.

уторак, 22. март 2011.

Domina trazi roba

Uvijek sam volio zadirkivanje muškaraca. To ide natrag u moje dane u
srednjoj školi, ja uvijek koristi moje grudi i moj wiggly dnu
da se moj način. To je kako sam dobio u moje nevolje. Dosadan.
Kako bi se dopunile moj prihod nakon koledža sam temped
za bit u New Yorku. Također sam skinuo, ali to je druga priča.
Dobio sam stavljen kao tajnik potpredsjednik
mali oglašavanje korporacija. Njegova djevojka je redovno na porodnom
dopust i trenutne temp ne radi out. Trazim roba 
Ured u potpunosti je naseljen s ljudima osim za mene.
I Dave je bio komadina. Ovo je bio moj vrsta mjesta. Uzeo sam veliko
napor u intervjuu za održavanje smjesu prijateljskih šala i
profesionalnog ponašanja. Također sam udarao oči puno.
Sam bio unajmljen. Prvi tjedan sam radio moj rep off, reklamne
je rada, ne dopustite nikome reći drugačije. Nakon dva tjedna
Bilo mi je dosadno krut. Imao sam posao ožičen, i trebao sam diverzija.
Tako sam odlučio početi dosadan ljudima. Naravno, bio sam kuja, ali sam
je bilo dosadna. poslusan rob
Počeo sam nositi sve više i više otkriva odjeću za ured
svaki dan, sve dok pokušavate gauge drugim ljudima mišljenja.
Budući da su svi bili u braku, ja nikad ne bih ići s bilo kojim od njih, ali
to bi bilo zabavno pogoditi tko će napraviti prvi korak.
Moj šef Dave, činilo najviše zaintrigirala s gledanjem mene potez
oko ureda. On je gotovo gledao kad god sam radila
u donjem ormarića ladica dok je nosio suknju, prikazuje moju
g-string.
I, što je dobro svjestan svojih interesa, je napravio siguran sam povremeno pognut
njegov stol i otkrila svoje čipkan grudnjak ili kad radne situacije
dopusti, kremasti vrhovima mojih grudi prelijeva se ..

Bio sam zadivljen na iznos od pozornost uspio sam dobiti - ne samo da je Dave
gledati snažna, ali i druge račun rukovoditelji naći razloge za objesiti oko
VP ured tijekom dana, usputno pokušavajući da prođe vrijeme dok su
me pokušala promatrati. Ured ručak sastanaka odjednom postao
popularna i bila sam "očekuje" da prisustvuju, voditi bilješke
koji nije bio moj posao, ali stvarno, tako da ljudi mogu provesti
vrijeme u potrazi - i sanjao.
Ipak, niti mi je prišao, barem ne sam uzeo previše ozbiljno.
Ohrabrio sam ih da izgledaju, pa čak usudio ih na dodir kao
koliko sam htjela da se dotaknu .. Situacija je bila okretanje
me na. Trebam nešto da se desi uskoro ...
Nakon što svi su otišli sa sastanka tablice jedan dan, Dave
zastao i pitao ako bih čekati s njime. Čim smo bili sami,
on me pogledao i rekao: "Mona, ja stvarno su došli da cijenimo kako
zaista lijep i seksi ste jer ste promijenili garderobu.
Claire nikad odjeveni poput vas.ponizni rob  Drugi složiti sa mnom svesrdno.
Želio bih da napravite više od korporativne imovine, ako ste spremni. "
"Pa naravno, Dave", odgovorio sam uz osmijeh, "Ako postoji išta što sam mogao učiniti
biti više timski igrač ili više pomoći u organizaciji ću
rado to učiniti! "

Velika pogreška.

Dave se zagledao na trenutak kao da je donošenje odluka. Zatim:
"Ja ću se susresti na" trolista "u 9 večeras. Poslat ću automobil. Ćemo biti
imaju poslovnu večeru pa hoću da haljina ispravno. Mislim da
zelena haljina ti je nosio prošlog tjedna će biti savršen. Oh ", rekao je
nastavio kao da primisao ", čarape, podvezica pojas i
neki Lacy rublja su također prikladni. "Sjedio sam malo
zapanjeni kako je on hodio daleko.
On je dao mi upute točno kao da sam očekuje da mu se pokoravaju.
Ostatak poslijepodneva moj um whirled na implikacije i
mogućnosti. Zelena haljina spomenuo je imao tipke od
šav na vrat i gotovo je gotovo prozirna -
Ja obično nosio puni skliznuti pod to uredu, ali sam znao
Nisam mogao večeras. Mona počinje njezina avantura, pomislio sam.
Ali sam ga želite?. Vi betcha! Moja maca je bila creaming
na misao.

I na pet do devet sam predstavio Maitre D 'i bio je
pratnju do skrovitih dijelu restorana. Dave porasle nakon mog dolaska
i, kao što sam počeo slajd u štand sjedalo, zrcaljeno moje suknje
gore, tako da sam sjedio sa samo moj bič između moje dupe i
sjedala. Konobar uze piti naloga i nestao. Bio sam
začudilo da se osjećaju Dave's ruka odmara na moje koljeno još uvijek nije dao
otpor kada je počeo da miluju moje bedrima ispod stola.
Kao konobar vratio s pićima, prstima naglo porasla
i pomiluje moje tanko pokrivena razrez. Ja nikako ne bi mogli reagirati sa
konobar stoji tamo, pa sam dozvolio da njegova ruka da lutaju - ja
čak i povećao moje noge da će mu dati bolji pristup!

Tijekom salata, nagnuo prema meni i rekao je tiho
"Otkopčati prva dva gumba." Nervozno, ja sam kao što sam bio
rekao iako sam znala da samo s pet gumba držeći moje
haljina zatvorena, otvaranje dva bi mi izložiti gotovo na moj
struka. Dave bezbrižno prala mekom krpom leđima, daljnja
izlažu moj čipke pokrivene grudi. Kada je konobar došao sa
glavno jelo, oči gotovo popped iz njegove glave. On je lijevo, a
Dave ponovo nastavio dodirom i moždanog udara me kad god je osjećao
sviđa mi se. Grudi. Bradavice. Butine. Cunny. Jedva sam znao
što je hrana bila ispred mene kao što sam postao hipnotiziran sa svojim
pažnje. On je mene stajati, maknuti moj bič i stavio
jasno na vrhu tablice. Imao mi je otvoriti dva niža
tipke moje haljine kao dobro. Samo jedan gumb na moj struk
sada održana je zatvorena. Moje noge su se proširile bestidno na njegov uporan
napore kako bi mi imati orgazam. Povratak konobar
sa provjerite je bio konačni slame, ipak.

Dave smireno i polako čitati kroz zakon, pazeći
da je sve u redu. Cijelo vrijeme, on je milovati moj klitoris
s prstima u običnom pogledu konobar. Zastao je za
trenutak za pronalaženje kreditne kartice, i dosegao otkopčan
konačni haljina gumb, a zatim proširila u oba poluvremena potpuno otvoren.
"Hvala vam", rekao je zurenje konobar, "To je vaš tip"
Cjelokupnu situaciju dvojice muškaraca bulji u moje golotinje
je dobio na mene i ja shuddered nasilno kroz intenzivan orgazam.
Prije nego što sam mogao oporaviti  ponizni muskarci Dave me vodio van leđa ulaz,
moja haljina još uvijek širom otvorena.

Kao što smo se približili automobilu, on mi je rekao to maknuti moje haljine,
i držao ruku. Nervozno, ja sam pogledala oko
potamne i puno, kad nitko u mišljenju, nije kao što sam bio rekao. On
pomogao mi je u leđa sjedalo i čekao do vrata zatvorena.
"Ti si idući u biti odličan imovine, Mona. Pođi kući i jebati
sebe glup sa svojim vibrator. Ja ću zadržati svoje haljine i bič dok
sutra. Možete objasniti svoj nedostatak odjeće svakome tko pita ionako
želite, to ne smeta mi. Mislim da sada imamo savršen
razumijevanje jedni druge uloge, ne bismo? "

Lupanje vratima, rekao je vozač gdje me odvesti.
Pokušao sam sebi pokriti s jednom rukom na grudima
druge Crouch. To je gubljenje prijedlog. Napokon sam
odustao. Okrenula sam auto telefon. Biti doma! Sam te molila.

"Halo?"
"Kiran, budite spremni da se u prizemlju s mojim kabanica," Ja
moj cimer je rekao: "Nazvat ću te kad sam dole."
Ja objesio prije nego što je mogao postavljati pitanja.

Vozač eyed moje bujne golotinju u rearview.
Dao sam mu pokazati, širi noge i arching leđa.
Što je, dovraga, nisam mogao sakriti ionako. Izgledao je kratko,
zatim je otišao natrag u svoju vožnju. Damn NYC vozača automobila! Vodi
puno da ih uplaše. On je vjerojatno vidio ovaj prizor prije.

U prizemlju je došao Kir. Ona dahnu kad je vidjela, ali ona
me paketu se i mene vukao unutra.
Nakon što je vrata zatvorena ona preden off kaput mene i rekao: "Daj"

"On je ormar Dom. Tko bi mislio?"
"Isuse, Mon, mogao bi povrijediti vas."
"Ja ne mislim tako," moj glas prigušen kao što sam klizila Grupa Rep Theatre majica
nad mojim krivulje, s njom sam bio pristojan prema palac i pol. "Ne mislim da on voli
ga. "
"Što ćete učiniti?"
Let's vidjeti kako daleko on želi ići. Nisam bio dominirali budući da
ljetni u Hamptons. Htio bih da iskustva koja s jednim
momak, nije grupa. "
Krist! Ta potraga za iskustva će vas velikih problema oko
dan! Nadam se da znate što radite! "

Sljedeći dan, rano sam tamo, bio sam odjeven prilično očito, otišao sam u njegov
ured, "Gdje su moja odjeća?"
On me je gledao preko s prezirom. "Koji vrag je ovo?"
"Ovo je način Im 'idući u haljini od sada, bio sam zafrkavati, i
Dobio sam ono što sam zaslužio. Dakle, mi smo čak. Ali to malo štos u autu
je malo puno. "
On nasmiješio: "Mislio sam da bih se sviđa."
"Pa ja ne želite igrati igre -.. Ćemo igrati igre želite
biti u kontrolu to je sjajno, ali ne povući da poniženje sranje na mene opet.
Bio sam trenirao od najboljih Dom par u državi NY.
Poniženje da biste dobili ono što želite od Sub, je loš izlet Dom.
tko može učiniti ništa drugo. "
"Kako ću predložiti nastaviti?" On je rekao, zainteresiran. "Još uvijek želite
da se korporativne imovine. "
"Make me ponudu."
"Ja ću dupli vaše plaće."
"A?"
"Bonus kad ste izašli. Iznos koji će biti savršen sa svojim
performanse. "
"Fino, samo je dobio sebe Sub."
On je odmah preuzeo. "Vaš dress code kao i sada
traži crna čarapa, podvezice, te čipke grudnjak ako nosite jedan
na sve. Nema pantyhose. Nema gaćice. Suknje, bluze i obična
haljine. S gumbima. "Rekao je s osmijehom.

Tako je počela. Na poslu, ja često pronaći sebe zove na Dave's office.
On će mi reći da se svući i pokazati mu svaki članak odjeće
Nosio sam taj dan kako bi provjerili da je nakon njegove upute.
Često, on će doći pod mojim suknja kao što sam stajao pored
njegov stol i igrati s mojim klitoris kao što je razgovarao sa mnom. Ako sam bio
braless, on će inzistirati sam otvoriti dodatni gumb ili dva, tako da
moj presladak grudi bi se više jasno izloženi. On je kupio
stakleni stol za mene će se koristiti kao stol, smještajući ga, tako da on
mogli gledati izravno u moje maca širi iz njegova ureda.
Ipak, to je sve što je učinio. Bio sam pate od frustracija. Kiri
je otišao na izlet, pa nisam joj mogao zavesti. To je bio pakao.
Konačno figuring da sam bio dovoljno omekšala gore, on mi je pozvan u
njegov ured. Hodao sam u njemu naći pričaju na telefon
sa svojim otvrdnu kurac u ruci. Bilo je lijepo veličine jedan.
On je samo mi je mahnuo rukom i za mene kleknuti kraj njega.
Kad sam učinio, on okrene svojoj stolici i odgurnuo usta na njegov penis.
On je zadobio njegov miran razgovor kako je opušten u moj blowjob.
On je stavio poziv na čekanju za trenutak, izvukao njegov penis iz mojih usta,
i poprskati njegova naići na moje lice. On je potom bacio me par tkiva
sebi čist, i ode natrag u svoj razgovor.
Ovo je, također, postala svakodnevna pojava. Dave je siguran
Ja sam mu dao barem jedan orgazam svaki dan - ja sam ga grču off,
ga je isisan off, pa čak i doveo ga off između moje tits.
Njegov ljepljive sperme spewed na gotovo svaki centimetar moga tijela
u toku mjeseca.
Ipak, kao i divlji i sve je to bilo, ja još uvijek ne dobivši jebeno čovjek.
Bio sam gotovo u bjesnilo nad njim, ali Dave ne će dopustiti mene ikakve kontrole
god preko onoga što je učinio za mene. Djelo de otpor
doći tijekom poslovne konvencije nalazi u dalekoj grad.
Još jednom, nisam bio pitao o odlasku: Rečeno mi je da se na
zračne luke u određenom vremenu i da bih se vratiti kući 4 dana
kasnije.

Imao sam upakiran odjeću s Dave nalozima jasno na umu,
ali nakon njihova dolaska u Culver, uzeli taksi izravno
shopping district, gdje Dave nastavio kupiti kompletan
ormar za mene. Egzotični kožne suknje, bluze ultra čiste,
čarape, čipka gore korzet, šest inča šiljcima i pete, najviše
drsko, tanak skliznuti da se nosi kao haljina. Nakon
kupi su smještena u prtljažniku, Dave odvezao do seedier dio
grada, zaustavio na mala trgovina i ostavi me sjedi kao što je on otišao
unutra. Nekoliko minuta kasnije on pojavio noseći smeđi
papirnatu vrećicu.

Mi smo odvezli direktno u hotel gdje sam bio iznenađen
naći da postoje dvije sobe umjesto jedne. Ja bih preuzeo
Dave je bio idući u podijeliti jednog sa mnom. Došlo je do
povezivanje vrata između njih najmanje. Dave mi je rekao da se
kupka i promijeniti, a zatim tiho zatvorio vrata. Kao što sam opušteno u
pun pare kupelj, pitao sam se opet što bi se moglo u spremištu za
mene. Ja bih odlučio za razbio i vidjeti što se dogodilo. Uostalom,
Ja snickered, to nije kao da sam bio zadovoljan djevojka ove
zadnjih tjedana! Moj um nanijet na toplinu, ponovno se vraćaju i
opet na Dave's uspravan penis i stvari bih učinio s njom.

Nekoliko trenutaka nakon što sam konačno sam izvučena iz hlađenje
kadom i dobivši odjeveni, vrata su se otvorila i ušao Dave. On
stavljen debeli ogrlicu ogrlicu oko moje grlo, mene oko preden
nježno i anketiranih moj izgled. Imao sam izabrao da nosi
zapertlati korzet ispod nevjerojatno obična crna bluza, crni
antilop suknja koja je pokrivala vrhove mojih čarapa (kada sam
stajao), a moja jako šiljcima pete. Sveukupni učinak je bio
napadno seksualne: moje grudi bili jasno vidljivi, podigao i
potisak prema naprijed po braless korzet sa samo obična bluzu
ih zapravo pokriva. Davilac je također izrađen od
kože i me podsjetio pas ovratnik. Kao što je zakačen mali zlatni lanac na
prsten sam dahnu kao što sam shvatio da je upravo ono što Dave imao namjeru!

"Mi smo večera sa klijentom večeras. Ja vas očekujem
će biti vaš uobičajeni zabavni sebe, "rekao je s osmijehom.
Uz to, on mi je vodio iz sobe i na dizala. Kao
su se spustili, on je izvukao zaigrano i zakrivljene moje bradavice jedne
nakon druge. Kada je još jedan gost dobio na, on je samo okrenuo
mi lice i nastavio. Uz put mi bismo došli do
restoran, on je također bih pokrenuti svoje prste ispod moje suknje i
utvrđeno je da ja ne samo da nije bilo nositi gaćice, ali moj
maca je bila temeljito drenched.

Čeka nas bio je Arthur, kontakt, rečeno mi je, u sklopu velike
tvrtka koja je oglašavanje novac kao što je bio još izjasnile. Bio sam
smješten između dva muškarca u zakrivljenom štand i, opet, Dave
Podigoh suknju kao što sam je sjedio. "Arthur, ovo je Mona", Dave
počeo. "Vi morate složiti, ona je strašan korporativne korist.
Ona je jedna sam ti rekao o tome. Došla je na ovaj izlet za jedan
razloga i jedan od razloga samo. Ona je korporativni kurva. "

Oštar unos daha i proširili Oči su moje
samo reakcija. Moj um je utrka i bio sam zadivljen
što je, dovraga, ja bih stečen u, ali je Dave održava na moje bedro
se spriječilo daljnje kretanje dajem amaterski status daleko da
Arthur. Oh čovjek!, Mislio sam očajnički, ja sam u jako, jako
duboko se ovdje! No, prije nego što sam mogao vokalizirati zvuk, Arthur ruku bio
na moj drugi bedro, klizanje prema gore preko čarapa vrhova. Ja
osjetio moje noge su osim odvlači: jednog Dave, jedan po Arthur. U
eyeblink, oni su imali dr. ped * moje noge iznad njih tako da sam bio
gotovo spreadeagled ispod stolnjaka.

Ni kretanje od konobara ni drugih pokrovitelja
činilo se kako bi odvratile muškarce. Oni su me se to dotaknu na svaki način
uvjerljiv dok sam imao shuddering orgazam. Ostao sam u
tom položaju tijekom obroka, ljudi povremeno dosežu
moždanog udara mi opet i opet. Kada smo završili večeru i dobio ček
(Ne Savjet ovaj put hvala bogu), ostavili smo restoran i Dave šapnuo u moje uho
"Uzmi ga u svoju sobu i ostavite moja vrata otvorena. Neka ga napraviti
što god on želi. "

Još jednom u liftu, ja slušam grlo neodlučno
i igrati svoju ulogu, rekao: "Ja sam u 1704. Molim te, dođi mi se pridružiti."
"Dobro," Arthur odgovorio sa smiješkom: "ja ću." Dave je dobio od
jedan kat ispod, a mi nastavili u moju sobu.
Jednom unutra, ja nenametljivo provjeriti povezivanju vrata
pobrinite se da je bio otvoren, a zatim se okrenuo i nasmiješio se Arthur. Bez
riječ koju sam pala na koljena, otvorila i spustio hlače i
gaćice, i nastavio lizati i sisati ga. On je bio manji
nego što sam bio naviknut, ali sam napravio svaki napor kako bi što više ugode kao
moguće. I to nije trebalo dugo s mojim talentiranim grla i usne.
Bez upozorenja na sve, osjetio sam ga nabubri i početi špricati u usta.
Obična volumen tekućine potopilo moje gulping grlo i vodio niz moje lice.

"Ja sam svakako veseli moja tvrtka odlučila dati naše poslovanje
u vašem poduzeću, "Arthur kazao je fiksna njegove odjeće." Mislim
mi ćemo imati vrlo profitabilna budućnost ispred. "sam kleknula pred njim
i nasmijala kao što je rekao zbogom i ode. Odmah,
vrata na Dave's sobu zamahnuo otvorena i ušao. "Vrlo, vrlo lijepo
ti slatko malo kurva, sada želim da dođete ovamo. "rekao je kako je otvorio
njegov ogrtač i sjedne u stolicu. Bez oklijevanja, ja kleknula
prije moj drugi čovjek u minutama i počeo sisati njegov penis
koristeći moj dolaze ljepljiva usta kao tvrtka kurva da sam bio.

"Da", rekao je kako je postignut za telefon i počeo
biranje, "ti si idući u biti odličan korporativne imovine."
"Tko se vi zovete?" Pitao sam između Licks. "Samo se vratiti
na posao, drolja, želim doći ", rekao je on." Halo? Robert? Dave ovdje.
Slušaj, to je rano i želim znati ako ste još uvijek zainteresirani
u hvala vam poklon. Da. Naravno, naravno! Soba 1704.
To joj je. Redu. Bok! "
On je pjevušila tiho u sebi kao što sam nastavio
moje službe sve dok nije napokon izvukao moju glavu od njegove
penis. "Pa, nema vremena sada, morat ćemo nastaviti
kasnije ", rekao je kako je stajao i napustio sobu.

Vratio se u trenutku nosi smeđe putna torba. On je izvukao
neke stavke iz vrećice, stavite ih oko kreveta. "Dođi
ovdje ", rekao je on.
Brzo sam pronašao sebe lisice na ruke i tako vezan
da moje ankles, a ruke su priključeni jedni drugima. Moj
položaj ostavi me nema drugog izbora nego ležao na krevetu sa mojim koljenima
široko rasprostranjeni, moje ruke zarobljena u moje strane. "Vi ćete kao
Robert, "rekao je s osmijehom." On će biti ovdje u ovom trenutku. "I
on je opet napustio sobu.

Čovjek je sam preuzeo bio je Robert ušao u sobu i namršti
na mene. Bez ijedne riječi, on disrobed i moje oči proširena
kao što sam shvatio on je bio vlasnik jedne od najvećih cocks sam
imao ikada zamišljali. On je hodao na strani kreveta i
bezbrižno gumiran glavu protiv moje lice dok sam počeo
da se protežu moj vrat prema njemu u nadi da će ga sisa. On
dopustio da lizati glavu, ali sam bio u mogućnosti da se više
od nekoliko centimetara ga u moja usta. On je zgazi leđa i
me pregledati s odobravanjem. Konačno, on se popeo na moje
suzdržan tijelo i stavio glavu protiv otvaranja.
maca. "O Bože," Ja promrmljao, "Molim. Želim to tako loše.
Molimo vas jebati mene! "

S roktati nagnuo teže do glave napokon
iščašenje u meni. Moždani udar nakon moždanog udara slijedili, moj orgazme
srušio i protiv nad svojim tijelom. Dublje i dublje u njegov penis skliznuo do, na
zadnji, znao sam da je u potpunosti zahvatio u meni. On je bio
spor, odmjeren cocksman - povukao je gotovo u potpunosti i ponovo
skliznula ga kući. Bio sam bunovan s radošću i on mi je jeben kao što je on značio
njega.
Moji bokovi bucked i napete da se sve više i više o njemu. Ja
je htjela sve, htio ga kao loše kao i bilo tko bih ikada jebeno.
Kao što je njegovo uzbuđenje ruža, počeo je funta u mene i teže
teže jer sam moaned dok sam osjetio ga početi rasti kao što je prskanje
moj cunny s dolaze. Potom je izvukao i režirao svoj tok
na mom tits. Špricati nakon špricati pala na mene i pokušao sam uhvatiti neke u mojim ustima.
Još uvijek ne govoreći ni riječi, on je obučen i napustio sobu.

Dave reentered i objavljena moja ograničenja, mi govori da
okupa i promjena u nešto drugo. Numbly sam ispunjeni,
uživanja u moru i toplinu mirisnih voda iz kade. Ja
izašao, sušeno i odabranim moj novi ruhu. Mekom pamučnom suknje
s naborima komplimentirao the bluza bijele svile. Nosila sam ne
grudnjak, ali zakačen moje čarape na bijele podvezica pojas i
postavljeni različiti par šiljcima cipele na nogama. Ja twirled
pred ogledalom, shvativši da je suknja podignuta u potpunosti
mog struka kao što sam učinio.

Ostavili smo prostor zajedno i otišao na gostoprimstvu
suite. Ondje su pronašli nekoliko muškaraca lounging oko govoriti i
gledanje televizije hotela. Dave kao da znaju svi
danas, čak i ja prepoznali neka imena iz doba su
zove ured. Moja koljena potresao iz jebeni sam imao samo
primio, ali nikada nisam napustio Dave's strani. On činiti se biti
govori gotovo sve - riječ ovdje, osmjeh tamo. Nakon
sat druženja, okrenuo se meni i rekao: "Postoji
spavaća soba kroz tih vrata. Idi u. Netko će vam se pridružiti u
trenutak. "

Uz strah sam ispunjen, ne znajući točno što
očekivati. Unutar nekoliko minuta, čovjek je došao u da mi pronađeš sjedi na
rubu kreveta. Gubeći nema vremena, on je izvukao svoj srednjih
kurac iz hlača i zgazi prema meni. Znao sam što je
Očekuje se bez potrebe da se javi. Njegov penis skliznuo pokraj moje
usnama a moj jezik je otišao raditi na njemu. On je trajala samo nekoliko
sekundi prije prskanje grlu sa sokom. Kao što je otvorio
vrata, drugi čovjek ušao. "Ne blowjob, drolja, želim jebati
vas ", rekao je kako je pristupio i počeo stisnuti i dodir moje
grudi. Youtube erotski filmovi
Poslušno sam sjedio i čovjek se popeo između
moje čeka bedra. Njegov penis je također i prosječna dužina,
nakon što je Robert je čudovište, bio sam odmah u mogućnosti da ga se duboko
u moju pičku. On mi je snažno tuklo za nekoliko minuta i spurted
nasilno.

Ustao je i prije nego što sam bio u mogućnosti da čak i premjestiti, drugog čovjeka
je zauzeo njegovo mjesto. Nisam ni vidio ga otvorite vrata! Kao što je
Pomilovala u meni, bio sam zapanjen shvatiti netko drugi
je stajala pokraj kreveta! Dospio sam i izvukao kurac u
moja usta. Orgazam nakon orgazma mi je - izgubio sam sve pratiti
vrijeme. Kad je konačno prestala biti cocks pokazali u meni ili
prema meni nekoliko sati je prošlo, bio sam gol, osim za
čarapa, podvezice i cipele, a ja sam bio pokriven u strašan
iznos dolaze.

Dave je došao da me prikupiti i mi pomoći da moje noge.
"Koliko ... koliko?" Ja dahnu na Dave.

Nasmijao se, mi pomaže u mojim odjeću, "Mislim da je bilo 10,
ali ja znam za činjenicu da je nekoliko vratila za drugi
priliku. "
"Deset!" Pitao sam shakily, "Što si učinio?" "Ja sam
učinili točno ono što sam zamislio uz moje fantazije ", odgovorio je,
"Ja sam se nisi pretvorio u najljepše kurva!"

Bio sam otkaz sa posla četiri tjedna kasnije uz ogroman bonus.

on nije mogao zadržati me. Bio je oženjen, a ja sam bio ne u taj prizor, pa sam ostavio.
Natjerao me da obećanje da će doći vidjeti ga kad je pozvan, ali čim sam doma sam upakiran i podijeliti na moje roditelje doma za mjesec dana. Bio sam zadovoljan. Imao sam moj avantura, napravio novac, i mogu reći moji prijatelji mi je fino komad korporativne imovine.

Нема коментара:

Постави коментар