.

петак, 24. јун 2011.

Moja gospodarica


Bio sam stacioniran u Njemačkoj prije nekoliko godina i da je Njemica kao moj ljubavnik.Ona je izgubila sve svoje obitelji u ratu i radio u našu bazu kao civil. Bila je plava i plavo očiju i mrzio nacisti koji su donijeli razaranja u svoju zemlju. Jednog dana sam je pitao ako joj je muž, ona mi je rekla da ona nije, ali da su neki izgledaju u očima mi je rekao da je jako usamljen. To je kako je postala moja ljubavnica. Anna je velika i vrlo seksualni ljubavnik, ona je dobar lik i htio seks svih vremena. Imala je cerka moja gospodarica  Marta, začela sa svojim prvim ljubavnika kad joj je bilo šesnaest godina. Marta je sada samo okrenuo četrnaest i pravi izuzetna.
Ova djevojka je nevjerojatan tijelo koje sam vidio u Anna stanu kao što je swanned oko u grudnjak i gaćice. Anna mora imati primijetio jer je rekao: "želite da zajebavati moje Marte, Rollo? Bilo bi u redu dobi od pristanka u Njemačkoj je četrnaest, a ja mislim da je očajan za seks kao da sam na njezinu dob!
"Bog", pomislio sam, 'tko ne bi htio zajebavati  sa gospodaricom prekrasna mlada djevica kao Marta?' Bio sam trideset devet na vrijeme i znala sam da mi se svidjela Marta i znao da sam jebeno njezina majka. Uvijek sam bio donosi im stvari koje nisu mogli dobiti na vrijeme, kao što je raspeće i odjeće. Doista sam imala moja sestra slati seksi donje rublje iz koje su oboje nosili. Vidio sam mnogo takvih lijepe youngb djevojke u Engleskoj, ali nikada ne bi jednom dotaknuo se zbog starosti stvar, ipak, kao i puno ljudi sam žudio za cerainly.
U svakom slučaju, za rezanje ne duljimo sam rekao da Anna volio bih da zajebavati Marte, ali samo ako djevojka dogovoreno. 'Vi ne bi trebali brinuti abouty da, "Anna, mi je rekao,' ona je već mi je rekla da ona želi seks i zato si me jebi ona vas želi!" "U redu onda", odgovorio sam. Mi dogovoreno da sljedeći put sam vikend off bih provesti cijelo vrijeme s njima.
To uskoro je došao oko i bila sam uskoro u stan, i majka i kći su bili toliko uzbuđeni da su već kupali i imali samo dressing gowns na. Imao sam brz tuš i krenuli smo u spavaću  matorke sa klincima  sobu, kako žena skinula svoje haljine i imala sam dobar pogled na gole Marta za prvi put.Ono što sam vidio me uzdiše u sebi na njezinu ljepotu. Ona je bila dobro razvijena djevojka sa punim grudima, tako čvrsto da se nisu potez čak i kada je hodala, imali su malo ružičaste bradavice i aureoles. Moje oči već poduzete u svom skladno lik i lijepim nogama, sad sam gledao između njenih bedara, gdje ugledni nasip prikazati oko centimetar njezina uredan pička usnama.
Kao što sam gledao na nju ona je istupio nasmijana, 'Dragi Rollo, Želim te ovdje!' rekla je, i sama dodiruje između bedara. Moj penis je već stoji, sam dobro obdarena debelim sedam  za gospodarice i pol inča i ona zgrabi njega i počeo se kreće ruku gore i dolje. Sam je poljubio, ona reagirala strasno, a ja milovala joj lijepe grudi. Sam je upravljao u krevet i, s majkom gledajući, počeo ljubiti njezine grudi, onda poljubi i sisao one malo krut bradavice. Ona je malo buke i izvukao glavu protiv onih oh-tako-firma grudi.
Sam klizila niz moje ruke nad njom ravan trbuh i cupped joj nasip, moj srednji prst odmarao u malom dolini između joj pička usnama. Iako još uvijek sisa bradavice sam smanjila noge, osim i počela milovati joj pička. Ona je postala skliska vrlo brzo i moj prst skliznuli u, ja sam ga gurnuo u svoju ljubav kanal i njezin jebeno s njom. Ona dahnu. Tada sam povukao svoj prst i osjetio za nju klitoris. To je bio značajan kao projekcija vrha bebe prst. Nastavio sam ga miluju kao što sam klizila niz njeno tijelo dok sam mogao zafrkavati sa moja supruga moja gospodarica  svojim jezikom, ovaj put ona nije vikati, ne boli, ali u extasy.
Nakon nekoliko trenutaka ona podiže glavu, 'Nema više! ona dahnu, "Molim te samo to učiniti za mene! ' Sam je montiran kao ona raširila noge širok, moj penis je bio samo između nje pička  matorke sa klincima  usnama. Ona me je poljubila, ona je bila teško disanje kao što sam gurnula u nju. Nije bilo opstrukcija kao što sam klizila moj penis duboko u nju, ona me uhvatio čvrsto. Počeo sam joj nježno jebati, ona je curenje soka i pička je lako zajebavati.
'Da li vam se sviđa? " Pitao sam. 'Ne znam, to je čudno, ali to je uzbudljivo previše!' 'Ne brinite, mi dragi, svaka djevojka osjeća čudno prvi put to učiniti. Rollo će vas učiniti puno više, a vi ćete se naviknuti na to, neće vam Rollo? ' "Naravno", odgovorio sam. Počela sam lagano zabadanje, umjesto samo sebi easing nazad i naprijed, Marta dahnu, "Oh, to me čini ... oh, ne znam, ali ne želim da se zaustavi!
To nije dugo trajalo u svu istinu, uzimajući djevičanstvo iznimno seksualno domino gospodarica  i široka mlada djevojka bila previše za mene. 'Ja ću sperma, "Ja dahnu. 'To je u redu, Rollo, neka ga osjećam, ja ću nositi se s njom poslije. " Do vremena Anna je završio govor bio sam na mjestu Cumming, a uz jecaj, ja pucao moja opterećenja duboko moj četrnaest godina starog ljubavnika.
Ja flopped na vrhu joj hvata zrak, ona zagrljeni glavu, "Ah, tako, to je bio moj prvi put. Ja ću imati više! " rekla je ona.
Ona nije previše. Taj dan gledala me jebati majku i naučila stvar ili dvije,  matorke sa klincima bez sumnje, sljedeći dan sam jebeno oboje kao što sam bio raditi u više navrata nakon toga.

Нема коментара:

Постави коментар