.

четвртак, 23. јун 2011.

Ljubavni oglasi Srbije


Imao sam situaciju da mi se dogoditi u zadnje vrijeme, da većina ljudi bi svoje lijeve matica da im se dogoditi! To je bez sumnje najuzbudljivija stvar ikada dogoditi meni svejedno. Ja sam sretno oženjen, otac dvoje djece, prekrasna žena, koja voli samo o bilo koji oblik seksa, imam dobar posao, lijep dom i svega što čovjek može poželjeti. Osim toga je, moj susjed je supruga! Prije nekoliko godina, moja žena i ja imali lijep dom sagrađen u zemlji. Mi smo bili vrsta izoliranih, sve do prošle godine kada je Joe i Tammy kupili puno dolje od nas erotski oglasi beograd  i imali su svoje kuće izgradili. Postali smo jako dobri prijatelji s njima. Tammy je buncanje knock-out! Za mene, ona je samo isijavao spola kao prirodni fenomen. Ona je 5'6 "visok, 122 £, prekrasna duge noge, a lik koji uzima svaki čovjek pozornost odmah. Dakle, dovoljno je reći da sam vruće matice za Tammy, gotovo od prvog dana su se preselili u pokraj vrata.
Tammy ponekad bi ležati u njihovim dvorištu i sunce sebe u njoj bikini. Od naših leđa spavaće sobe naše kuće, imao sam prilično dobar pogled na svoje dvorište. Iako  erotski oglasi subotica ona nikada nije sama sunned gola, često će biti polaganje s njom ular poništiti, a ja bi dobili uvid u stranu jedan od njezinih savršen tits, sada i onda. Ja obično došao kući s posla prije nego što moja supruga nije, a djeca van igrati, mogao bih ići i zaviriti u Tammy. Ja pumpa dosta opterećenja iz moj penis, dok špijuniranje na nju, uvijek u nadi da jedan puni sjenica metak koji nikada nije dogodilo.
Pa ipak, Joe je inženjering konzultant za velike tvrtke, te je otišao tjednima pa čak i mjeseci, erotski oglasi cacak  pa Tammy bi doći vrlo malo i posjetite sa svojom suprugom ili će ići u kupovinu zajedno i tako dalje. Oko godinu dana nakon što su se preselili u, Tammy ostala trudna sa svoje prvo dijete. Moja supruga je vrhunac moje uzbuđenje za vrijeme oba njezina trudnoća, pa je ne razlikuje s Tammy. Veći Vidjela sam kako postati, hornier sam. Moja žena često benefitted ga, jer sam se uspaljen da vide Tammy, a zatim jebati žive govno iz moje supruge te noći.
Nedavno dođe vrijeme kada Joe je negdje u Južnoj Americi za tri tjedna, a moja supruga je bila s djecom na Floridu posjetiti sa svojim roditeljima. Sam bio u mogućnosti da biste dobili slobodnog internet oglasi besplatno  vremena s obzirom na da su u sredini projekta na poslu.
Subotu ujutro, probudio sam se nakon spavanja u, i gledali iz mog prozora prema Tammy je. Bio sam oduševljen da vidi kako sjedi u ležaljci uz kratke hlače i majčinstvo vrh na. Imala je glavu unatrag i bio ostavljajući sunce toplo joj noge i lice. Dok sam gledao, ja sprung punom cvijet teško na, samo gleda na nju youtube srbija erotika   Onda dok sam polako Pomilovala moj vratilo, Tammy počela trljajući joj tits mliječno. Oni moraju biti njezin ranjavanje, jer ona čuva trljanje na njih. Nisam mogao uzeti očima rukama miluje ti preslatko mlijeko napuni globusa, a spurted se veliki teret protiv prozor prag. Ubrzo nakon toga Tammy nestao u kuću.
Sutradan je nedjelja i ja spavali u do 10 u jutro. Sam konačno ustao, obasuo i obukla u "T" majicu i kratke hlače jer je tako lijep dan. Kad sam izišao da biste dobili moj rad u mail box, Tammy je se na njoj okvir također. Tako sam otišao razgovarati s njom i vidjeti kako stvari idu. Izgledala je prekrasna kao i uvijek, i sam mogao osjetiti moj penis početi promiješati kao što sam ukrao nekoliko peeks na njoj zbijeno gaćice koje se činilo da se ocrtava njezin razrez. Dok razgovarate, polako šetao gore prema njoj garaža i stajao tamo govori.
Auto je došao niz cestu, a potom izvukao u svoje kolovoz. Vozač izvukao sve do blizu nas i od strane garažna vrata, koja je bila otvorena. Prije nego što sam shvatio ili Tammy što se događa, vozač brzo izašao i došao do nas. On je bio ispred nas tako brzo, da nije odmah registrirati, da je čovjek nosio ski masku i bio pokazujući pištolj na nas. "Obje od vas, u garažu sada ili ću ubiti vas oboje."
Bili smo zapanjeni kao što smo učinili ono što napadač zahtijevao. Kao što smo ušli u kuću, on je udario u garažu bliži gumb i donio vrata prema dolje. Nakon što se u kući su bili usmjereni u dnevnu sobu i rekao da sjedne na kauč. Sjedio sam na jednom kraju, dok Tammy sjedio na druge. Pitao Tammy, gdje joj je torbica, i zahtijevala svoj novčanik, što sam ga dao. Nakon što je novac od Tammy je torbicu i moj novčanik, hodao okolo i staviti neke stvari u vreću je donio sa sobom. Nisam imao planove o igranju junak, jer sam mislio da će biti otišao čim ga je uzeo nešto od vrijednosti.
On je izvadio par lisice te ih predao u Tammy, s uputama za ruku pljuska rukama iza mojih leđa. Nakon što je učinio jer je htio, on je dosegao iza mene i zaključao ih dolje.
Tada je situacija je na čudan ton. "Koliko ste zajedno?" rekao je Tammy.
"71 / 2 mjeseci" Ona je odgovorio.
"Uzmi svoju top off" bio je njegov sljedeći odgovor. Nisam mogao vjerovati ušima ni mogao Tammy, jer ona je samo sjedio tamo zapanjen.
"Ustani i uzmite povrh svega, sada!"
Tammy je stajao i počeo suditi čovjeka. "Molim vas, nemojte me silovati, da ćete povrijediti bebu, i to je moj prvi", rekla je sa suzama u očima.
Rekao sam mu da joj ostaviti na miru i ostaviti s našim stvarima, on je došao preko mene i zaglavi pištolj ravno u moje lice i rekao mi da će nas ubiti oboje, ako ona nije učinio kako je pitao.
Zatim je podupirač gore i mirnija glasom rekao: "Ako to ne učinite kao što sam rekao, nitko neće dobiti povrijediti, a ne vaš novi beba bilo, tako da surađuju i to će biti u redu, obećajem."
Ovaj činiti se to mirno Tammy, kao što je izdvajali joj majčinstvo vrhu iznad glave i stade u njoj gaćice i grudnjak. Vrhova joj mlijeko napuni tits jedva su sadržane u grudnjak čaše.Unatoč situaciji da lisicama i da pištolj pokazujući na nas, moj penis počela promiješati.
"Vi ste jedna prekrasna djevojka i ja ne povrijediti vas bilo, samo nastaviti raditi ono što ja kažem. Krenite od grudnjak."
Tammy pucao mi pogled bespomoćnosti kao i ona mu je uzvratio i undid kopča i kliznuo čaše naprijed i izvan. Njezina lijepe tits stajala savršeno na prsima, natečene s mlijekom. Aureoles su veliki, bili su puno veći od stare klišej "Silver Dollar." Bradavice su duge i guste, da su najmanje 1 "dugi. Kao što sam buljila u nju preslatko tits, postao sam bolno svjestan da moj penis je bio ukočen kao stijena unutar moje gaćice. Našla sam predvidjajuchi maskirani muškarac je sljedeći zahtjev.
Naravno. "Sada gaćice."
Tammy odmah ispunjeni, očito da i sama je podnio ostavku nakon što je  youtube srbija erotika  upute i uzimajući ga s više od. Ona je stajala u samo ukratko par gaćice prije nas. Tufts zlatne kose maca ispružio svakog legband. Imala je vrlo gust maca, iako je bio plavuša, možete napraviti joj ljubav prorez kroz gaćice.
Napadač pozornost vratio mi se kao što je naredio mi da ustanem. Stajao sam sa ni na koji način štit moj hard penis jer Tented mi cut-off izlaz. Gledao sam kako Tammy oči otišao u moje prepone, a zatim nervozno back up again. Ja primijetio da napadač je u istom stanju uzbuđenja kao što sam bio. On  besplatni oglasi nis pokaže za mene to ide preko Tammy. Stajao sam joj okrenut, a samo dvije noge Apart. Njegov sljedeći nalog za Tammy na raskopčati moj remen i skinuti moje gaćice. Tammy je to učinio i ispravljenog natrag gore kao što sam izašao iz cut-off. Zatim ju je povući svoje gaćice prema dolje. Kao što je savijena, a njima klizila dolje, moj hard penis skoči van i prema gore, njezin udaranje na bradi.
"Grab njegov penis te ga drkati!" Je sljedeću naredbu.
Tammy doći dolje i omotana njezine tople ruke oko mog vratila i polako ga počeo milovati.
Sam je gledao u oči i prošaptala "Žao mi je."
"To je u redu, to nije tvoja krivica, ako radimo ono što on želi da možemo dobiti osloboditi od njega."
Moj penis je reagirao na njezin spor pumpanje i moram priznati da ga osjećao fantastično. Bilo je čak i bolje kada je naredio mi je da sisati joj tits. Imam nizak jaukati od nje kao što sam zatvorena duge smeđe bradavice u usta i počela sisati. Njezina ruka akciju ubrzao na moj penis također. Slatki mlijeko squirted u usta kao što sam otišao iz bradavice bradavici. Bio sam jako blizu snimanja sve više mjesta.
Naš posjetitelj zadržao hoda oko nas i promatranje djelovanja. Mogao sam čuti Tammy je disanje postalo čupav kao što sam ja nastavio sisa. On nas je zaustaviti i rekao Tammy sjesti na kauč. To je dovelo ju razine očiju s mojim bolan penis. Tip koji je oozing precum.
"Želim vam da sisati njegov penis." Je li sljedeći red.
Moje srce preskočena tuku kad sam čuo da! Bio sam gotovo u transu kao što sam gledao dolje da vidite Tammy zgrabiti moj penis i vodič joj lijepu usne. Ja stenjali glasno kao ona zahvatila glavu. Mislio sam da je ona samo će ga uzeti u usta i pokušati se pretvarati da mi puše. No, na moje iznenađenje i radost, osjetio sam njezin jezik početi vrtlog oko glave, a zatim je uzeo više od mene u njezin slobodne ruke cupped moje teške lopte. Počela je namjerno pumpanje i usisavanje koji je bio raj. Ova djevojka može stan-out sisati penis. Ona valjani moje loptice u ruci i mene je gotovo sve u. nisam hvalisanje ovdje, ali imam 8 "penis koji je prilično gusta. Za nju duboko grlo mi je novo iskustvo za mene. Moja supruga nikada nije dobio više od polovice u usta.
Moj dah počeo dolaziti u gasps kao moj član je zarobljen u svojim  besplatni oglasi beograd vrućim ustima. Naš posjetitelj mogao reći da sam je o sperma također. On je naredio joj da pije sve moje sperma i da ne usudi skinuti u moj penis. Tammy poslušao njegov zahtjev čak i bolje nego tražio. Kao što je ona osjetila moj penis glave početi nabubri, navukla put natrag, a zatim me odveo u dolje do moje stidne dlake u jednom brzom pokretu.
To je to! Vrištala sam iz moje zadovoljstvo kao što sam osjetio prvi špricati pokrenuti sama duboko dolje joj grlo. Do vremena sljedeći špricati počeo moj vratilo, ona je izvukao natrag dok samo glava bila u ustima. Njezin jezik ide 90 milja na sat okolo i okolo. Ja pucao najveći teret u mom životu u usta. Nakon 4. jak jaka, osjećao sam njen dah ispuhati oko moj penis, i kao što sam pogledao dolje, naš posjetitelj je umetnuta prst u njezin trzaj i ona je cumming oko intruding prst.
Jednom mi spurting grčeva oslabio, Tammy i dalje polako čuva ližu i puše, dok joj je rekao da se zaustavi. Kao što je ona neka moj penis pasti iz njezine prekrasne usne, pogledala sam dolje i rekla ja je žao i da nisam mogao pomoći. Ona je pogledao i rekao mi da je to u redu i namignuo joj oku.
Sljedeća Tammy je rekao da stavi na leđa na kauču i širiti njezine noge. Tada sam bio prisiljen, PRISILNO? lizati joj vruće mokro razrez, dok je uhvatio moju glavu i climaxed mahnito. Ovo dao mi je drugi hard na sigurno. Joj maca je tako ukusna da je fantastičan.
Sljedeća je morala dobiti na koljena i lice na stražnjoj strani kauč. Bio sam upućen da se iza nje. Bio sam u nebu, jer sam znao da sam o tome na slajd moj penis u pička sam jeo, a jednom sam imao pumpa moj penis razmišljati o toliko puta. Naš posjetitelj pomicati ispred Tammy na stražnjem dijelu kauč i izvadio svoj penis. On je premještena naprijed je skliznula u usta. On je zatim naredio mi je da zajebavati joj od iza. Bilo je teško s mojim ruke vezane lisicama iza leđa, u skladu s njom maca. Nakon dva puta nedostaje, Tammy ruku vratio i glatko me vodio u njoj.
Činilo se da je vrlo uzbuđen i bio je stvarno uzimajući u nju, ona je zabadanje natrag u mene i stvarno pumpanje i sisanče penis u usta njezina. Ona nije bila dugo i naše posjetitelja stenjali i počeo snimanje njegova sperma u usta. To joj je krenuo previše, i sam mogao osjetiti njezin vrhunac kao joj maca mišiće otišao divlje oko moje penis. Bilo je to previše za mene, i ja odvezli preko ruba kao što sam objavio duboko unutar nje.Tammy je otišao divlje kao i ona osjeća prazan mi u nju i povukao joj usta off penis i vrištala iz njezinog oslobađanja. Primanje spurts sperma u njezinu kosu i lice. Jedan provala otišao preko ramena i hit me u vrat, kao što je divlji pumpa spurting penis i zadržao vrišti kako je dobro.
Dalje, bio sam prisiljen gledati kako naši uljez uzeo joj maca od iza. Ponovno Tammy je nasilni klimaks kad je pucao njegov drugi teret u nju. Gledanje koje su me polu-uspravno, a bio sam u nadi za treći nastup, ali naš posjetitelj sam ležao na trbuhu na podu kao što je otključana manžetama oko moje wrists.
On je napravio nas ga slijediti po svakom sobi kao i razdrije telefona iz utičnice, i rekao nam da ako smo pokušali da ga slijedi, on bi nas ubiti. Rekao nam je da je do nas, ako smo htjeli da ga prijave policiji, ali mi je bolje da se nadam da ga uhvati, ili će se vratiti i ubiti nas i naše obitelji.
On je otišao prije nego što bilo tko od nas to shvatio. Pokušao sam dobiti broj licence, ali nije bio u mogućnosti kao što je ubrzala off. Tammy i ja bili su uvijek goli kao što smo raspravljali što učiniti. Ona je sjedio na rubu kauča kao što sam došao preko joj, joj reći kako mi je žao da se to dogodilo.
Ona se nasmiješio i rekao: "To nije tvoja krivica, a nije bio stvarno bilo koju štetu učinio. Osim Ja sam tako zbunjen, da sam climaxed tako lako, pokušao sam odlagati."
Sam je uvjeravao da ona nije bila u krivu i da sam razumio i imao iste osjećaje. Sam bio svjestan moj penis kaljenje ostatak način kao i sam stajao pred njom, koliko u istom položaju kao i ona mi je pregorio u ranijim. Tada Tammy oči pao je od mina do moj penis, a ona posegnula, omotan ruku oko njega i ponovno ga uzeo u usta i dao mi drugi lijepo popušiti.
Mi obasuo zajedno i jebeno opet prije nego što sam otišao kući. Te noći smo otišli na večeru, a jednom doma, ja ispraznio tih mliječno tits kao i mi polako jebeno. Mi smo jebeni otkad. Svaki sada i onda kada je moja supruga je doma ili joj je muž doma, mi ćemo susret u puno centar parking, a ona će me udarac tamo u automobilu. Ili ćemo ići u motel i zajebavati naš mozak van. Ona je zdrava curica na putu, a grudi joj hrani i mi i kad god ona dobiva priliku.
To je bio 6 mjeseci, budući da naša "Prisilne Sex" kada moj bratić Ivan, došao da me posjeti iz Tennesseeja. On je samo ostao nekoliko dana, ipak, budući da sam definitivno ne želim ga pokrenuti u Tammy. Ona je svibanj biti u stanju prepoznati njegov glas. Vidite, maskirani napadač ideja je bila moja, a to je bio moj bratić Ivan s pištoljem. On je dobio slobodan udarac posao i prekrasna jebati iz posla, i 500 dolara gotovine za dizanje od mene. To je bio najbolji 500 $ koje sam ikada proveo.
Tammy i Joe su se preselili jer za svoju tvrtku i ja propustim dodatni maca. Nikada nisam rekao joj istinu, tako da ako je ikada pročita ovo, iako joj je pravo ime nije Tammy, ona će sigurno saznati kako sam bio u mogućnosti da biste dobili u njoj. Ne mislim da će ona umu ipak! U međuvremenu, njezina kuća je kupio stariji par. Žena je 43, ali vrlo dobro očuvana, a ne knock-out kao što su Tammy, ali još uvijek volio bih da zajebavati joj negdje. Negdje kad mi bratić Ivan ima vremena za doći i posjetiti da je!

Нема коментара:

Постави коментар