.

четвртак, 10. март 2011.

Uvod u seks


Ja i moja sestra  erotski oglasi sa slikom uvijek slagali, za najveći dio, odrastanje. Redovito prepirki, glup bori bi se dogoditi očito, ali sljedeći sat bismo zaboraviti o tome. Mi smo bili uvijek ugodno oko jedni druge, a ja bih pogledati u nju baš normalno, kao i mala sestra. Ona je dvije godine mlađi od mene.
Kad sam bio oko 13 ili 14, kada sam počeo primjećivati ​​žena puno (više nego samo 10 godina star pogled na žene), počeo sam obavijest da je moja sestra imala prilično lijepo tijelo, čak i na mlade dobi. Pokušao sam to spriječiti, jer sam mislio da je stvarno čudno ... da je moja mala sestra je tijelo zapravo izgledalo lijepo za mene. Joj dupe, definitivno joj je najbolji lik, ispružio, i imao oblik, za razliku od bilo koji od njezinih prijatelja je imala. Ona je balet, a zatim taknite ples kad je bila 11-14, a ponekad i da ćemo biti u istoj prostoriji gledate TV,erotski oglasi vojvodina   i ona bi trenirao joj plesne pokrete, a moje oči samo biti fiksiran na nju. Ja očito nisam rekao ništa jer nisam htio da joj neugodno uopće, a ja mislio bih se preko ove "opsesija" u nekoliko mjeseci možda.
Ona bi se u mojoj sobi i igrati video igrice, gledati TV ili samo zabrljati okolo. Ona bi hodati okolo u svom donjem rublju ispred mene, ne razmišljati kao velika stvar na sve. Imala je neke stvarno seksi leopard gaćice da biste mogli reći je premali za nju, ali naravno nisam ništa reći. Ona će nositi ove male gaćice po kući, a ponekad i oni bi ustati i te mogao vidjeti joj dupe guzovi
Kada se okrenula 14, znala sam da bih se dolazi u mojoj školi,erotski sms oglasi  i znala sam da bih se u razgovoru s drugim dečkima, pa sam se nadao ne bih dobiti ljubomoran. Do tog vremena, njezine grudi izgledao pravi lijepo (36C), joj dupe izgleda jako čvrsto, i malo veći, i poked više, a ona je samo pogledala više ženstven. Još uvijek je dobio dugo jako dobro. Oko mjesec dana nakon što je počela škola, bio sam u svojoj sobi samo bullshitting, a ja sam sjedio na krevetu. Ustala je staviti nešto u ormaru, a ona je nosio ovaj t-shirt koji je otišao dolje samo oko sredine magarca, i izgledalo je kao da nije nosio bilo donje rublje. Tako sam rekao, "K vragu, staviti neke gaćice na, što je s tobom?", Rekao sam da čak i mislio sam volio ono što sam vidio.Ona je tada rekao: "Što? Ja ", kako ona izdvajali joj majicu i nosio ovaj mali roza g-string da je kao jedna nit, koja je izgledala soooo seksi. Ona je baš djelovao kao da nije bila velika stvar uopće. Mi bih se govori, a ona bi samo skine majicu i grudnjak s leđima okrenut prema meni, i kad bi takav razvoj na stranu, ja sam mogao vidjeti njen njih, i bradavicama će izgledati real hard, ali ona nije da sam mogao vidjeti. Kad je bila oko 13 ili 14, mi je ostao u moje tetke i stric kući kad su otišli iz grada, jer oni imaju bazen. Pa smo zaboravili out kupaćim kostimima, tako da sam otišao na kupanje u mom boksači, i to je tako vruće, a ona je izvan došla umotana u ručnik, i kad je dobio u neposrednoj blizini bazena i pao ručnik i sve je imala na bilo bič ona mora imati je nosio i njezin grudnjak. To je bio jedan od onih egzotičnih japanke previše, zebra ispis s vezama na strani. Svaki put kada bismo se kod kuće, uvijek sam bih probati da vidim što ona nosi gaćice, a kada bih vidjeti joj do dolje da biste dobili nešto, a ako ona je nosio bič, da bi pogon mi ludi.
Ja bih se razbolio od tih idiota u školi govore o tome kako dobro ona izgledala. Uvijek sam pokušao da izgleda dobro ispred nje, u nadi da bih reći nešto za mene. Ja bih pročitao njezin dnevnik, te znala da je djevica. To je otišao na za iduće 3 godine. Dakle, kad je navršila 18, a ja sam bio 20, bio sam još uvijek ima svih tih sex fantazije o njoj. Naravno, bio sam u odnosima s drugim djevojkama. Ali kada bih se seksa s njima, ja bi ponekad slike sam bio u seksu sa sestrom, i da bih da me sperma zaista brzo.
Došla sam kući jedan dan, i ona je bila u kuhinji, izradu neke hrane, a ona je nosila uske traperice te da je samo napravio joj dupe viri kao bolan palac. Dovoljno je vidjeti kako se ona bi reagirati, ja sam se ušuljao iza nje i ošamario joj dupe. Ona se samo nasmijala i pita zašto sam ju kao da je uplašena. Nekoliko dana kasnije, bili smo razgovor u mojoj sobi, a ja sam odgojena seks. Ona je tvrdila da je djevica. I onda je pitao ako ona ikada stečen jede iz ili ništa, kada je rekao da nema toga. Kada je dobio kasno, bila je sjedio na mom krevetu, i počeo sam dajući joj masažu. Izgledala je stvarno udoban. To je bio prvi put sam ikada zaista dotaknuo joj (uz nju udaranje, ili igranje okolo), pa sam bio malo nervozan da bih biti misleći: "Što je, dovraga on radi?". Niotkuda sam krenuo prema njoj grudi i počeo ih trljanjem. Ona je počela disati malo teže. Ona je napustio sobu malo kasnije. Sljedeći dan smo gledali jedni na druge kinda smiješno, ali ona nije 'činiti se lud. Ja sam htjela da se joj se, ali sam znao da bih morati ići van grada, gdje nas nitko ne zna.Ja nevino pitao da li ona htjela ići van jesti, onda pogledajte ovaj film smo pričaju, Saw II. A ona odgovori: yeah. "Datum" otišao glatka kao pakao. Gledala je stvarno dobar previše. Imala je na sebi ove koljena visoke crne čizme, crna stretch hlače, uske i bez rukava tamnocrvena majica pokazuje dekolte. Ona nije nosio grudnjak, a ja sam bio težak da ne bulje u njezine bradavice koje ste mogli vidjeti kroz majicu. Cijeli put tamo smo bili slušanje glazbe. Restoranu, napravili smo mali razgovor, izbjegavao govoriti o "nama", i samo napuknut viceva ili bilo što drugo. Film je u redu previše erotski oglasi subotica , imao sam moje ruke na njoj bedro, tako da u slučaju da ona nije me žele previše, ruke na bedra je nešto nevin svejedno.
Kada smo se vratili kući, svatko je spavao. JA je pitao ako je htjela da dođe u moju sobu i gledati film ili igrati video igrice ili nešto. Oko pola puta kroz film, moja "druga glava" radi sve je razmišljanje za mene. Počela sam ljubiti na njezin vrat, i trljanje na bedrima. Ona nije odgovorila na sve, pa sam bio oko prestati jer sam mislila da je dobivanje neugodno. No, prije nego što sam prestala, počela nježno ljubljenje i lizanje moj vrat.Mi smo tada počeli jezik poljubac, i na kraju sam uzeo joj majicu, te je ljubljenje i sisanje na njezine grudi, onda sam počela ljubiti njen trbuh. Onda sam joj okrenut na trbuhu, i bio je lizanje gore i dolje joj leđa.Njezina magarac je bio u potrazi, tako lijepo, jer ona je nosio te hlače koje se protežu od zip leđa koji je napravio magarca staviti gore. Ja komprimirana dolje joj hlače, i bila je nosio ovaj crveni vidjeti-kroz tange koje je napravio moj srce tući brzo kao pakao je izgledala tako dobro. Ona je podigla guzicu gore u zrak tako da sam mogao da skine hlače. Ona unzipped moje hlače i počeo trljanje moj kurac, a zatim je dobio na vrh i uzeo moje hlače off. Ona je tada ustao i uzeo joj bič off, savijanje ispred mene, dok je uzimanje off. Trebalo je nekoliko pokušaja, ali na kraju smo počeli u seksu. Bila je oplakivanje mekana, pa je I. bio sam ide jako polako sa nekim mekim glazbom. Nisam koristio kondom, tako da bih bih dobiti puni učinak. To je zapravo prvi put da sam nikad ne koristi jedan. Prije nego što sam to znao, bio sam oko da se sperma. Bio sam o da će se povući, ali sam čekao sedam godina za to, tako da sam došao u nju. Mi zaspala kasnije u mom krevetu. Otišla je natrag u njezinu sobu oko 4 ujutro, prije nego bilo tko drugi tko se probudio.Erotske price - fetisi
Sljedećeg jutra, dao sam joj zagrljaj kad sam je vidjela, i napravio joj doručak. Taj dan smo oboje morali ići na posao. Dobili smo kući kasnije te noći, na otprilike u isto vrijeme. Kada svatko je otišao na spavanje, ja sam joj rekao da dođe u moju sobu, i imali smo seks opet. Ovaj put to je bio duži. Mi samo je to učinio u jednom položaju, mi na vrhu, ali mi je to učinio 3 puta te noći, od ponoći do oko 2. Oboje smo bili jako zauzet sljedeći tjedan, tako da nismo vidjeli jedni druge puno. Mi smo oboje imali u srijedu navečer off ipak. Ja ušuljao i čitati njezin dnevnik, te je pričala o tome kako ona nije mogla vjerovati ona imala spolni odnos sa svojim starijim bratom, i kako boli u početku, ali je kazao kako se osjećao tako dobro kad sam bio u njoj ljubiti njen vrat i usne. Kad je ona bila u tuš koji sam noći ušuljao u tamo s njom. Bili smo ljubljenje i dodirivanje jedni na druge, govori o tome kako smo propustili jedni druge. Mi smo tada uspjeli vratiti u njezinu sobu, gdje sam joj propisani i počeo joj jede jako dobro. Došla je 2 puta. Onda mi je stao i mene utvrđenim i počeo sisanče moj penis. Ona je rekla da nikad to učinio i prije, ali ona zna što je radio, način na koji je bio trljanje moj kurac nad njom lice, mi jacking off s jednom rukom i trljanje moje loptice s drugim, a ona je da ga gurnete u usta njezina. Mi smo tada 69d jedni druge za neko vrijeme, ona je trljajući joj tits na moj kurac,najbolji seks  prije nego što sam dobio na vrhu nje i počeo ga daje joj pravi dobar. Pitao sam je li ona htjela mijenjati položaje, te joj je na vrhu. Činila se sramiti, govoreći: "ne", jer ona ne bi znali što je radila. Samo sam joj rekao da ide u ritmu glazbe, i samo raditi ono što je napravio da se osjeća dobro. Bio sam joj pomaže malo, i rekao joj da se presele bokovima leđa i četvrti, s rukama na grudima. Nakon što je počela, bilo je kao raj. Njezina tits vješanje u moje lice i sam bio gripozan i šamaranje joj dupe. Bila je izradu seksi lica, grickanje usnice joj dno sa svojim očima zatvorena. Ona je staviti joj kosu u rep poli jer je držao da je guranje nazad. Ona me je vozio oko 10 minuta ili tako. Onda sam pitao ako sam mogao to učiniti od iza.Isprva je mislila da sam mislio analni. Sam bio kao, "pakao ne". Tako je okrenuo. Njezin struk je stvarno mršav, i njezin magarca jako lijepo, pa kad je lučni leđima, izgledalo je soooo lijepa. Bila je kretanje naprijed-nazad, imao sam moje ruke na njezin struk. Njezina magarac je bio jiggling, a moglo se čuti da je pljesak, a ja mogao osjetiti moje loptice šamaranje na stražnjoj strani bedra, i bila je oplakivanje moje ime.Došao sam stvarno brzo. Ona je tada isisan moj penis da bi ga teže tako da smo mogli to učiniti opet.Učinila je da svaki put kada sam došao, što je 4 puta te noći. Kad je dobio umoran, sam otišao dolje na nju opet. To je najbolji sex sam ikada imao.
Mi smo oboje imali sljedeći dan, tako da smo spavali u do oko podneva, ili tako. Morali smo oprati plahte, jer su bile pune znoja, sperma, i svi su bili zgužvan. Otkad te noći, imali smo seks na redovnoj osnovi. Ja sam definitivno odlučio da bih se ja jedina djevojka s nered, a ona misli isto. Službeno "ide zajedno", nije ni čudno osjećam previše mene, a zapravo je bio uzbudljiv, jer nitko nije imao najmanji trag što smo radili iza zatvorenih vrata. Bilo je tako zabavno. Kada svi bi se kod kuće, ponekad bi se u susjednoj sobi u seksu. Ona je bila na kontrola rađanja, pa smo to učinili kad smo htjeli previše.

Нема коментара:

Постави коментар