.

субота, 19. март 2011.

Erotski filmovi

Hi želim reći moje spržen priču kao istomišljenika ljudi, Nedavno sam dobio u braku s vrlo seksi i vruće djevojke, ona je 5'6 "visok crnka s vitak lik od 36" 23 "36", ona je porijeklom iz Pakistana, ali je bio rođen i odrastao ovdje u Birminghamu engleskoj poput mene. She's got lijep par sisa s velikim bradavicama, vrlo tanak struk i vrlo simetričan magarca s tan posvuda, ona je dobio dugu kosu crnka i bezobrazan lice s okrenut prema gore nos. Erotski filmovi Srbija


Priča počinje nekoliko tjedana nakon što smo se vjenčali,najbolji erotski filmovi ja sam Imran 27yrs i moja supruga Sakina 23yrs, bili smo vijak jedne večeri kada je počela pričati o moj prijatelj koji me posjećuje često, njegovo ime je Leroy, crni prijatelju ja sam poznat po godinama, on bi nip krug da mi pomogne sa mojim računalo, naravno, on je visok i sagrađen crna dude od 27yrs sa smislom za humor i dobili smo na vrlo dobro.


bilo kako kako je počela da me pitati bio sam šokiran, strani erotski filmovi ali provedeno na njoj vijak, isprva su bili pitanja opće onda je počela da me pitati ako Leroy je djevojka prijatelj i primijetio da ga je volio,online erotski filmovi kao što su se upoznali na par navrata, u početku osjećao sam se malo jelous, ali onda sam osjetio navalu krvi u moj penis jer joj pitanja postaje još očitiji, shvatila je njezin prljavi razgovor je bio početak da me pretvoriš u još više, tako da se ona obavlja, rekao bi ti um ako sam neka me osjećam se sljedeći put dođe oko, u tom trenutku sam ejakulirao duboko u njezinu vrućem / mokro maca, misao leroys velike crne ruke na moja supruga tits uzbudljive joj bradavice me dolaze kao volcana, to je bio U ovom trenutku sam odlučio da se igraju zajedno s njom, rekao sam joj da bih ga postavio za dolazak subota, ja osobno coundt čekati, ja sam očajnički želio vidjeti moj nedavno vjenčan supruga dobiti jebeno njega.


u subotu sam ga nazvao da vidi je li on mogao navratiti, on je rekao da će u redu s njim, odmah sam počeo da se teško na, a zatim sam otišao na moju suprugu i rekao joj da će biti dolazak oko kasnije, ona je dobila uzbuđen i mi je rekao da će staviti na njezin seksi odjeću za njega tako da je mogao dobiti oko pun nje, počeo sam joj vijak na licu mjesta pognut nad njom kauč podigla haljinu i shagged svojim ludim, znala je da mi ju je vlastiti put i rekao mi je da biste dobili neki pića večer ona će biti ide sve na putu s njim.


kasnije tog dana Leroy nazvao reći on je na putu, rekao sam mu da ću morati njegovu pomoć malo više nego inače, kao što je pozvonio na zvono Rekao sam moju suprugu da ga pustiti u, bila je odjevena u kratke crvene mini suknja i široka bijela t-shirt bez grudnjaka ili gaćice i crvene visoku petu cipele, bradavice su bili jasno vidljivi kroz tanki materijal, ona je izgledala ravishingly pričvrstiti vijkom.


moja supruga ga pustiti u i on je pomno pratiti iza nje promatrajući joj robu, kao što je on ušao sam ga pozdravio i rekao mu da samo smo htjeli da imaju casual večer s njim kao i obično je to rad u svezi, Leroy could'nt dobiti oči moje supruge, primjećujući kako je lijepa ona je pogledala.


smo sjedili i imali nekoliko pića i moja supruga je postala malo pripit sjedi između nas i na kauču i ponekad stavljajući joj ruku na bedro Leroys smijeha i šale kako smo gledali film komedija, znao sam Leroy je dobivanje tvrdo kao JA mogao vidjeti izbočiti se u njegove hlače, izgledao je više na mene, ali ja samo namignuo natrag na njega, nakon malo više pije moju ženu stavi joj ruke oko Leroy i zagrlio ga govoreći joj se sviđa njegova tvrtka, Leroy pogledala u mene opet i onda mu je rekao da bi mogao imaju svoj ​​način s njom, ako želi, on mogao vjerovati svojim ušima pa sam otišao preko njega i šapnuo na uho da je moja supruga željela da se jebeno ga, on je odmah izvukao njegov penis, a predstavio ga je moja supruga koji je otišao dolje na njega i počeo sisati njegov penis u punom 9 "montaža, to je bio masivan i vrlo krut, kao što je nagnuo sisati njegov penis bio sam osjećaj magarca od iza.


Brzo sam otišao i dobio sam video kameru i počeo film navika, kad sam se vratio ona je sjedio na krilu i on je ljubio joj vrat i osjećaj joj tits & rubbibg svojim velikim rukama po cijelom tijelu, ona je pogledala u mene više i rekao joj je potrebno da se popišati i rekao mi je da se prazan vrč iz kuhinje kao što sam predao joj jug ona squatted nad njom i napuni s njom svježe ljutiti, onda mi je rekla da ga pije, i izlio dvije staklene fulls i gulped ih prema dolje kao žedan pas savoring svaku kap. youtube erotski filmovi


onda Leroy uhvatio je za ruku i odveo u našu spavaću sobu, ja sam ih slijedio gore, tada joj je rekao da je išao da zajebavati joj teško cijelu noć i počeo pričati prljave njoj, prvi je dobio između njezine noge i lizali joj zbijeno mokro maca zabada svoj ​​jezik koliko god je to će ići, a zatim je dobio između njezine noge i počeo trljati njegov penis na nju maca usne, ona ga je htjela u, ali on je bio dosadan nju, samo polako ulazi njezin palac na vrijeme, ona je zamotan joj noge oko njega ga povlačenjem u sebe znojenje i žedni uzdah njegove vruće crni štap.


Nakon što je bio sve na putu u, on je polako počeo da tempo njegov ritam, i iz suzenje moj supruga rupu kao što sam gledao ih kako jebati jedan drugoga, bio sam previše teško i počeo wank, a zatim ju je predati na sve četiri a joj ušao iza doggy style povlačenjem joj kosu i šamaranje joj dupe kao što je on jebeno joj grabbing bokovima za moć, ona je pritom njezin magarca na njega kako bi dobili što više od njegovih velikih tetrijeb u nju što je više moguće, do sada Leroy je uzeo joj više i ona ga je uživanje, kao što je počela do orgazma pitala Leroy dolazi u nju, Leroy je bio samo previše sretan obvezati i došao duboko u njenu vaginu punjenje joj maca sa svojim vrućim sjeme jerking kao što je on ejakulirao njegov teret.


Kao i oni leže jedna pored druge milovanje međusobno Sakina pogledao me i rekao od sada na Leroy će učiniti sve jebeni oko ovdje, ti si više ne smiju me dirati, ton joj je bila vrlo dominantna i počeo sam uživati ​​u njoj kontrolu nad mene , Leroy joj jebeno opet nekoliko puta tu noć i napustio u ranim jutarnjim satima, zahvaljujući mi za to što je moja supruga, kao što sam ležao pokraj moje supruge JA je pitao ako sam mogao barem wank nad njom magarca, ali je ona odbila rekavši samo ako sam joj magarca lizali rupa sam mogao hrabrost gore na magarca, i zaronio u lizanje joj dupe rupa zabada moj jezik koliko god je to će ići gore joj guzica rupu degustacija joj govno k'o pas na toplinu.


zatim se okrenula na to pustiti mene wank nad njom lijepe skitnica, nisam dugo trajati i errupted u roku od 5 minuta ili tako onda mi je rekla da lizati se sve to off, ona je pogledala u mene i rekao da Leroy će biti dolazak oko redovito zajebavati joj i da će mu dati rezervni set ključeva u kuću. ona je željela imati njegovo dijete i dopustiti svojim prijateljima da dođu krug i njezin jebati također, i to je tako.


Nekoliko mjeseci je prošlo i moja supruga Sakina bio uzimajući jebeno nekoliko prijatelja Leroy, ja bi samo biti dozvoljeno wank off na njoj guzica nakon što sam lizali joj skitnica rupa čist. ona je jedan vrući žena i vrlo seksi. 

Нема коментара:

Постави коментар