.

понедељак, 9. мај 2011.

Gospodarice Srbija

Mlade žene domine  iza stakla (poput raznobojnih tropskih riba u akvariju) izgledao uvjerljiviji u svom tijelu, naglasili haljine. Neki sub tiho, promatrajući ih gledati preko pokroviteljima.Drugi aktivno vied za pažnju, geste, planinarenje svoje suknje ikada tako nešto, pokazujući bedro više od svojih konkurenata, neki polako masirati vrhovima svojih nogu, dok drugi samo nasmiješio i pogledao si u oči.

Cindy i ja smo bili u Tajlandu, a bili su u posjetu jednom mlada gospodarica trazi poslusnog roba  od poznatih (ili sramotno) salonima za masažu. Mi smo htjeli doživjeti neke od atrakcija koje Bangkok je poznat po.

Mi smo se konačno smjestio na dvije dame za naša iskustva. Cindy je otišao s jednim za tradicionalne masaže i ja s drugom za masažu koji tajlandske poziv "Tijelo / tijela." Ja ne mogu jamčiti za Cindy iskustva, ali ovdje ide uz moj ...

Nakon postupka gore na jednu od masaža sobe, maser i ja sam pokušao neke male govoriti kako je spreman za rubdown. Ona ne govori engleski ili bilo koji bilo koji drugi jezik mogu razumjeti, a ja ne govorim tajlandski ili kineski dijalekt svoje rodno selo.Nakon nekoliko zbunjeni izrazi, a ne nekoliko smijeh, konačno smo razmijenili imena.Njezin je Tou.

Ona je pokazala za mene to maknuti moj odjeću i počeli čistiti velike kade. Njezini pokreti bili jezgrovit i uživao sam peeking na nju anatomije kao ona savijena joj zadatak. Ona je uspravio tada prilagođen taknite na vrlo toplom vodom prije mene mahala prema njoj.Ona je pažljivo uklonjen joj odjeću, sklopivi svaki prije nego što ih stavite na stolicu, onda stajao gol pred mene. Ja temeljito perused njeno tijelo, počevši s njom noge, joj noge, bedra, trbuh, prsa, vrat i lice prije nego što je uzeo moju ruku i pomogao mi u toplom vodom.

Tou shvatili jedan od mojih gležnjeva i izvukao sve dok moja brada samo dotaknu površine vode. Ona je zakačen peta mog stopala preko ruba kade i počeo očistiti prstima.Tou lagano milovala svaki nožni prst, stiskanje i povlačenje, prije premještanja na loptu mog stopala. Ona je pogledao gore,  gopsodarica trazi pokornog roba s vremena na vrijeme, uz napomenu moje oči na tamnoj areolas joj malo lepršav grudi, i tihi osmijeh odvlači na uglovima usta. Ona se preselila, tako da joj bradavice tickled prstima kao što je izbačen vrhu moje stopalo i gležanj. Moje stanje uzbuđenja preselila od toga da bude u mom umu jednu od više fizičkih manifestacija. Nisam mogao odoljeti wiggling prstima protiv nje bradavicu te ih pritiskom na mekoću njezine grudi. Bio sam nagrađen sa crinkling njezina areola.

Nakon što je Tou je snažno miješanje u leđa moje tele, ona je prebacio na mom drugom nogom. Dospio sam dolje i dokono fondled moj penis dok je služio za mene.

Po završetku pranje mojih potkoljenica i stopala, Toi popeo se u kadu i kleknuo između mojih nogu. Ona je premješten moje ankles, na svakoj strani kade, i pročišćenu moja bedra i leđa koljena. Ona je napredovala bliže moje prepone i ležerno brušenog protiv moj penis, inducing mali grč u svakom kontaktu.

Ona čvrsto shvatio moj penis i pomiluje s malom grudom sapuna vodeći posebnu brigu oko glave. Ona se preselila u moje mošnje, to rukovanje senzualno, valjanje testisa natrag i naprijed, čišćenje svaki bora. Gledajući me u oči, ona se preselila dva prsta da se okupa moj anus. Domina trazi roba

Toi se preselio u moj trbuh i prsa, masaža-scrubbing sve dok se, i ostavio me squirming kad joj koljena pritisnuta protiv moje loptice. Vrat, ispod pazuha, ruke, ruke i prsti nakon što sam gledao mjehurići nježne sapunice na grudima pop i stvoriti malo rječica koje se žele priključiti sa vodom u nastavku.

Ona odvlači na moju ruku i prenio da sam trebala predati. Bio sam stavljen na koljena, držeći se na kraju kade, moj dna prema gore u zraku, moj penis teško protiv moj trbuh.Tou preselio moje noge, osim dok mi koljena su tužbe protiv strane kade. Ona je izbačen obraze moje dno, a zatim očistiti temeljito moj anus više od njezine prethodne haranje tamo. Ja vjerojatno moaned Ne sjećam se. Ona je izbačen mojih leđa, grudi me oduševljava kao što su brušenog protiv obraze moje iza.

Ona me je opustiti i čekati dok je ona dobila iz kade da se pripreme za tijelo / Masaža tijela. To je bio najupečatljiviji kupanje bih ikada sudjelovali u!

Tou nalazi zračni madrac na podu, onda izmislio kantu vruće,  Domina trazi roba  sapunici kojom je doused madrac. Nakon kreiranja drugi smjesu, ona sama okupana velikom spužvom dok stoji ispred mene ostavljajući sapunica na njenom tijelu.

Tou je ukazao na mene, a zatim na zračni madrac. Sam izašao iz kade, i ona je uređena me licem prema dolje, pozicioniranje moje ruke prema dolje i iz moje strane, i proširila moje noge do ruba madraca.

Nakon što je sama vlaženje opet s sklizak smjesa (ona sama soaped dolje prije svakog "manevar", a ponekad u toku njih), ona je čučnuo, straddling jedan od mojih nogu između njezina i počeo kretati njezin pubis gore i dolje, pritiskom na mišiće od mojih nogu.Scratchiness njene stidne dlake poboljšane masažu i kontrastu sa slick mekoću njene unutrašnje tijelo i tvrdoće grumen joj klitoris. Naborima malih usana joj prate preko moje kože i slurped kad je razbio kontaktu s moje kože.

Tou pokupila tempo joj guranja naprijed i natrag prije nego odjednom prestanka gibanja.Nakon kratke pauze, ona je prebacio na moje druge noge. Činilo mi se da joj tempo ubrzao prije, joj pokreti su duže, a ona vrši pritisak je bio veći na ovom nogu.

Tou je nastao iz mog tijela i sama nalazi na jednoj od moje ruke, masirati više olako kao preselila od ramena do prsta onda natrag. Svaki put je dosegla krajnost od moje ruke, ja bih sklupčati moje prste i na trenutak ih slip između usne njene usne i u njezinu vaginu.Dalje, ona se koristi za masažu grudi mojih leđa i stražnjice.

Ona mi je okrenut na leđa i koristi njezine grudi (ponekad stisnute u rukama) da izmasirati bedra, trbuh i prsa. Ona je tada okrenuo i na koljena se nalazila mene, joj prepone samo centimetar (bio sam na Tajlandu nakon što su svi) iz mog nosa. Tou koristila svoje grudi za masažu moje pijetao i loptice, trčanje svaki joj bradavice, pak, iz baze moj penis do vrha, uzrokujući mene to pritisnite protiv mekoću njezine grudi.

Na kraju, Tou soaped sama sve više, prešani moje noge zajedno, i leže na vrhu mene.Ona se preselila joj cijelo tijelo protiv mina, joj grudi s početkom u moj vrat, njezin pubis na moj pupak. Njezina stidnih nabasao na moj penis i dolje na moje potkoljenice kako joj grudi pritisne niz moje grudi i trbuh na bok moj penis, a zatim natrag u svakom ponavljanju.

Nakon nekoliko minuta ovu poticanja kontakta, ona valjanog off me. Moj penis throbbed s neobjavljenih napetosti. Ona me isprati, a zatim i sama, prije mene sušenja temeljito.Zahvalio sam joj i lijevo uz zvučni uzdah, vatra gori u mojoj bokove.

Našao sam vrlo opušteno Cindy koji je bio ljubazan usporedbe naša iskustva, dok je u intimnom klinču.

Нема коментара:

Постави коментар