.

петак, 18. март 2011.

Erotski filmovi Srbija

Bilo je tri u jutro kad sam bio probudio moj dečko Alex ljubi mi vrat 'Što to za?' i asked slightly breathless, my pussy already hot, i erotski film besplatno  loved it when he kissed my neck. Pitao sam malo bez daha, moja maca je već vruće, ja ga volio kad je poljubio moj vrat. 'I woke up, couldn't sleep and...' "Probudio sam se, nije mogao spavati i ... ' he kissed me again and i felt his erection press againt me, unhindered by clothing 'I'm hard' he said. on me poljubi i opet sam osjetio njegov montaža pritisnite pohranite podešenu me, neometan odjeću 'Ja sam teško ", rekao je. Srbija i seks


He pulled my nightgown over my head so that i was naked just like him. On je izvukao moju spavaćicu preko moje glave tako da sam bio gol baš kao i njega. he began to kiss downmy body, sucking at nipples taking them deep into his mouth, then carrying on down, he reached my pulls and licked my lips he parted them with his fingers and found my wetness. on je počeo da poljubac downmy tijelu, sisa na bradavice uzimajući ih duboko u usta, a zatim nosi na dolje, on je dosegao moj vuče i lizali moje usne da ih se rastali sa svojim prstima i pronašao moj vlažnost. he slid a finger inside me while he licked and sucked on my clit. on je skliznula prst u mene, dok on lizali i isisan na moj klitoris. 'oh god, don't stop' i moaned. 'O Bože, ne prestaju' i moaned. it didnt take him long to make me come. to nije dugo potrajati ga da me dođe.


He came back up and kissed me forcing his tongue into my mouth so that i could taste myself. Vratio se i poljubio me tjera svoj ​​jezik u moja usta, tako da sam mogao sebi okus. 'Can i fuck you now?' 'Mogu ja pojebati sada?' he asked. upitao je. without even answering him i kissed him pasionately and pulled him close to me, i felt his rock hard penis enter me. čak i bez odgovora njega i poljubio ga pasionately i  erotski filmovi 2010 izvukao ga je blizu mene, osjetio sam njegov penis hard rock mi je ući. he let out a shuddering moan that turned me on so much, he pushed himself softly in and out of my pussy making love to me gently. on pustiti shuddering jaukati da mi je okrenut na toliko, on gurnuo tiho i iz mojih maca vođenja ljubavi da me nježno. he soon shot his load in me making me come with him as i felt his hot liquid flow up inside of me. je ubrzo pucao njegov teret u meni što me dolaze s njim kao što sam osjetio njegov vruće protoka tekućine gore u meni. he collapsed on the bed next to me. srušio na krevet pokraj mene. 'that was nice' i told him 'im just gonna go freshen up' 'Da je bilo lijepo "Rekao sam mu' im just gonna ići osvježiti '


i went into the bathroom and splashed some water on my face to cool myself down. Otišao sam u kupaonicu i blatobran malo vode na moje lice u sebi ohladi. when i came out he was waiting at the door. kad sam izašla je čekao na vratima. he pulled me out of the bathroom and pushed me against the wall, he forced himself inside me while we were standing up we had never done it like this before it felt so good, 'oh my god, Amy you're so fucking sexy' he whispered while nibbling my ear. on me izvukao iz kupaonice i mene gurnuo na zid, on silom u mene, dok smo stajali gore mi nikada nije to učinio kao erotski filmovi srbija što je ovaj prije nego što se osjećao tako dobro, 'O, moj Bože, Amy ste tako jebeno seksi' šapnuo dok grickanje moje uho. he pounded me hard, my pussy was sore but i liked the pain it made it so much better he lifted me up and i wrapped my legs around his waist, we slammed against the wall fucking hard and fast. on mi je snažno tuklo teško, moja maca je bio bolan, erotski filmovi online ali sam volio boli ga napravio tako puno bolje on me podiže i ja omotan moje noge oko njegovog struka, mi slammed protiv zida jebeni hard i brza. 'oh i'm cumming, im fucking cumming' Alex yelled and he slammed my pussy he shot a load of cum in me and we collapsed on the floor bearly able to breath. 'Oh I'm cumming, im jebeni cumming' Alex povikao, a on udario moja maca je pucao opterećenje sperma u mene i mi srušila na podu jedva moći daha. he slid his fingers in my pussy and made me cum, then we both fell asleep neaked on the floor. on je skliznula svoje prste u moje maca i napravio mi sperma, onda smo oboje spavaju pala neaked na podu. 

Нема коментара:

Постави коментар