.

понедељак, 21. март 2011.

Youtube erotski filmovi


Sam bio idući u iste biblioteke za nekoliko godina i imao je uzeti obavijest od visokih stan-grudi knjižničar. Na 5'6 ", uvijek sam bio privukla jači žene. Za razliku od većine dečki, stvarno sam se okrenuo na moje žene sa malim sisama.
Knjižničar, Kari, skloni nositi komotnu vrhovima. To je vrsta teško je reći, ali činilo se da bi mogla biti potpuno ravna tamo gore. erotski klip Vjerujte mi, ja sam proveo puno vremena provjere joj se.
Nakon dvije godine maštao, JA napokon je dobio hrabrosti pitati joj se. Bio sam malo iznenađen kad je pitao mene ako je ovo šala. Sam ju uvjerio da sam bio ozbiljan. Ona je ispričala i rekla da rijetko dobiva pažnju od ljudi "za očitih razloga" da ona ne može govoriti o tome u knjižnici.
Nakon što je knjižnica zatvorena, otišli smo na večeru. Na restoranu, Kari mi je rekao ona je ljepušan velik dio odustali od muškaraca zbog njene visine (5'11 ") i njezin stan prsa. Sam priznao da su to stvari koje me privukla k njoj.
Nakon večere, ona je pristala da ide u svoj stan. Nakon što smo bili sami, ona je pretvorena u životinju, ljubis me strastveno. Ona je rekla da je godina otkako je ona "je" čovjek i pitala je li bih biti zainteresirani u njoj na taj način.
Počeo sam za uklanjanje joj vrhu, ali ona je prosvjedovao rekavši da ju je previše nervozan. Sam je uvjeravao da ću biti u redu s njom tits, ali ona inzistira, a umjesto toga skinula hlače i gaćice.
Gubeći nema vremena, ja sam zaronio između njezine noge i jeo mokro joj maca. Ona stenjali i onda vrištala što sam prvi onda lizali sisao na nju klitoris uspravno. Nakon desetak minuta intenzivnog maca jede, ustao sam i dobio gol.
Kari dahnu kad je vidjela moj hard penis. Ja sam mu rekao erotski klubovi  sam želio sam bio veći (ja sam tek oko pet inča).  Erotski filmovi Ona je rekla da ni tražio prevelik i zastrašujući.
Kari je meni leći, a zatim počela milovati moj penis. Ona se ispričao za nju nejednak milovati i rekao da ona nije imala puno iskustva u tom području.  youtube erotski filmovi
Rekao sam joj bio događaj u redu.
Nakon nekoliko minuta sam joj rekao da je spreman za rasprsnuti. Stajala je moj kurac i to umetnuti u mokro joj maca. erotski oglasi vojvodina I tako je bio uključen kao što nikad nisam doživio tako zbijeno maca.
Nekoliko puta sam morao prestati zabadanje kako bi se izbjeglo preranog ejakulacija.Nakon što je drugi put, pitala što nije u redu. Rekao sam joj je ona uzimajući me previše uzbuđen i da bih sperma, ako sam nije zaustavio. Kari je rekao da ne bi trebali držati leđa. Sada sam bio u raju!
Dospio sam gore i izdvajali joj vrh gore, otkrivajući joj grudi. Ona je najmanja koju sam ikada vidio, kao mali kao žena može bez potpuno ravna. To je bilo! Čim sam ih vidio, moj penis počela spurting izvan kontrole. Kari je došao previše, ali je zadivljen uključen da sam bio toliko u nju.
Tijekom sljedeća dva sata, ja pucao moj teret tri puta-prvi u erotski oglasi cacak misionarskom položaju, drugi od iza. Onda treći put sam bio u mogućnosti za održavanje erekcije. Neustrašiv, ona nudi "masaža" moj članica, što je i učinila dok sam objavio moj četvrti opterećenje noći.
Nijedna žena ikada napravio mi sperma četiri puta u tako kratkom vremenu. Ja ne mogu ni računati broj orgazama imala.
Sljedećeg dana vratio sam se u knjižnicu i vidjeli da je nosio, po prvi put, prilično uske t-shirt, umjesto jedan od onih vrećast vrhova. Rekla mi je da ako dečki ne sviđa njeno tijelo, to je njihov problem.
Rekao sam joj da joj je outfit bio uzimajući mene radio gore. Ona mi je rekla da ona ne može govoriti o ovoj stvari u erotski oglasi subotica javnosti, ali da je na raspolaganju za neki drugi datum te večeri.
To je bio početak moj odnos s Kari. Mi smo bili u braku već šest godina. Ona je postala prilično udoban sa svojim ravnim prsima, znajući da će barem jedan čovjek teško dobiva samo razmišljam o tome.

Нема коментара:

Постави коментар