.

понедељак, 16. мај 2011.

Gospodarice forum


To je bio 11,45 u jutro. Let je bio odgođen. To je bio moj prvi izlet u Hyderabad. Ali osjećao sam se dobro kad je David me podsjetilo da Srinivas i Hima će se pobrinuti za sve vrijeme mog boravka 4 dana u Hyderabad. Srinivas bio tamo na aerodromu me primiti. Budući da je let je kasno, znam da je jesti u svoj ured vrijeme. On mi je dao njegov zaštitni znak topli osmijeh i uzeo prtljage kolica od mene. Bio forum gospodarica  sam apologetski za što ga je kasno u njegov ured. On radi u poznatom telekom tvrtke kao prodajni trener, odgovoran za cijelu državu. On soothed moje brige rekavši 'ja sam uzeti brigu o tome, ne brinite o tome chechi'.
Sam bio izvjedljiv o nedostatku Hima. Ona mora biti tamo s njim da me prime. Ona je postala vrlo blizu mene, kad su oni došli do Kerala za medeni mjesec. Tako sam joj očekuje u zračnoj luci. Nakon polaganja prtljage u prtljažniku, kada smo ulazili u automobil, ja sam ga pitao 'gdje je Hima?'. On nije odgovor. Ali kada sam pronašao gospodarica forum  svoj lica mišića stezanje, shvatila sam da je nešto krivo. Za dugo vremena, bio je tiha tijekom vožnje i tada mi je rekao da "Hima je pobjegla sa svojim bivšim ljubavnikom". Bio sam zapanjen kako to čuti, jer sam našla uvijek držeći se za njega, mislio sam da su tako veliki par. Dva vrlo uspješnih pojedinaca će napraviti veliku obitelj!
Odsutnost Hima dao mi je još jedan problem. Odlučio sam ostati gospodarice u  n njihovom stanu na pretpostavci da Hima je ovdje. Srinivas nije spominjao o tome čak i kad je David imao ga je obavijestio o mom dolasku. Bio sam zbunjen. To je pitanje od 10 dana treninga u softverskoj tvrtki. Kada Banka je kupila softver od njih, ja sam deputed kao SPC (Single Point of Contact) za Društvo za Banku. Dakle, tvrtka koja će dati određene napredne obuke za mene za glatko izvođenje i rad softvera u Banci.
Ja mogu zahtjev za raspored smještaj u kući gost Društva. No, u zadnji čas, prosljeđivanje takav zahtjev će svakako odraziti na poslovanje Društva dojam o banci.Htjela bih izbjeći bilo kakve negativne uzeti na moj banke. Zapravo, želio sam stvarno uživati ​​moje putovanje s Hima. Njezina odsutnost stvarno daje mi novu nevolju. Kao da čita moje misli, Srinivas mi je rekao 'Ja sam zapravo neugodno o tome. Nisam ga spomenuti sa gospodaricom  da David iz istog razloga '. On je parkirao automobil u podzemni parking prostor, uzeo prtljage i dobio u dizalo. 'Ako Linu chechi žele organizirati smještaj u pansion, ja ću to učiniti. Ali, Savjetujem vam da ostanete ovdje, sve će biti u redu '. U lift, ja sam mu dao dobar izgled. On je gotovo 35 godina. On izgleda kao da se malo smanjila, ali još uvijek u dobroj formi. On ima velike oči. Njegov kovrčave kose i puti i očima ga markantnim osobe u bilo koju skupinu ljudi. Ipak zašto Hima to učiniti za njega!
Srinivas radio u Kerali za oko 5 godina. David i Srinivas su postali veliki prijatelji tamo. On je ostao s nama za nekoliko dana, a on je fiksni dio u našim dugim turnejama jer je bio dobar vozač. Dakle, kada sam bio zamoljen da prisustvuje obuku u Hyderabad, David nije imao drugi misli da mi boravak s Srinivas i obitelji. Ali evo ja sam u stanu Srinivas bačen u ovu neizvjesna situacija. Ne želim uvrijediti Srinivas. Ili ne želim ostaviti dojam da mu da sam ja mali grad djevojka koja se boji ostati s muškarcem, sama, za nekoliko dana i nesposobne voditi brigu o sebi.
Stan ima dvije spavaće sobe. To je napravio sa okus i kvalitetu, a to je bio cool. Ja sam malo umorna i htjela sam ostatak misli. Nakon što mi je uzimanje u kuhinju i pokazala sve relevantne dijelove stana, Srinivas žurno je otišao u svoj ured. To je 40 poslije podne.Nakon kupke, odlučio sam se riskirati. Kada sam ustao od 4, našao sam tri propuštene pozive iz Jayasree. Ona je moj sluga i prijatelj previše. Njezin suprug je vozač Davida. To je kroz njih sam otkrio da David ima aferu sa sestrom, Greety, koji studira MBA u Bangaloreu. Trebalo je mnogo truda kako bi Greety braku s Freddy, a sada obojica su u Kuvajtu. No, Davids osvajanja nikada ne prestaje. Njegov posao raste, ja radim dobro u Banci, djeca su studiranje i boravak u prestižnoj školi u središnjem Kerala i mi financijski dobro-off. Uzimajući u obzir utjecaj to će stvoriti do naklonosti obitelji i posao sam nastavio mamu njegovu eskapada.
Naš brak je 18 godina. Sada sam 39; Naučila sam da se presele na radi opstanka obitelji i dobrobiti braka. Ja nisam sretna, ali ja ne želim da se žale. Pozvonio sam na Jaya i rekla joj da sam dosegla tu sata natrag i sada u stanu. David je u Tajland sada.Budući da je on najbolji zastupnik vitrificirane pločice u Kerali, crijep tvrtke dao mu je putovanje na Tajland. Znam da je mjesto gdje ljudi su u iskušenju da većina, kao i za osobe poput Davida, ja mogu zamisliti što će se dogoditi tamo. U životu, to mudar da zatvorite oči i zatvore uši povremeno. To ne može učiniti ako se pobjednik, ali naravno da može vam pomoći da se preživjeli.
To je bilo u 6:30, ja sam dobio poziv iz Srinivas. On me je zamolio da budu spremni za izlazak do 7,15. Ja sam odgovorio da nisam zainteresiran. Iskreno, ja nisam osoba koja uživati ​​sjedeći kod kuće i flipping kroz kanale u tv. Ja sam ulica životinje, ali ovdje sam imao svoje rezervacije. Bio je razočaran, on je zvučalo tako, ali on nije na njemu inzistiraju.
Stan se nalazi na osmom katu, to je bio davanje panoramski pogled na Ameerpet područja Hyderabadu. Stajao sam tamo u balkon za neko vrijeme i odlučio da gledati TV.Malayalam kanali su dostupni i kina počela u 'Asianet Plus'. Mohan Lal je 'Kilukkam "- dobar film sa tona duhovitih scena. Bio sam tako zadubljen u filmu, nisam shvatiti da je devet, a onda zvono na vratima zazvoni. Kada sam otvorio vrata, vidio sam Srinivas nagnuti preko zida. Njegovo lice bilo je crveno, a znoj je vidljiv na čelo i vrat. Bilo je miris alkohola. On je došao unutra i sjeo na kauč. Imao nositi torbu s njim. Ja sam zatvorena vrata i zaključa. Bio sam u dvije svijesti o tome što učiniti sljedeći. Ili sjediti i gledati TV s njim ili otići u spavaću sobu dodijeljen meni. Budući da sam ga dobro poznaju, odlučio sam da gledaju film.
'Chechi, tu je hrana za vas ", rekao je. 'Njegova ok, ono što o vama, imali hranu? "Pitao sam ga. "Plenty Da, imao sam, imao sam", rekao je. On je zvučalo ozlijeđen.
'Ako u ne smeta, recite mi, zašto ste odbili doći na izlet sa mnom?' on je pitao mene ovaj pitanje kao optužbe. Dakako, ton pitanje je napravio mene crveno, ali ja odgovorio 'da je to glavobolja, znate, putovanja utjecala mene. " 'Ne, nisu bili zainteresirani da se vidi sa mnom, znam, ja to dobro znam "je bio na rubu suza. Stajala sam tamo izgubio. Ovdje je čovjek koji je pijan i blabbering na njegov neuspjeh u braku. Ovdje sam stoji ovdje u krajnjoj zbunjenosti. Odlučila sam jesti i ići u krevet bez gubit puno vremena u ovoj atmosferi, odlučio sam da imaju tuš. Otišao sam u kupaonicu i ja gol. Topla kupka dao mi je energije i nosila ružičaste spavaćica. Kad sam došla u blagovaonicu, vidio sam Srinivas sjedi za stolom uz bocu pića, soda i stakla. Nije vrlo ugodno Domina trazi roba  stanje, mislio sam.On je promijenio mnogo, to nije način na koji je naviknut biti. Sada je izgleda, on je brinuo ništa. Može biti, razvod ili odvajanje može utjecati na ljude na taj način.
'Srini, ovo je previše. Vi ste imali dovoljno alkohola već i ti si idući konzumirati više ".Rekla sam mu.
'Da sam imao dovoljno. Ja ću imati više. Jer ja sam gubitnik. Čak i ti, Linu chechi, imao mi je okrenut prema dolje '. Bio je sa suzama. 'Ja vas obožavam, ja obožavanje vas .. Ti si poput anđela za mene, ja mislio da me može utješiti, daj mi odgovor zašto je otišao iz mog života. Ali, čak i ti ... 'počeo je plakati besramno. Kada gledam unatrag, shvaćam, to je točka u kojoj situaciji je uzeo skrenuti izvan moje mašte.
Njegove riječi su me više mekši prema njemu. Nikada nisam shvatio da sam napravio takav utjecaj na njega. Otišao sam kod njega i stavio mi ruke na njegovo rame. Imao sam obrisala suze s mojih ruku. 'Idi i uzmi kupka' rekao sam mu. Ja sam mu je pomogao da hoda, da ga vodili njegovu spavaću sobu i odveo ga u kupaonicu. Onda sam otišao do blagovaonice, oprati ruke i počeo da se moja hrana, to je bio Hyderabadi biriyani. Nakon hrane sam pio čašu Coca-Colu koja je bila tamo u frižider. On nije došao do sad, pa sam otvorio svoje vrata spavaće sobe i proviri u nju. On je u svojoj pidžami i leži licem prema dolje na krevet. Moje uši su uhvatili zvuk jecajući i sam ušao u sobu.'Srini, nema smisla plakati za takvu djevojku. Ti si zgodan mladić, s velikim stoji, mi ćemo pronaći neko lijepo prilično stvar za vas uskoro. Sada je najbolja stvar koju možete učiniti je otići na spavanje. Dopustite mi da isključite svjetlo i reći laku noć za mene ", rekla sam i okrenuo da ide u moju sobu. 'Chechi, molimo sjesti sa mnom za neko vrijeme, molim te "kad sam vidio njegovo lice osjetio sam sažaljenje. Takav snažan izgrađen čovjek može plakati kao dijete, pitao sam se. Otišao sam na njegov krevet i sjeo pokraj njega. On je uzeo moje ruke, ruke su mu bile jako vruće, to sam mislio, jer je alkohol. On je lagao na krevetu odmara pola svoje tijelo na jastuke. Pitala sam se zašto tako zgodan čovjek je bio napušten od Hima.
'Znate li kako lijepa si' on je pitao mene. Zvučalo je drugačiji. Gledao sam u njega. On je uzeo moje ruke na svoje usne i poljubio. 'Znaš li, ti si boginja "promrmljao je. 'Svoju boju, svoj lik, svoju milost, svoje dostojanstvo ... ti mi ludi, Linu chechi'
Bio sam šokiran na njegovo ponašanje, nisam ga očekuju. Ali nisam vikati ili ga gurati ili ga koriti. "Bolje vam se odmoriti, Srini" rekao sam i okrenuo i otišao iz sobe. To nije moja moralna poštenja koje je napravio mene hoda iz sobe. Nisam bio spreman za to, barem od njega, sada. Sjedio sam u salonu na kauču i uključen TV. Sam bio ne u mogućnosti da se koncentriraju i bio nemiran. To je prvi put da sam pada u takvoj situaciji. Dobro ili loše, David je bio moj čovjek. Iako sam vidio ljudi piljiti u mene, nisam dati mnogo prostora za bilo tko do sada.
Tada sam vidio Srini u nastajanju iz svoje sobe i hodanje polako me, on je gledao u sastavu. Pokušao sam se koncentrirati na TV-u, barem ja tako pretvarala. On je kleknuo na mene, to dotaknu mojih nogu i rekao 'samo jedan poljubac, samo jedan poljubac, Linu, molim daj mi jedan poljubac'. Nisam izustiti riječ, ustao i otišao do moje sobe, prije nego što sam zatvoriti vrata, ušao u nju. Ja nisam rekao ni riječi. Sam stajao zureći u njega. Izgled samouvjerena 39 godina stare žene je drugačiji i vrlo malo ljudi to zna. To nije bio prijeteći, to je procjena osobe i situacije. On je došao bliže meni, on je bio jak čovjek izgradio, a on je gotovo 165 cm visok, a ja došao blizu 162 cm. On je zgodan dečko sa velikim higijenske tijelo. Ja sam dobio miris njegova usta, a on je bio  Domina trazi roba  spreman.On je doveo svoje usne bliže mina i uzeo moje donje usne. On je isisan i `vakati. Njegove ruke bile miluje leđa i onda on pritisne svoje tijelo s njim. Nešto je počeo krpelja u meni.To je nakon dugo vremena, ja sam strastveno se poljubila, pohvalio je raskošno. Dobro staze za odličan seks. On cupped moje grudi i počela masaža bradavica, dok je njegov jezik bio je upoznavanje mojim ustima. On je okusa i miriše. To stvarno me je ohrabrio, a kada je osjetio da sam ja na stazi, on mi je rekao da će se vratiti nakon isključivanja TV i svjetlo, a on me je zamolio da skinuti sebi. Sjeo sam na krevet, zadihan. U roku od sekunde je došao natrag i pitao me ", mogu li skinuti ti? ' Nisam odgovor. On je otkopčao vrhu moje haljine, dodir njegovih prstiju slali su senzaciju u svim dijelovima mog tijela.Počeo sam osjećati slabo. Sjeo sam na krevet. On je razriješen moja pidžama i to skliznuo off moje noge. Ja sam protezala i isključen svjetlo u spavaćoj sobi. 'Oh, ne "on je protestirao, ali nije uključite ga. Oči uzeo malo vremena da se prilagodi na lampe spavaća soba svjetlo. Bio sam svlačenje. Stajao je ispred mene u svom kratkom.Njegovo tijelo je V oblika, široka ramena i uske kuka. Tada sam osjetio ruku na moj grudnjak, on odvoji od tla. Ja sam legla na krevet. Osjećao sam se strast je polako isparavanja. Ja sam ležao dolje kao hladno meso. Nema puno uzbuđenja u meni. Onda je stajao na krevetu i savijen prema dolje dotaknuo moje gaćice. On je gumiran na nasip i skliznuo gaćice off noge. On je stajao na krevetu bulji u moje tijelo. Ja mogu čuti samo zuji od AC. On je stajao kao ratnik pobjednički preko mene. Ja mogu vidjeti te dvije velike oči bulji u moje golotinje. 'Znaš, koliko dugo sam imajući tu želju u meni! Vaše tijelo je najbolji oblik sam vidio u bilo koju ženu, to je u kombinaciji s puti i užaren kože. Vaša koža je tako glatka. Gledaj one usne, bio sam ih jesti. Vaše dobro proporcionalan vrat vas čini vrlo seksi. Vaš boobs može napraviti koledž djevojke zavidni. Pogledajte hip, može izdržati bilo kakav pritisak i nose bilo koji broj od zdrave djece. Volio bih lizati svaki dio vašeg tijela. " On me opisao. "Mislite li da ste se fer prema tvome prijatelju? ' Pitao sam ga. 'Znam da je David dobro. On je Casanova. On se koristi kako bi svoju sestru ovdje. A ono što radite je poetska pravda '.
On je otvorio bocu i izlio neka tekućina u svoje ruke i masira na moje grudi i ispod. Miris mi je dao naslutiti da je med. Njegov masaža polako mi je uzbudljivo. Hot udisaja počeo izlaziti iz mojih usta. Počeo je lizati tekućina masira na moje tijelo. To je davanje veliko zadovoljstvo za mene, moje bradavice otvrdnu, a on ga je uzeo u usta i `vakati. Njegov jezik je otkucava bradavice koje me tiho stenjati. On je ohrabrio ga i počeo bi ga brže. To je problem s ljudima, oni misle brže i teže uvijek donijeti zadovoljstvo žene. On je spustio svoje usne na pupak. Znam da većina ljudi imaju veliku ludost u pupak žena pogotovo ako je mek trbuh. Imao sam nije ni čudo, moje tijelo je stvaranje Srini luda životinja, on je za čišćenje moje tijelo lizanje tekućine. Kada je stigao moj čiste obrijana maca, on poljubio na njega i usne, tamo je prestao. Žene vole jezik raditi na maca, ja sam ne razlikuje. Kada je on jede maca, ona bi volio vidjeti da je ona i dalje do ona dosegne vrhunac, bez prekida. Ovdje Srini je zalivši meda u pičku, a ja osjećam da teče kroz moje bedrima. Onda je spustio svoje usne u maca i podigla kuka, mi je okrenut naopako i cijela moja maca je bila u njegovim ustima. Sada je on leži ispod mene. Stvarno Osjećao sam se čudesno. Usta su mu bila osiguravanje svaki centimetar moje maca. Bio je sisanje tekućine u usta, to je prijenos očaravajući užitak u mene. Osjećao sam se svaki vena u vagini se masira po svojim jezikom. Nikad nisam to doživio ranije. Sada moj plač bili su češći i glasno. Bio sam zadihan, te ga pozvao da me jebati bez gubit vrijeme. Moja usta i ruke htjela prodrijeti i istražiti u njega. Moj hip htjela da se pridruže akciji. Sjedio sam na njegov bok i smanjili njegov kratak. To je bio dobar kurac. Gotovo sedam inča dugo i 2 inča debeli. Dobar alat za zadovoljiti ženu u mom fazi. 'Linu, vi ste sjajni' promrmljao je. Da, moje tijelo je svijetle u znoj. My Fair, simetričan tijelo je divan prizor, znam. David nije mogao iskoristiti do maksimuma ili nije briga za. To je njegov gubitak.
Ustao sam na krevet i vezan moje kose. Sjedio sam na bok i Srini. Njegov penis je bio uspravan. Ja sam ga uzeo u ruku i utrljava na moja maca - klitoris i polako ušao u moju rupu. To je skliznuo u nju i počeo sam kretati gore i dolje. On pruži ruke i masira mi leđa i grudi. Takva pozicija svakako mi daje veliko zadovoljstvo. Kad je moja noga počela bol, promjenili smo pozicije i on montiran na mene i počeo se brže kretati. Sensation  Domina trazi roba je ugradnja u mene. On nije bio uzimajući umoran i dobro radi. On me pitao što moj ljubimac položaj, odgovorio sam sjedio na vrhu njega. To je uistinu dodiruje gotovo cijeli unutarnji dio maca, ona dotakne svugdje ga ima na dodir. Pitao sam ga, njegov omiljeni - odgovorio je psić. To nije nešto što David nije pokušati učiniti vrlo često. Stajao sam na krevetu na četiri noge, Srini ošamario na moje stražnjice i napravio njegov penis skliznuti u moja maca. Počeo je stvarno zajebavati brže sada. On je poljubi i lizali leđima; cupped moje grudi, da je masira, daje mi veliko zadovoljstvoTo je oslobađanje velike magnitude. Za sljedeća četiri dana, imali smo proveli u noći požude i istraživanje i morali smo se rastali naše načine obećavajući da ne smetaju drugim pozivajući se na to iskustvo. Osobno, to iskustvo je Oslobodi me od robovanja. Ja ne pretvarati više.

Нема коментара:

Постави коментар