.

уторак, 8. март 2011.

Erotske price - fetisi


Bok .. Moje ime je Dilip. Moj je 20 godina. Ja sam iz Chennai. Moja sestra je ime akila. Njezina starost je 19 godina. Ona izgleda ružan. Njezino lice izgleda da je Vijay TV Jodi broj 1 VJ divyadarshini. Ako u dont znati to traženje google za to. Njezina struktura također izgleda isto. Njezina tits su male, ali glatke i seks fetisi.
Nakon što moji roditelji su se za kupnju. Ja i moja sestra su u kući. Moja sestra je uzimanje kupku. Došlo je do problema s našim kupaonica kvaka taj dan. Tako mi je rekla prije ulaska. Dok je ona 
bio uzimajući kupka odjednom sam imao poriv da ide i pogled na nju.
Otvorio sam vrata kupaonice polako bez zvuka. Bila je vlasništvo zlatni  tus. Ona je okrenut na drugu stranu primjenjuju sapun joj cijelo tijelo. Vidio sam joj leđa i glatka magarca koji je izgledao još više seksi sapunom na njega.
Otišla sam kod nje i njezine zagrlila odjednom. Ona je skočio u šoku i odselili.  tus Vidio sam ju ispred. Njezina mala boobs i lijepe glatke kukova. Njezina vagina je imao puno kose preko njega. Kosa bila mokra pisanje
i da je imao neke sapunice također. Ona je koristila svoje ruke da pokrije joj boobs. Ona je prestrašena pogledati u lice. Počela shoutin "brata .. zašto si došao unutra? Molimo vas da izađe. I m osjećaj neugodno ".
Upravo sam ju je gurnuo prema zidu i počeo ljubiti njen vrat. Ona je davao neki otpor. Ona ode na uzvicima "brate .. ne biste trebali učiniti za mene .. Ja sam svoju sestru ". Rekao sam "tako wat?. ti si najviše najseksi kuja sam ikada vidio ". Reći ovo ja samo joj podigao u ruke i odveo do spavaće sobe. To je bio poput neba gledajući moja sestra gol natopljenom i mokrim sapunom u mojim rukama. Sam je bacio na krevet.
Ja sam gol. Postao sam gol. Ja skočio na nju. Preselio sam joj ruke daleko i počela sisa joj sapun natopljene boobs. Bila je nemirna kreće u krevetu težak da biste dobili daleko. Uzeo sam joj bradavicu između moje zube. I malo ga lagano i izvukao ga kao elastična. Ona je vrisnula od boli "pleeeeeeeeeeaaaaasee .. ostavi me .. svoje bolovanje ". Nakon što je istezanje malo sam počeo ga gristi.
Ona je skočio u krevet svaki put kad sam ih malo strongly.Then sam otišao dolje i pružio joj noge Apart.Njene noge su stvarno glatka s nekim sapunom i čak sam ih lizali. Tada sam istraživao mokro joj bedra.Ona je zatvorila oči. I onda se preselila daleko joj stidne dlake i dobio obzirom na njezine svježe maca usnama. Sam ih dodirnuo prstima. Akila je bio prestravljen. Počela je prosjačenje mene "molim brat. me ostaviti s tim. Ma ja djevica ". Rekao sam: "Dopustite mi da ovaj test". Ja izdvajali iz moje 6 inča penis. Sam pružio joj noge pored i otišao kod nje.
Ona je pokušala donoseći joj lice i gurnuo mi prsa s rukama. 
Ali ona je mogao to učiniti. Počeo sam guranje moj penis u njoj maca. Bio sam vrlo zbijeno. JA je otišao leđa. Dao sam opaki osmijeh i sa svim mojim moć dao sam naglo guranje. Moj penis je otišao u punu joj maca kidanje svih njenih tkiva i membrana u njoj maca.
Akila dahnu za dah i dao glasan vrisak nikad nisam čuo prije. Njezine oči otvorio širok. Ona uzvikivali "Aahhhhhhh ... .. ne, ne ....". Njeno tijelo je dao veliki trzati, a ona je došao gore i zagrlila moje tijelo s rukama.Sam mogao vidjeti kapi krvi dolaze iz njezina maca. Počela sam jebeni stopala  joj teška.
Bilo je suze rolling iz očiju. Ja joj jeben u maca za dugo vremena. Bilo je nebo gledajući joj mokro tijelo s tragovima sapuna i sluh joj vrištati kao that.Then sam joj valjanog na drugu stranu.
Sada sam mogao vidjeti magarca. Sam pružio joj dupe guzovi apart. Akila došao to znati što sam bio težak to učiniti i pokušao ustati. Ali ja preskočio nju i stavi na nju. Ona nije bila u mogućnosti da biste dobili vanjska strana od moje težine. Ležala sam nad njom i uzeo moj uspravan penis i stavi ga na vrh svoga magarca. Akila je rekao "nema brata .. ne to učiniti tamo. Njegova loše .. molim leeeaaaa. "Samo ona je bila o to reći tim riječima sam gurnuo moj penis s istom snagom sam se na nju maca. Njezine riječi postao screams ".... Leeeeeeeeeaaaaaaaaveeee meeeeeeee .. aaaaahhhhhhhhhh .. svoje bolovanje ".
Sam mogao vidjeti njen plač. Ali ja joj jebeno brutalno dok nisam došao u magarca. Nakon toga sam dobio da vidi moju lijepu sestru sjeban brutalno iu njoj rupe, ali još uvijek joj je tijelo mokro koji su joj 
izgledaju seksi. Uzeo sam cam pucao od njega. Ja očistiti mrlje na krevetu i zamolite je da sama opere.
Ja sam crn poslan joj kaže da će reći svaki onaj koji to ona bila, koji me prisiljen za seks. Ona je otišla u kupaonicu i plače uzeo kupku.erotski ves
Onda sam utisak dobiti dobru priliku da zajebavati akila. Ja nikada nije bila sama s njom. Koristio sam razgovarati s mojim prijateljima, pa čak i pokazao da je slika o tome kako sam silovao akila.It je bio naš fakultet semestar odmor. Imao sam ideju. Rekao sam da moja mama i ja akila će ostaviti na bakinih kuću u Madurai. Wen Rekao sam akila je prestravljeni pogled u lice. Došla je odbiti. Ali moja mama uvjerena da ode tamo.
Išli smo autobusom. Mi dosegla Trichy i morali smo se uhvatiti drugi autobus od tamo. Ali to je ponoć kad smo stigli Trichy (To je bio dio mog plana). Rekao sam akila "Mi ćemo ostati ovdje večeras i
napustiti sutra ". Akila je bio sumnjiv, ali je utisak reći ništa za mene. Sam je odveo u dvorac. To je zapravo samo gospoda ljetnikovac. Tri od mojih prijatelja su bili tamo žive. Akila posredovanje dolaze u.
Sam primoran joj i rekla da možemo ostati samo za noć i pobjeći sutra ujutro. Sam ju je odveo u mog prijatelja soba. Oni su svi bili budni jer su znali da bih doći. JA je otišao u sa akila. Vidio sam joj noge drhte u strahu. Čim smo ušli jedan tip ode iza i zaključao vrata. On je bacio ključeve izvan prozora. Akila znao je to će se dogoditi. Ona je pokušao to trčanje. Dobio sam držati svoje.
Akila je nosio narančaste chudidar taj dan. Moji prijatelji su Prakash, Prem i lingam.Prakash rekao "ćemo igrati igru?". Pitao sam wat igru. On je rekao: "Ja ću baciti ovaj loptu na sestre 
boobs.If to ispravno hit joj boobs ona ima skinuti jednu po jednu ". Rekao sam taj izvrsna ideja. Akila molio sa suzama u očima ", molim .. ne to učiniti za mene .. I m jako poniženi čuti sve ove stvari. "Ali ja rekao" ti si moje najdraže kurva. Trebali bi me obvezuju. Ja ću vas najveća kurva u ovom gradu "
Reći ovo sam dobio držite joj stoji iza od nje. Prem je bacio loptu na svom boobs.It je vrlo jednostavno jer je stajao blizu nje. Ja izdvajali daleko joj šal. To je bio jednostavan. Sljedeći put ga udario. Morao sam maknuti vrhove. Ali ona je bila davanje jakim otporom. Mi svi pounced na nju. Na kraju smo završili suzenje joj vrhovima. Napravila sam joj stajati i dočepao njezina ponovno. Mi smo mogli vidjeti njezin mali boobs visi u njoj mali bijeli grudnjak.
On je bacio loptu savršeno još jednom koja je pogodila njezine boobs i njezin boobs su se njiše. Onda ja samo ukloniti isječak grudnjak i lingam samo ga izvukao od naprijed. Sada je ona polu-akt s njom slatka mala boobs visi pred svima. ona zatvorila oči od poniženja. Bio sam držeći rukama čvrsto. Sada opet prem bacio loptu na nju boobs akt.
Ovaj put smo morali ukloniti joj hlače. Ona je pokušala pobjeći me gura. Pao sam dolje i dočepao gležnjeva.Ona je pala. JA je došao gore do bokovima i pozicioniran moje ruke da uklonite joj hlače, kada je pokušala pobjeći. Kao što sam drži hlače prstima čak održao joj gaćice. Dominacija oglasi Srbija Kada je pokušala pobjeći i pant gaćice i došla u moje ruke.
Akila bio potpuno gol. je sjedila u kutu sobe pokriva joj boobs s njom ruke. Onda smo joj izvukao na sredini sobe. Mi nacrtao liniju. Ja i prem došao na jednu stranu. Prakash i lingam su u drugu stranu. Uzeli smo akila u rukama. Držao sam joj noge prem održati svoje tijelo. Mi smo joj zadirkivali štipanje joj bradavice i maca. Onda smo ju bacio visoko u zrak na drugu stranu. Lingam i Prakash joj je uhvaćen. Ona je nekako uspjela zemljište njezine noge na podu.
Ali lingam dočepao njezine noge i podigla opet. Oni su joj zadirkivali za svoj dio i bacio ju ponovno ovu stranu. Akila plakala u poniženju "pleeeease .. leaave me ". To je bio potpuno erotski 
za me gleda moja sestra postaje najveća kurva.
Sada sam rekla "Ok dečki .. početak joj jebote. ja ću ga snimiti s ovom kamerom ". Akila bio potpuno prestravljeni. Sada dečki joj je i napravio joj leže na stolu. Lingam je otišao preko stola i uzeo njegov penis 7-inčni i umetnuti u usta njezina. Prem počela gristi joj bradavice kao lud čovjek.
Akila nije mogao vikati kao što je ona lingam's penis u usta njezina. U svakom slučaju njezine noge su skakanje kao nešto u zraku. tako da smo znali da je ona pate od puno pain.Now Prakash uzeo 8 inch penis i počeo jebeni joj maca. Akila tijelo dao kreten sa svakim pritiskom dao. Na kraju Prakash došao u njoj maca.Sada je izvađen je iz tablice na podu. Ona je stajala sada. Počela je prosjačenje "molim ja licemjerje me odvesti anymore.leave".
No, prije nego što je mogao reći bilo više riječi prem podigla drži dno svoja dva bedra u stojećem položaju i umetnuti svoj penis u magarca. Dok je on to lingam jebeno joj magarca od iza. Akila vrištala na ovom "aaaaaaarrrrgggghhhhhhh .. pleeeeaaase .. ostavi me .. ". Bio sam snimanje sve što je s kamerom. Na kraju obojica došla u isto vrijeme ..
Sva tri dečki su bili umorni. Akila gotovo onesvijestio i pao na pod. Njezino tijelo prekriveno sperma i spit.Now smo čuli zvukove izvan sobe. Oko sedam dečki vratili iz filma noći show u hostelu. Oni su ključni izvana i otvorio vrata i oni su bili šokirani da biste vidjeli situaciju tamo.
Akila molili u njoj faintest glasom: "Molim .. ovo je dovoljno .. ja cudnt se više" .. No, rekla sam im: "Idite naprijed, ako vam se sviđa". Sedam ljudi gol u minuti. Oni su zaključana vrata. Otišao sam u blizini akila.Made joj stajati i savijati prema dolje držeći joj kose moje ruke. Bila je u stojećem položaju. Rekao sam im: "koristiti sve rupe što želite".
Jedan po jedan svatko uze magarca i maca alternativno i pounded joj kao ništa. Joj dupe guzovi postao crven od slaps dobila. Ona nije bila ni u stanju stajati nakon trećeg čovjeka. Ali ja i još jedan dečko održava svoju tvrtku u stojećem položaju i napravio to lako za osobu koja ju je jebeno u tom trenutku ..
Nakon što je svaki njezin jebeno smo imali jako dobar san. Sutradan rano ujutro smo se probudili i imala mučenje sjednicu. Mi smo napravili joj leći s njom noge rastegnut apart. Mi izdvajali joj stidne dlake s ruke.Onda smo umetnuta u našim rukama joj maca. Pokušaj da se protežu joj maca, osim kao širok kao moguće. smo čak i imali osjećaj da smo razderao joj maca. Akila posredovanje čak imaju moć vrištati. ona samo pokušava polako da se odmaknuti. Nakon nekog vremena kupili smo joj neke pošiljke hrane. Nakon što je uzeo kupka smo ga jeli i otišli smo na Madurai.
Tako sam postao akila moj omiljeni kurva. Pošaljite vaše komentare na ovu vijest na dilip_sexist [at] rediffmail.com

Нема коментара:

Постави коментар