.

четвртак, 31. март 2011.

Youtube Srbija erotika


Z je stvarno ljut sa dobar razlog. Imao sam otkazao Youtube Srbija  posjet sljedeća tri dana vikenda s njom na moje mjesto, u grad oko 50 milja daleko. Imao sam napravio Halloween vikend planove s drugog prijatelja. Kada se ti planovi su otkazani, pozvao sam Z u posljednji trenutak i htio da se pridruže joj se da u petak navečer. Bila je miffed ali nevoljko pristao.Ona je planirao ostati kod kuće i iz ruke slatkiša. Kada sam stigao žele ići u kazalište za odrasle film, ona mi je odložio dalje "koji žele nastaviti bombon iz ruke" na trik ili treaters ". Polako, između prstenova na vratima je dijelio neke bombon za mene. Imali smo razgovarali o prethodnom posjetu morala poduzeti kako bi se odrasle kazalište s njom sada pokojnog muža. On je napisao nekoliko kratkih erotskih priča o epizodi i opisao flowered haljini koja joj je nositi bez ičega ispod nje. Između krikove "trik ili liječiti" s prednje strane vrata je bio uvjeren da je model. To je izgledalo super. Haljina kopča dolje prednji za jednostavan pristup, ali je došao do koljena. Na moj prijedlog ona ga skratiti za pet plus inča. Sada je savršena oglas "Fuck Me".
Do 8:30 navečer, mi je zatvorio vrata i obučen za naše noćne izlaske! Smo se vozili u kazalište koje je oko dvadeset minuta iz njezine kuće. Oboje smo uzbuđeni o tome što bi moglo držati navečer. Znala je dva kazališta. Odlučili smo se za bliži jedan. Ušli smo dobro osvijetljen izlog opskrbljena s uobičajenim asortimanom odraslih hardver - losioni, DVD-a i svih vrsta i veličina za odrasle igračke. Nakon obličje okolo za nekoliko minuta i djeluje kao da smo bili zainteresirani za njihove proizvode, ja skliznula 5 $ u kazalište vrata i ušao. Znali smo da dame su dobrodošli jer pratnji dame su primljeni besplatno.To je dobar pokazatelj što smo bili u za. Sjaj show room nasuprot pitch tamno kazalište donio nam je slijepa nakon ulaska. Velikom ekranu imao velike breasted plavokosa na koljenima uzimajući jebeno veliki crni kurac od iza. Z zanosio po veličini njegovih alata i komentirali glasno nekoliko puta u svojoj čuđenje o veličini crni kurac. Ona nikada nije imao crni kurac. Mislim da joj Komentari su čuli od nekoliko muških pokrovitelja Srbija erotika  i dobio njihovu pažnju.
Kada minimalne vizija vratio sam uzeo njenu ruku i dovela do sjedalo u prvom redu.Sjedio sam na kraju sjedalo i sjela pored mene. Mi smo se naselili u za malo vrijeme, ali to nije 'uzeti mene dugo da joj otkopčati seksi flowered haljinu i početi igrati s njezine grudi. Interes među kazalište gledateljima postalo jasno. . Sredovječni čovjek je došao i sjeo do Z. On unsheathed njegov penis i bio je milovati. Z pokušao ne Srbija erotika  gledati izravno u bilo koji od poklonika i pretvarao da gledaju film. On je stavio svoju ruku na njezin desnog bedra. To se dobro osjećali, a ona mu osmijeh odobravanja. Predložio sam joj masaža njegov penis i uz malo ohrabrenje došla joj desnu ruku i počeo trljati svoj alat. Njegova ruka se preselio bliže med licu mjesta kako je i sam dijelio milovati. Pitao sam je da sisati moj kurac. Kao što je pognut učiniti da joj dupe i maca s leđa vrlo su izloženi i poziva. Ponudio sam momak malo KY i rekao mu da bude nježan. Počeo je masaža joj klitoris i umetnite dva prsta u njenu vaginu. Njezina čak i jauk ugušena moj penis su se čuli tiho kroz kazalište. Ubrzo je došao iz neke ruke iza stolice i počeo milovati Z grudi. Z je bio na početku u potpunosti uživati ​​u ovom. Sjedila je natrag gore i otvori joj noge širok, a na moj prijedlog šapnuo čak i šire, tako da joj maca je uzimajući u korist ruke oko nje.Sredovječni čovjek nagne joj bradu prema njemu, dala joj poljubac i duboko ih odmaknuo i dopustio mlađeg muškarca za preuzimanje, miluje joj grudi i pomaže mi prst joj med rupa. Rekao sam Z do stand up, poletjeti njezine crne gaćice te ih ruku na mene.To je bio jasan signal da se ljudi da je igrač. Kad je sjela Z počeo kretati erotično oko u stolcu kao što je bila dobivanje vrlo uzbuđen. Mladić u idućih stolica je njegov penis out i ona dosegla preko i to dotaknu i on je jako teško, već plaštom i uzbuđena. Uz njegov penis u ruku i sa njim i sam bio ukazivanje joj maca i milujući joj grudi uz tip stoji u leđa, Z je imao vrlo snažan orgasim, tresu za prilično dugo vremena. Milovanje nastavio sve dok sam je mladića poslao natrag na svoja mjesta. Imao sam dijeli moje Z s tim drugim ljudima i osjećao sam se uzbuđen, ponosna i zaštitne. Bilo je vrijeme da promijenite situaciju .. Mi smo preselili u drugi dio kazališta. Bila je tjedan dana u koljenima i vrlo klimavim kao i mi svi šetali pored publike na drugu stranu teatra. Mi smo se naselili u drugom redu, od "škodi način" i prošaptala sam: "Što mislite, kako se to osjetiti?" Ona je još uvijek trese iz duboke sperma i uzbuđenje iskustva na drugoj strani kazališta. Ona nije mogao pomoći, misleći da je to fantazija ispunjena, ali joj je potrebno neko vrijeme samo sa mnom sada tako gladan drugih muškaraca u kazalištu će morati pričekati za nju kako bi joj snagu leđa. Sjedili smo u našu novu lokaciju za gotovo sat vremena, a ona je samo htjela da priviti, poljubac, miluju njezine grudi, a prst joj maca koja je jako mokro i poziva. Z vrlo uzbuđen dobio opet oba s mojim dodirom i uz gledanje jebanje i sisanče na velikom ekranu i hungery ljudi stoji blizu,  Srbija erotika milovati njihove cocks i čeka drugu priliku sa svojim Z. Ona opet pustiti krik uzbuđenja i sam imao ponovno joj izazvalo da dobar klimaks. Iako su dečki čekaju da se zove više, ona je sadržaj mene joj poljubac. Z je još uvijek početnik u odraslih kazalište tako da jedan susret s drugima je bilo dovoljno za jednu večer. Znam da će Z žele doći opet, a možda i sljedeći put ona će biti spremni ići na višu razinu sa zabrinuti ljudi u kazalištu koji svi imaju njihove cocks van i da su spremni da se sisao i jebeno, ali i uzbuđeni samo na dodir i milovati. Što uzbudljivu večer Z imao, ali to nije sasvim gotov. Nakon što je ustala i staviti na njezine crne gaćice, ja joj pognut nad koljena, srušena su gaćice i dao joj pet teško spankings. Ovaj Z-iznenađeni su spankings po tome što dobro kurva ili za loša djevojka? Dečki su počeli nas pristup kao i to dogodilo. Nisam siguran izvan želi sudjelovati ili zaštititi. Ona je skliznula gaćice natrag gore, zgrabio me za ruku i ponosno hodao iz kazališta. Ona nije stečen iz kina prije nego je počela smijati. Nekoliko dečki iz nas pratili. Nakon što su znali da je ona u redu, a više nije igrač oni pealed off.  Srbija oglasi Ona je rekla jedna od muškaraca da bi vidjeli ih sljedeći put.
Njezina kikotanje nije zaustavio kako je kupac za real u show room. Ona je kupila srednje veličine, ružičaste dildo vibrira i mekana pristran crna veslo. Kao što je odjavljena, ona je koketirao s službenik i kao što je uručio joj vrećama stvari, on je rekao "dobro zabaviti djecu" - a mi smo daleko od djece! Ona giggled Cijeli put do kuće. To je ono što ona radi kad je ona uistinu dobiva uzbuđeni i sretni! Tu će biti sljedeći put. (Next-Z dobiva divlje).
Z perspektive. Nikad nisam mislio da ću imati tako zabavno iskustvo ponovno.  Srbija erotika Nisam mogao pomoći, ali pitam se koliko žena, ako su neka njihova rožnat misli pravilu, ne bi uživati ​​ista vrsta iskustva. To je iskustvo koje je kao nitko drugi. Uzbuđenje da ide u tamnu kazalište ispunjena dečki svih uzrasta i utrka i biti u centru pažnje je super. Wow, svaki put mislim na to, čini mi toliko mokri i spreman to učiniti opet. Možda ću imati to iskustvo opet, ali, ako ja nikada ne, samo misli o tome što se dogodilo ili što se moglo dogoditi će zauvijek biti istaknut u moje fantazije.

Нема коментара:

Постави коментар