloniti lisice iz vrećice, i nastavila da joj pljuska iza nje.

Izgledala je tako seksi, kleči na krevetu s povez preko očiju i lisice na mjestu, i samo njezine crne gaćice. Bila je potpuno u moje kontrole u tom trenutku.
Bio sam potpuno gola u tom trenutku, a ja sam sjedio pokraj nje u krevetu. Rekao sam joj da ne kažem ništa, ali da samo sebe uživati. Bio sam stroking joj grudi, a bradavice su se stvarno teško, a ona je zadrhtala kao što sam ih dotakne.

Dospio sam dolje između njezine noge i igrao s njom maca, koja je kao mokro kao što sam ikada vidio. Ona je tek otvorila joj noge lagano, tako da bih mogao imati bolji pristup joj maca.

Moj penis je uzimajući teško, čak i bez ikakve fizičke stimulacije od mog supruga. Bio sam uzbuđen da razmišljam o njoj na bilo koji način koji sam želio u ovom trenutku.

Kao što sam bio uzimajući spremni da se stvari na sljedeću razinu, zazvonio je telefon. Kad sam ga odgovorio, to je bio moj prijatelj s posla koji je dao mi manžetama. On mi je rekao da je upravo shvatio da ključ da me je dao za manžetama bila pogrešna, i da će pregaziti s ispravan ključ.

Zahvalio sam mu i rekao da će trebati ključni čim je mogao dobiti više za kuću. Srećom, on je samo živio oko blok i pol udaljen, i rekao da će biti u pravu tamo.

Moja supruga je počela nešto reći, a ja joj zaustavljen prije nego je ona mogla izaći, te joj je podsjetio da ona nije bila govoriti osim ako sam joj rekao da je ok.Ona je klimnula glavom u dogovoru. Rekao sam joj morao sam otići dolje za nekoliko trenutaka, i da sam htjela samo sjediti i razmišljati o svemu zabavno da će imati.

Odgovorio sam vrata u mom haljinu, a moj prijatelj je došao i dao mi ključ. Bio je žao ako je zbog mene bilo problema, i pitao koliko daleko sam otišao s ropstva stvar.

Rekao sam mu da je ona bila gore, povez preko očiju i lisice, i čeka mene da joj kažem što treba učiniti sljedeće. Kao što smo razgovarali o situaciji, bio sam uzimajući drugi montaža, i mogao sam vidjeti rast u hlače od moj prijatelj. Rekao sam mu da je izgledao kao da je bilo gotovo jednako uzbuđen o tome, kao što sam bio, i on je priznao da je on doista bio uključen samo misli o tome.

Upitao sam ga bi li htio doći gore i pogledati na mom suprugu, koji je brzo pristao. Rekao sam mu da samo biti tiho i ne reći ništa.

Kao što smo ušli u sobu, ja sam ga usmjerena na stolicu u kutu sobe. On je otišao i sjeo u stolicu. Sjedio sam pokraj moje supruge na krevet i opet igrao s njom maca, koja je još uvijek mokro, ako ne i vlažniji nego što je bila ranije. Zatim sam nastavio uklanjanje joj gaćice i položio joj natrag na krevet, šireći joj noge širom otvoren, tako da smo imali veliku pogled na nju maca. Ja bacio je moja supruga je gaćice do mog prijatelja u stolici, a on je odmah počeo frkati na prepone svoje gaćice.

U to vrijeme, mislio sam samo možda, večeras će biti noć da je moja supruga će dobiti joj fantazija ispunjena, i da će doći do zajebavati drugog čovjeka. Kao što sam gledao preko na moj prijatelj, mogao sam vidjeti da je pao njegove hlače, te je sada masturbating u gaćice moje žene. Šapnuo sam ga ukloniti sve njegove odjeće, što je i učinio, bez oklijevanja.

Sam pomalo bio šokiran veličini njegov penis, jer ja sam samo prosječan tip veličine oko šest centimetara, a bio je najmanje devet inch penis, i imao je više nego što sam imao obujam. Mislio sam wow, to je sramota moja supruga ne može vidjeti što joj je o da biste dobili u nju, ali da ćete uživati ​​u njoj zapravo.

JA je otišao preko moj prijatelj, i šapnuo da bih prebaciti mjesta s njim, ali da je ne razgovarati s njom uopće. Uz to, sam sjedio u stolici i gledao kako moj prijatelj je otišao natrag na krevet, i kleknuo između moje supruge noge i nastavio jesti joj maca.

Mogao bih reći da je ona potpuno u usta liže da je uzimajući, kao i ona moaned gotovo svaki put svojim jezikom dodirnuo joj maca.

Moj prijatelj onda se preselio do njezino lice, i počeo trljati njegov penis u lice. Moja supruga je pokušavao pronaći njegov penis u usta, te je ubrzo sisa na njegov penis. Sam mogao vidjeti čudan pogled na njezinu licu, kad je shvatio da je to penis je prevelik da bi moj suprug. Ona mora imati uzbuđen joj je čak i dalje kako je gurnuo penis dublje u usta, dok je on igrao s njom mokro usisavanje maca. Ona jednostavno nije mogao dobiti nogu otvoriti šire, te je imao isti problem sa svojim ustima. Sam mogao čuti njezin gagging kao moj prijatelj je gurnuo penis dublje u njezinu grlo, a onda bi ga izvaditi i izbrisati ga sve nad njom lice. Ona bi borba pronaći njegov penis s usta opet, i nastavio stenjati jer je njezino lice mi je snažno tuklo u njegov penis.

Moj prijatelj preselio iz usta joj maca, i bio je njegov penis trčanje gore i dolje usne joj maca, koja navodno je vozio svojim ludim. Sam mogao vidjeti ga gura njegov penis u njoj maca, i njezin oplakivanje bio uzimajući glasnije, on gura dalje, dok je bio u svim način. On je bio bombardovanje daleko na nju maca, i ona je pritom bokovima u susret svim svojim thrusts.

Bio sam o tako teško kao što sam ikada bio, i ode natrag na krevet,  Zenska dominacija oglasi  i šapnuo da moj prijatelj da sam htio ga je da se sperma u ustima, dok sam joj jebeno.

On je preselio natrag do usta, i počeo da dominantan muskarac funta daleko na to opet. Nakon što je bio u ustima, ja sam dobio između nogu, i počeo da zajebavati joj kao da nikada nije bio jeben. Bilo je u tom trenutku, da sam znao da ona sada ne zna za sigurno da se jeben sa dva muškarca.

Sam bio u mogućnosti doći do okolo i poništiti manžetama od nje zapešća, a ona nije mogla čekati da joj maknuti povez za oči. Nisam mogao vjerovati pogled na njezinu licu, a ona je namignuo mi, kao što je ukloniti penis iz usta, i sad ga jerking off u lice kao što je bila sisa na njegov lopte.

Znao sam da nisam bio idući u trajati mnogo dulje, pa sam joj rekao da bi se iz kreveta, i kleknuti pokraj kreveta kao dva dečki stajali ispred nje. Ona je dosegla i jerking off je oba od nas u isto vrijeme. To je bio pravi viziju, a ja sam bio potpuno uživanje. Ona bi se pretvara nas vodi u usta.

Ona je stvarno rade preko moj prijatelj, kao što sam mogao vidjeti da je bio oko pucati njegov teret od sperma u usta. On je uhvatio s obje strane glave, te je bio trčanje glavu gore i dolje njegov penis što je brže mogao. Mogao sam čuti moja supruga gagging jer je gurnuo penis dalje natrag u njezinu grlo. Sve dok se, ona me čuva jerking off. Mislio sam da sam možda da sperma na njezinu licu, ako moj prijatelj nije sperma uskoro.

Moj prijatelj je počeo pucati njegova opterećenja u usta, a ona je radio najbolje što može učiniti da proguta sve što je mogla, ali to je izlijevanje strane usta.

Zatim sam okrenuo glavu na moj penis, i prisiljeni moj sada topla i spremna penis dolje joj grlo, i ja sam također uhvatio strane glave i jebeno joj lice. Sa svim toplim cum još u ustima, nije trebalo dugo za mene da položi moje opterećenj Zenska dominacija oglasi  , kao što sam gledao nju još uvijek milovati moje prijatelje penis.

Ja pucao samo o svemu što sam imao u mene u njoj toplo usta, a ona neće zaustaviti sisa dok sam bio isušen. Do tog vremena, moj prijatelj je teško opet, i on je ukazao da je htjela da zajebavati moje žene magarac. Ona je samo nasmiješio i rekao je na njega veliki dečko.

JA je otišao leđa i uzeo sjedalo po krevetu dok sam gledao moj prijatelj ju povucite na stranu kreveta, a on je bio pokrenut njegov penis prema gore i dolje od nje maca joj dupe. On je podmazan prstima, te je sondiranjem magarca dok je pounded daleko na nju maca. Nakon što je bio spreman, on je gurnuo penis protiv magarca, a ona izdvajali apart joj obraze, ušao joj dupe, i polako skliznula cijeloj dužini njegov penis do moje žene magarac. Bila je guranje nazad, i ja mogao reći da je ona uživa magarca jebeni da je dobivanje. 

Sam mogao vidjeti moj prijatelj je priprema da se sperma u magarca, kao što je uhvatio strane oba obraza i prisiljeni joj dupe gore i dolje na njegov penis. Sva vremena, ona je igranje s njom klitoris, i sam mogao vidjeti vlažnost joj maca.

Moj prijatelj je pucao njegov teret u magarca, moja supruga je dobio da zajebavati drugog čovjeka, ona je dobio to probati neki svjetlo ropstva, moj prijatelj je dobio jebati moju ženu, a dobio sam gledati sve akcije. To nije moglo biti ništa bolje, ako sam imao isplanirali sve detalje.

Moj prijatelj lijevo, a moja supruga i ja samo bili polaganje na krevet, govori o onome što se zbiva, a ona je bila oduševljena, i spreman učiniti sve ispočetka. Moj prijatelj dao nam lisice i rekao nam bilo koje vrijeme, željeli smo da ih koriste i da ga opet, samo da mu poziv.

Nadamo se, tu će biti nastavak ove priče uskoro.

Нема коментара:

Постави коментар