.

среда, 30. март 2011.

Srbija oglasi


Moje ime je Andy. Moji su roditelji bili jedva tinejdžera erotika srbija  kada sam se rodio, tako da većina mojih roditelja prijatelji su još uvijek prilično mlad. U stvari, moji roditelji 'najbolji prijatelji su jedva tamo tridesetih godina. Moj tata je najbolji prijatelj, Carmon, poznat je moj tata, jer prije nego sam se rodio. Carmon oženio svoju suprugu, Beth, kad sam još bio u pelenama. Nepotrebno je reći, ja sam odrastao oko njih, misleći na svoje dvoje djece kao svoje sestre.
Kao što sam pogodila pubertet, počela sam se obazirati ženskih vrsta u posve popustljiv način. Imao sam djevojaka, čak sam izgubio nevinost u dobi od trinaest s djevojkom na vrijeme. To nije bio da nisam uživati ​​u seksu, to je bio samo da se djevojke moje dobi su bili toliko "pravi" o cijelu stvar. U stvari, većina od njih je to samo reći da su imali, a ne uzimanje bilo pravi užitak u djelo. To je uvijek isti sa svakim od tri djevojke sam spavala s: misionarski položaj, ne oralni seks, i kondom, požurite. Nije da u šesnaest mi je trajao dulje od nekoliko minuta, to je načelo cijelu stvar.
O put sam pogodio petnaest sam počeo družiti s ovim tip koji je imao brata desetak godina stariji od nas. Ovaj brat volio dating starija žena, a često i podijelio je svoje malo seksualne avanture s nama. On će uvijek reći: "Naravno, mladi su vruće izvana, ali ako želite da onaj tko zna što je, dovraga, ona to čini, ići za starije modele! ' Počeo sam gleda na mojih prijatelja sestre, pa čak i njihove mame, ali sestre su svi bili previše odvratan da se gnjaviti s voli od mene i svoje mame ... dobro, njihove mame su previše stari da se uhvatiti moju pažnju.
To je bio početak ljeta pravo pred mojim šesnaesti rođendan koji sam razvio moj prvi pravi zaljubljeni starija žena. Najbolje od svega, to je bio netko da sam vidio na regularnoj osnovi. I to samo tako se dogodilo da se supruga moj tata je najbolji prijatelj, Beth. Beth je bila moja mama i dob, ali ona to nije izgled. Jedan od mojih prijatelja čak joj mistook za viši u srednjoj školi.
Jedan vikend prošlog ljeta sve nas je otišao na plažu, a to je vidio u svojoj Beth bikini koja me stvarno probudio. Beth ima dugu smeđu kosu, lijepe plave oči, i opaljen kože. Bila je puno kraće od mene, jedva pet metara visok. Imala je puni krug bokovima i razmetati se malo 32C tits i najteže bradavice koje se još uvijek držao pored dvoje djece imala othrani od rođenja. Ona je bila oko cijeli moj život, ali to nije bilo sve dok nisam vidio prskanje okolo u surfati s njom najmlađa djevojka koja sam shvatio koliko je od hottie ona stvarno bila.
I za razliku od svoje roditelje, ona bi se otvoreno koketiraju sa suprugom, trljajući joj slatko dupe protiv njegove prepone kada je mislila da nitko nije gledao, ili davanje njegove prepone brzo zgrabite s vremena na vrijeme. Nitko od mojih prijateljica je čak i dodirnuo moj penis, i gledajući joj malo rukom uhvatiti i puštanje svoj tim opaki malo osmijeh na licu mi je dao instant drveni.
Provela sam veći dio godine masturbira sjećanje na nju wiggling magarca i roaming ruke, praveći se da je moj penis da je groping i milovanje. Kao što je mjesecima nosila na, počeo sam maštati o tome što bi bilo kao da sudoper moj kurac u njoj maca, da se vidi da slatko usta njezina me sisati dok sam došao. devojke srbija Oh yeah, ja sam htjela funta joj maca u redu, ali sam i pitao koliko je mogla me naučiti o seksu. Znao sam da sam imao više seksualnih partnera nego njezin ili čak i moja mama, ali ja samo kladiti Bet mogao naučiti me cijeli svijet perverzije koje nitko mojih godina mogao srbija devojke ni sanjati.
Dakle, moji dani ode, šetnju škola sa polutvrdih na, i moj noćenja jacking off bezbroj fantazije. Toliko sam bio opsjednut da nisam ni gnjaviti moju djevojku za sex, a ona prokleto sigurni da nije donio subjekt gore.
Krajem da sljedećeg ljeta, moje roditelje planirano jedan od njihovih čestih bar-b-pitanja.Znao sam da će Bet biti tamo, ali kad je moj prijatelj Jeff je pitao ako sam htjela da ostane u svojoj kući, odlučio sam da ne sebi mučenje koje se oko žena nisam mogao, i popustio. Beth i njezin suprug nikada nije ostao na stranama za više od nekoliko sati.Njihova djeca su još uvijek mladi, najstariji čak ni iz osnovne škole, a najmlađi ne iz pelene. Tako su često nestao oko osam ili tako. Odlučio sam ići na Jeff kuću prije nego što su čak i dobio ima. Znao sam da sam je vidio u tank top i gaćice onda ja ne bi bio u stanju sam donijeti napustiti kuću, te će bez sumnje provesti večer pokušava prikriti bijesan hard-on.
Stigao sam na Jeff kući oko četiri te večeri, no nakon što je proveo cijelu noć gledajući njegova sestra i njezin dečko izvući, odlučio sam da sam bio bolji od u svoje kuće, gdje sam mogao barem jack off u privatnost. Uz to, rekao sam Jeff sam išao kući i krenuo milju i pol natrag u svoj dom. To je bio bliži ponoć, a ja shvatio stranke još uvijek može biti idući. Kad sam doma, odmah sam otišao oko dvorištu, gledajući razne mojih roditelja prijatelji sjedi oko vatre razgovor i piće. Beth je muž bio tamo, sjedi propped gore na lounge stolica i izgleda uglavnom se onesvijestila. Pomislio sam Beth je uzeo djecu doma, pa sam se uputio prema svojoj sobi, bez čak i ostavljajući moji roditelji znaju sam došao kući.
Dijelim sobu sa svojim četrnaest godina star brat, Eddie, ali je također proveo noć sa zenom kod prijatelja u kuću, pa sam morao cijelu sobu za sebe, što je dobro, jer u ovom trenutku bio sam toliko prokleto napaljeni da vide Jeff's sestra sisa na njezin dečko je jezik koji sam bio oko spremni da eksplodiraju. Zaustavio sam se u kuhinju i uhvatio jedan od mnogih koji su se sakrio piva u frižideru, znajući da je moja mama ni tata niti će primijetiti jedan nedostaje s toliko ljudi ulaze i izlaze iz kuće. Sam popped vrhu kao što sam ja pustiti u svoju sobu, zaključavanje vrata iza mene, tako da ja ne bih biti ometani. Ja usisan pola piva prema dolje i postavite ga na stranu kao što sam skinuo moje traperice i majicu.Uzdišući malo, ja plopped dolje na dnu kat od kreveta na kat da Eddie i sam dijeli. Ja yanked moje gaćice off i ljuljati moje noge u krevetu.
Nešto pokraj mene preselio, scaring govno iz mene. devojke zene srbija Ja skočio iz kreveta, dosegnuvši za uključivanje mali stol svjetiljka sjedi pokraj kreveta. Kao što moje oči prilagođen prigušeno svjetlo, moje srce je gotovo skoči iz mojih grudi kao moje oči pala na lijepo lice od Beth, smeđa kosa joj je raspoređeno kako preko mog jastuka i njene ljupke lice izgleda još mlađi blijedo svjetlo.
Stajala sam tamo s mojim kurac isplažen i razjapljenih usta otvorena Bet mrmljao je u snu, udaranje off joj tijelo pokriva. Moje oči raked gore i dolje svoje tijelo, uzimajući u maleni dječak kratke gaćice koje je nosila i tank top koji su vozili do otkrivaju donje polovice joj tits.
"Što je, dovraga?" Moj um fumbled oko za razlog zašto Bet bi biti u mom krevetu prije nego što sam shvatio da je ona, kao i njezin suprug i pol gostiju na zabavi, je prošao.Pomislio sam moja mama je rekao joj mogao srušiti u mom krevetu, jer mi je i Eddie su pretpostavimo da se iz kuće do sljedećeg dana.
Brzo sam razmišljao o mojoj situaciji. Njen muž je bio onesvijestila vani u dvorištu, moja mama i tata su se onesvijestila u vlastitog kreveta, tako da je praktički nula šanse da bilo tko će biti provjera na njoj sve do jutra. Moj um namotanim s mogućnostima, i moj kurac je rastao tvrdo kao čelik kao što sam mislio o tome što bih mogao učiniti da joj u tom stanju. Bio sam računajući da će, ako ona nije probudiš, ona će biti toliko neugodno da je ona samo će skrenuti mene dolje ravno i ne bi izustiti riječ za svakoga. S druge strane ... dobro, nisam bio idući razmišljati o tome samo još.
Ja hodio putem do kreveta i skliznula u pored nje, gura joj vrh gore i gleda dolje na nju razmetati malo titties. Nagnuo sam se prema dolje do lizati svake bradavice, pak, voli činjenicu da su odrasli teško pod mojim dodirom. U pravi tinejdžerski mode, ja omotan svaki od moje ruke oko sisa, cijeđenje te ih masirati. Nezadovoljna samo ovaj malo groping, odlučio sam ja bolje mogao u potpunosti iskoristiti ovu situaciju. Ja skliznula dalje u krevet, pažljivo uklanjanje njezine gaćice.
Ona ne pokazuje naznake buđenja, tako da sam raširila noge i ja pomogao joj pička. Ja sam spustio među njezine noge, duboko disanje slab miris joj maca. Moje ruke trese, ja se dva prsta lagano otvoriti joj pička usnama, uzimajući u svakom fold i krivulja s moje oči kao što sam nije nikad bio tako blizu da se bilo koji od moj djevojke 'pussies.Naravno, imao sam ih jebeno, ali nitko od njih bi me pustiti da ih vide ili ih dodir za taj tvar. Osim časopisa, ja stvarno ne znam što jedan izgledao, što je čudno s obzirom da sam imala jebeno malo u mom životu.
JA ran moj srednji prst gore i dolje joj dijafragma, zaprepašteni na koliko je bila mokra.Nitko od mojih djevojka ikada bio mokar. Ako to nije bilo za lubed kondom onda sam možda nikada ne bi bio u mogućnosti da biste dobili moj kurac u njih, ali ne Beth. Čak je i unutrašnjost bedra su vlažne, a ja željno smanjili svoje lice na krilo sve sok koji sam mogao naći. Ona je okusio nebeski, baš kao što sam znao da će.
U tom trenutku Bet moaned, prebacuje joj težinu malo. Držao sam moj dah, njezin gledajući sa strahom u očima i tiho moleći da ona neće probuditi. Srećom ona naselili natrag dolje, a sam se vratio u lizanje joj razrez. Ja trzanje moj jezik preko klitoris, uzimajući ga u usta i sisa na nju nježno kao što sam umetnuta dva mojim prstima u njoj kaplje maca. Za moje čuđenje, ona je iznenađujuće čvrsto unatoč tome što je imao dvoje djece. Počeo sam joj prst polako jebati kao što sam i dalje sisati na nju klitoris, osjećaj maleni pupoljak rasti veći pod mojim uprava. Imao sam sanjao to tako dugo, jedva sam mogao vjerovati mojim prstima su koljenice duboko u njoj toplo pička.
"Andy", njezin glas šapnuo moje ime tiho, a ja sam smrznut u mjestu. Imao sam tako bio zadubljen u ono što sam bio događaj koji sam primijetio Beth disanje postaje teže i teže.S užas sam podigao moje lice polako gledati na njen, a bio je šokirana da vidite joj lice pune požude rijetkih, oči gotovo ostakljena s više strasti. "Dođi ovdje", kazala je šapnuo mi je, uzimajući moje slobodne ruke i mene vuče prema njoj. Samo sam znala o reći mene da biste dobili obučen i izaći iz sobe. Umjesto toga, ona je zamotan joj ruke oko mog vrata, s jedne strane zapetljanu u leđa moje kose kao što je izvukao glavu na njezin, njezine tople usne pritiskom protiv mina u delikatan poljubac. Za trenutak sam nastavio dalje, moj mozak je još uvijek šokirana da je me uhvatili između nogu jede joj maca. Ali to samo je djelić sekunde joj usne se na moje prije mog mozga provjerio i moj kurac preuzeo.
Ljubio sam joj leđa, moj jezik rastanak njene usne ponirati u dubine njezinih usta. Ona stenjali, pritiskom na golu kožu od mina. Sam ga izgubila tada, povlačenjem njezine noge oko mog hips kao što sam zemlju mojih bedara u njezin. Moj kurac se osjećao kao da će dići u zrak u bilo kojem trenutku, pa je okrenuo na I. Bet prekinula poljubac, sama scooting se malo koliko je uspjela prebaciti naš položaj na krevetu. "Ne tako brzo, draga", rekla šapnuo kako je skliznula niz moje tijelo, povlačenjem njezin jezik uz moj stan želuca. "Želim da preuzmu punu prednost ove situacije."
Gledao sam u iščekivanju požude popunjena kao što je omotan joj ruke oko moje kurac, koji glumi u tome na trenutak prije nego što polako spuštanje glave. Njen jezik izbacila van i milovala vrh izazovno prije nego što joj vruća usta progutao cijelu glavu. I moaned, misleći nisam imao sumnje samo je umro i otišao u nebo. Moje oči fluttered zatvoriti kao glavu počeo bobbing gore i dolje ozbiljno na moj kurac. Bio sam iznenađen da je uspio dobiti svih osam i pol inča dolje bez gagging, ali onda opet, ja bi trebao znati je mogla jer je imala godina prakse na to.
Ubrzo sam zabadanje moj hips do Bet susret, učinkovito lice joj jebote kako je nastavila da proždiru moj kurac svaki put kad je otišla dolje. Znao sam da ne ide na zadnji vrlo dugo, a ja pogađate ona osjeća da joj je usporen jer je tempo, a zatim uklanja usta u potpunosti. Nisam ni imao vremena da propustite mokro joj usne prije nego što su lizanje i sisanje na moje loptice. Mislio sam da za siguran da sam bio gonna blow moj opterećenja pravo zatim, ali nekako sam uspio da držite leđa kao što je ona skliznula moje tijelo, vuče ju tank top off kao ona je otišla. Unutar trenutke imala spušten bokovima dok samo glava moj kurac je bio na ulazu joj maca. Držao sam moj dah kao preselila dalje i dalje dolje, glavu kliženje u nju. Bez ikakvog upozorenja sama potisak prema dolje, i sama impaling na moj kurac. Ona moaned glasno, joj glavu bačen natrag kao što je ona počela voziti moj penis sa kompletnom napustiti. Nije zadovoljna da joj se sve zabavno, ja zrcaljeno joj off od mene nakon nekoliko minuta, joj okreće oko dok je ona bila na sve četiri.
"Ja sam je sanjala o tebi jebeni kao pas za prošlu godinu", šapnuo sam joj u uho kao što sam zabili svih osam inča moj penis u njoj maca, marveling kako zbijeno i mokro je ona.Ona je pokopan glavom u mom jastuku da uguši stalni stenjanja koje su dolazile iz usta kao ona potisak nazad, sastanak svaki potisak moj hips s jednako snažan potisak od vlastite. Ja nikada nije bio u mogućnosti to pustiti s bilo kojim drugim djevojka i stvarno jebi ih kao što sam htjela, ali Bet očito se svidjelo što je grubo je pokušao strpati više od mene u njoj pička kaplje. Osjećao sam njen stegnuti oko moje kurac iznenada, a ja sam usporio, misleći nešto nije u redu.
"Teže", rekla prosiktala na mene, zabadanje unatrag s takvom silinom da sam pomislio sigurno da će parati sebe na dva dijela. Voljeti osjećaj joj maca gripozan moj kurac, ja joj jebeno za sve sam bio vrijedan, joj lupa sa sve više i više snage. Odjednom joj tijelo stroži i počeo trzati, i sam mogao osjetiti mišiće svog pička pulsirajućeg oko moje penis.Pitao sam je li to bilo u redu da se sperma u svom zasićene maca. Ona je rekla, "Ti prokleti i bolje, ili ću reći moj muž da me jebu dok sam spavao. Ići naprijed, sperma u mojim maca "Ja stenjali i pokopan sebe kugle duboko u njoj, osjećaj moje loptice napeti gore i onda eksplodiraju unutar nje kao njezina maca muzu svaka kap sperma iz mog tijela.
Oboje smo srušila na krevet, naše disanje polako vraća u normalu. "Guske, Andy, ti jebi kao životinje", rekla je između udisaja. Bio sam ne siguran ako to je bio kompliment ili ne dok se ona okrene i poljubi me duboko. Unatoč osjećaj kao da sam upravo squirted galon sperma u nju maca, moj kurac grču sama od sebe, polu-tvrdog organ iskočio natrag u život. Ona moaned nježno u usta kao njezine ruke počeo slajd gore i dolje moj vratilo, sokovi od oba naša tijela čineći ga gladak.
Beth povukli, daje mi malo opaki izgled koji sam imao je uhvaćen nekoliko puta u prošlosti i prije, ali nikada nije usmjerena na mene. Ona je skliznula niz moje tijelo natrag uhvatiti moj kurac u usta, njezin jezik i usne lizanje svaki zalogaj od naših kombinaciji sperma iz mog tijela. "Andy", šaputala je, dajući mi da vraški zločesta pogledati opet, "Jeste li ikada jebeno djevojka u dupe?"
Njezina pitanje me uhvatili potpuno off straže. Polako sam odmahnuo glavom, misao o ramming moj penis u nju malo dupe što mi je puls sa trebati sve više ponovno. Ona se preselila u stranu, leži na leđima i povlačenjem koljena na prsima, joj dupe gore s kreveta kao što je širiti njezine obraze pokazati joj malo gumb magarca rupe za mene. Oglasi ona trazi njega Srbija "Jebi moj magarac, Andy."
Trebao sam nikakva daljnja poziv kao što sam uskočio desno na vrhu joj, pozicioniranje moj ovan šipke teško nabodete na magarca i vođenje vrh je maleni otvor. Njezina vagina je dripping s njom sokovi i moja sperma, učinkovito lubing joj malo šupak kao što sam popped glavu moj kurac u nju magare. Ona moaned, šapće: "Nemojte se suzdržavati, Andy, jebati mene teško." Ja sam kao što je naredio, guranje cijelom dužinom moje u magarca u jednim brzim pokretom. Mi oboje stenjali kao moje loptice hit joj dupe guzovi, kože jedva dodiruju prije nego što sam je izvukao van i pokazali u sebe opet, iznova i iznova, kao što je teško i jednako brzo kao moj sedamnaest godina star tijelo može. Ja trajala duže ovaj put, jebeni magarca kao jackhammer.
Ona je u grču i lječilišta med oko moje kurac gotovo neprekidno,oglasi erotika srbija  s jedne strane pokazali u usta kako bi prigušiti zvuk i drugi radni bijesno na nju malo klitoris. "Oh, Andy, ispuniti moje dupe s sperma!" Njene riječi zajedno sa stalnim držanje i oslobađanje od magarca me gurnuo preko ruba. Ja gurnuo u njoj teško, osjećaj da je zatezanje u moje loptice kao što sam počeo pucati nakon tok tok sperma u magarca za ono što se činilo kao cijela minuta prije potok konačno oslabio. Pao sam na vrhu joj, ne gnjavi ukloniti moj kurac, ali ste ga polako ispuhati na svoju vlastitu. Mi ležao na taj način za nekoliko minuta prije nego što sam napokon izašao krevet, grabbing se ručnik iz mog ugroziti i wiping off ostatak cum od moj kurac, nudeći joj drugi ručnik kako bi mogla počistiti kao dobro.
"Hm, mislim da sam bolje mogao ušuljati natrag iz kuće i natrag na Jeff's", oglasi erotika srbija  rekao sam sheepishly, dajući joj osmijeh. Vratila osmijeh kao ona wiggled u gaćice i tenk vrh ponovno.

Nasmijao sam se i klimnuo glavom, kliženje kroz vrata i iz kuće. Ja replayed svaku minutu našeg interludij tijekom milju i pol hoda natrag Jeff kuću. Moj kurac twitched na misao koristeći joj iznova i iznova, moj penis nagurane u njoj kaplje maca kao Beth mi je jebeno ...

Нема коментара:

Постави коментар