.

понедељак, 20. јун 2011.

Video Gospodarice i rob


Pobjegla sam u stari prijatelj od  erotska prica gospodarica  minirati u mesar, oboje smo imali iste planove roštiljanje i on me pozvao na. Ja se pojaviti kasnije te večeri i on je predstavio svoju djevojku, ona je lisica i underdressed za Cookout, ali nisam se žalio. Mi je uhvaćen gore na sve što se dogodilo jer smo bili u školi preko piva oko roštilja. Nakon što smo svi jeli, razgovarali smo neke više i rekla ja gospodarica rob bi trebao provesti noć zbog pića, pristao sam i ona mi je pokazala gost soba i napravio siguran da sam bio ugodno, prije nego što je napustio sobu, rekla je, ako želite da vas može doći u naš prostor za neko vrijeme želimo i vi voljeti, bio sam iznenađen, ali više sam mislio o tome više pobudila sam postala.
Kada sam dobio svoju sobu bila je milovati njegov penis, imala je nekoliko svijeće zapalila i bilo je dovoljno da vidi. Ona pokaže mi sjediti uz nju na krevetu tako da sam, gledao sam njezin udarac njegov penis s čuđenja, on je neobrezani penis koji je bio oko 1 glava dulje od mina i pri punoj montaža je još uvijek kožica koja pokriva glavu malu količinu nagomilanim rob stopala  na vrhu, glava je duga, vitka i naglasio, kada je milovao kožu prema dolje da bi izložiti mokre shiney glave i iz nekog razloga to me uzbuđuje. Ona siđe na njega za minutu, a zatim lagano izvukao moje ruke na to i rekla da je u redu da i vi želite i želim vidjeti moždanog udara tako sam učinio.
Dok sam ga Pomilovala ona lizali i poljubio u glavu, ona izdvajali joj usta izvan nje, a zatim poljubi me pravi brz i wispered u moje uho da je htjela gledati mi to, rekao sam ne znam nikada nisam učinio ništa kao što je ovaj prije. Ona me je ležao na leđima i obojica naizmjence daje mi glavu, više sam gledao kako ih hornier sam pa sam se nagnuo i zgrabio njegov penis i to pogladio neke više, ja stvarno volio vidjeti glavu pop iz kožice, a onda sam napravio moj umu da ga probati, ja nagnuo i dopustio njegov penis na dio moje usne otvorene i Ljubio sam i lizali na glavi, jedino što sam znao da to je gospodarica rob video ono što je učinio za žene mene u prošlosti i sam moje najbolje kopirati to. Ja polako je sve više i više dok sam mogao osjetiti glavu u zadnjem dijelu moje grlo i to me geg malo pa sam erotska prica gospodarica   podlogom off i lizali na glavi opet, više sam sisao na njega više sam neobično je pobudila ga .
Ona je rekla da je dovoljno za sada da li vi jesti maca? Sam rekla da sam siguran da i ja to ljubav!Ona je položio na leđima i pogleda u mene i pokazao na nju maca vlažna tako da sam ja sahranio svoje lice u njoj i nakon samo par minuta ona gurnula mi glavu i rekao netko će morati da me jebi!je dobio na ruke i koljena i njezin muž dobio iza nje i skliznula mu meso u nju ekstremno mokro maca. Ona je zadržao u razgovoru s mene dok joj čovjek je to bacanje joj, rekla je nadam se da ćete želite jesti više maca jer mi je čovjek ¡ť t stvarno željeli previše. Rekao sam da i ja udvostručio jastuci i dobio pod njom u 69 položaja i počeo joj lizati ponovo dok je kucalo joj psić stilu, rekla je ona oh osuditi taj dobro zadržati ide vam dečki. U oko jedne minute sam osjetio njeno tijelo napeto i počeo sam okus njezin orgazam, koji je trajao vrlo malo vremena. Kad je bila učinjeno, rekla je ste došli dijete? Rekao je još uvijek nije.
Stavio sam ruku na vratilo i igrao s njim kao što je bio idući u i izvan nje. On je izvukao van i glavu pade na moje usne pa sam otvorio i neka u i počeo sisanče i milovati, joj maca i orgazam okusio dobro na njegov penis. Sada mislim da znam zašto neke žene vole davati glavu, to je bio moj prvi put, ali to je stvarno uzbudljivo. Ja nije mogao vjerovati osjećaj hard gospodarice iz srbije  lupanje pijetao u mojim ustima.Nisam za to dugo, jer je bio dostizanje njegov orgazam. Zanima me što je muški sperma okus i nisu znali kad bih mogao progutati. O put sam počeo okus nešto što sam osjetio jake 2 toplo mlazove njegova sperma hit leđa moje grlo i to je bio trčanje dolje i nisam imao izbora nego da proguta, osjetio sam ostatak njegova sperma isprazniti na moj jezik i ja progutao sve to previše. JA je zadržao polako sisanče na njemu dok ga je izvukao iz mojih usta, on je samo propisani na krevet disanje teško.

Ona me je poljubila i probed njezin jezik u usta i rekao da je dobio sve zar ne. Zatim je počela mi milovati i rekao ono što ste mislili o tome da svoj prvi popušiti? Rekao sam ja da ljubav, a ja ga želim opet! Pogledao sam preko na njegov penis i to je još uvijek oko 3 / 4 uspravnim erotska prica gospodarica   pa sam polako Pomilovala, kad sam povukao kožicu natrag posljednjih malo svog sjemena je prikupio u čašu njegova kožice pa sam ga uklonio i ne stavim svoj usne na glavi i lizali to sve gore i duboko ga throated još jednom. Onda me je položio na leđima i isisan moj kurac do izuzetno teško, a on joj se pridružio.
Zatim je dobio na vrhu mene i straddled moj kurac i sjela na njega i pogodio bokovima, do sada sam bio u drugom svijetu, a nije trebalo mi je dugo da puhati moj teret, ona se popeo od mene i stavio prste nad njom maca i položio na leđa i gledao sam ga lizati moje opterećenja iz nje. Mi smo čisti i sam otišao u gostinjsku sobu i ode na spavanje. Imali smo više susreta, a ako netko želi pročitati više ću dodati nešto više kasnije.

Нема коментара:

Постави коментар