.

петак, 17. јун 2011.

Domino Dame Srbija


- Bet je bio dobar prijatelj naše otkad smo se preselili se da sunčanoj Santa Monici dvije godine ranije. Moja supruga imala je upoznao na poslu, kada su obojica bili recepcioneri u poduzeću mail naručiti. Ona i njezin muž Steve često je došao na večeru ili nas ispuniti za film. Nikada nisam mario za Stevea kao što je bio zaljubljen u sebe i gorak. Posljednji put smo vidjeli Bet je samo prije nego što je podnio zahtjev za razvod, a ona je prilično je razbijena.
"To je bila Beth", rekao je Sarah kao ona obješen na telefon. "Ona će biti ovdje oko šest."
"Kako ona radi?" Pitao sam.
"Prilično dobro, s obzirom na. Mislim domino beograd  da je na oporavi." Sarah preselila o stol postavljanje placemats i postavljanje dvije svijeće u sredini. Gledao sam kako odlazi nimbly po sobi.Nosila je dugu haljinu ravno da je znala da sam volio. To je zagrlila svoje tijelo i umjereni joj visoki oblik i krivulje. Moja žena je visoka, 5'8 ", s punim C-cup grudi i velike bradavice koje debeli nabor se kao pursed usne kad je uključen. Samo razmišljam o tome je moj penis trzanje.
"Što je plan?" Pitao sam, manje, jer bio sam znatizeljan, nego zato što mi je dao nešto za napraviti dok sam buljila u nju gladno.
"Hum? Oh, samo večeru mislim," rekla je, četkanje leđa duge vlasi tamne kose i stupičarenje iza uha. "Tada sam shvatio da bih piti i samo razgovor malo. Mislim da je Beth usamljeni. Budući da je lijevo Steve ona nije stvarno bio izvan mnogo. Vjerojatno ćete morati otvoriti malo."
"Hmmmm", rekla sam, još uvijek joj gleda. Haljina je tamno plave nijanse, ali vrlo tanka i sam mogao vidjeti na licu i magarca lift i pada kao ona Strode u kuhinju za posuđe i čaše. Iako joj je visok i trim, ona ima punu magarac postavljen na odgovaraju joj velike grudi. Sviđa mi se ništa bolje nego gledati obrazima lift i pada kao ona šetnje. Sam se preselio k njoj, ona je samo rasvjeta utakmicu za svijeće. Pobjegla sam s jedne dame domino beograd strane lagano joj leđa, a zatim dosegla oko pred nju čašu grudima. Ona je zadrhtala pod mene.Našao sam joj bradavicu i nježno ga stegnut. Moj penis ukrućen nešto kao što sam osjetio njezine bradavice otvrdnuti i koža joj areole bora u odgovoru. Mogla sam ga osjetiti lako kroz nju tanki grudnjak.
"Tom! Prestani. Bet će se ovdje u pola sata!"
"Mi smo brže nego da je prije", nasmijao sam se.
Nasmiješila se u povratku i stručno sebe izvađen iz mog zagrljaja. "Sada, idite raditi nešto korisno. Izlaziti i dovesti u teret drva za kamin. Mislim da vatru može biti lijepo poslije večere." Ja namršti, ali se preselila poslušno prema vrt gdje smo čuvati hrpu drva za male kamin u dnevnoj sobi.
Sjedio sam na terasi malo nakon šest, kada sam čuo zvono, a zatim Sarah usklik oduševljenja što je otvorila vrata. "Tom!" Pozvala s prednje strane vrata. "Beth je ovdje. Dođite joj zagrliti!" Ja stubbed iz cigareta i preselio natrag u kuću. Sarah je upravo izvukao Bet u kuću i zatvorila vrata. "Steve ne zna što je izgubio", mislio sam kao što sam uzeo u sitna figura mog supruga najbolji prijatelj. Beth izgledala još bolje nego sam se sjetio.Ona je mala, jednostavno ne više od 5'2 ", a izgleda čak i kraći kraj moje visoka žena. Ali je imala grudi čak veća od moje žene i magarca koji zakrivljena enticingly. Kratki, kovrčave smeđe kose uokvirene joj lice kao ona održati van nje ruke prema meni.
I nasmiješio. Ništa ne bi molim vas da me više nego da stisne protiv onih preslatko dinje. Dao sam joj široka zagrljaj, a zatim ju je držao u naručju dužine kao što sam joj ocjenjivanja izgleda. Nosila je uske špageti remen vrhu i koljena duljine suknje. "Vi izgledaju sjajno!" Sam rekao, to znači.
"Radio sam van. Budući da Steve lijeve strane, ja ne mogu stajati samo sjediti kod kuće cijelo vrijeme, ali nisam stvarno osjećao kao izlazak te se oko ljudi, da znate. Vježbanje mi daje izgovor izaći iz kuće bez stvarno zahtijeva mi govoriti da bilo tko. " Ona je pogledala Sarah i mene. "Vi dečki izgledaju sjajno previše."
"Pa", Sarah se smijali ", to nije zato što smo radili van. Barem", kazala je namignuo mi ", a ne s utezima. Hajde. Večera je spremna."
Večera je bila lijepa stvar. Sarah je pripremio njezina specijalnost: špageti i mesnih umaka. To nije ništa fancy, ali nitko nije požalio. Imali smo izbila bocu našeg boljeg crno vino, a do kraja večeri imali smo sve imali par naočala. Onda smo u mirovini na dnevni boravak.
Djevojke sjede na kauču i trača o radu. JA postaviti na rasvjetu vatru, a zatim je dobio bocu vina i napuniti naše naočale. Tada sam sjeo prekriženih nogu ispred vatre i mirno pijucka moje vino.
Vatra osjećao lijepo protiv mojih leđa, a vino je davanje mene ugodno zujanje u glavi.Gledao sam djevojke, samo daje pola uha na ono što su govorili. Kao što sam sjedio sam našao gledajući Beth i moja supruga. Obojica su lijepe žene. Gledao sam Beth je grudi uspon i pad sa svakim dahom. Mogao sam vidjeti tamni obris joj bradavice protiv tankim bijelim vrhu je nosila. Nije moguće sebi pomoći, počeo sam zamišljajući ih gole i uzdah, sjajna od znoja. Osjećao sam se moje prepone stegnuti na slici a ja sam trepnuo i uzeo brzi gutljaj mojih vina.
Dok moja žena je nosila haljinu koja je dosegla dolje skoro do gležnjeva, Beth je suknja bila jedva do koljena duljine i popeo još više kad je sjeo. Otkrio sam da ako ja oslanjao samo malo moje lijeve strane mogao sam vidjeti između nje zlatnu bedra i uhvatiti sjajnu pogled bijele pamučne gaćice pokriva joj stidne nasip.
"Znate", rekla je Sarah odjednom me budi iz mog ukočenost, "Ja stvarno bih neki lonac."
"Huh?" Sam rekao.
"Ne još uvijek imate neke trave tucked daleko negdje, med?"
Sarah i ja povremeno uživao dim prije seksa. Mi obično bi dim malo dok gledate seksi film, prije prelaska na glavni događaj. Još uvijek je skriven u skrovište prtljažniku gore."Jeste li sigurni?" Sam rekao, gledajući s Sara u Bet. Beth je kimnuo. Bila je malo pijan.Mogao bih reći za stakla pogleda u njezinim očima.
Ja Podešavanje kao što nenametljivo kao što sam to mogla domino dame novi sad  moja erekcija ne bi bilo toliko očito kad sam stajao, ja sam ustao i krenuo prema gore stepenicama do naše sobe. Ja valjane nas svaki zglob i glavu natrag u dnevni boravak. Sarah je punjenje naše naočale s zadnja vina kao što sam podijelio male zamotan paketa.
Beth je lakši Sara joj ruku i ponosan na svjetlo zgloba. Zatim Sarah lit i predao upaljač za mene. Ja sam se vratila natrag u vatru i uzeo duboko udisanje, je održan, i ispušta s uzdahom. Pot je oduvijek imala gotovo seksualne utjecati na mene, i mogao sam osjetiti toplinu u mom preponama nakon prvog daha.
Beth pustiti oblak dima u kašalj koji se brzo pretvorio u napad smijući, suze slijevale niz lice.
"Ah, to je bio tako dugo! Ne od fakulteta." Nasmijala se, povlačenjem koljena prema gore kao što je zakašljao ponovno. Kao što je koljenima došao sam našao sam savršen pogled između njezine noge. Mislio sam čak mogao vidjeti tamne crinkles svoje stidne dlake pritisne protiv svoje bijele gaćice.
Sjedili smo i napuhane zadovoljno za nekoliko minuta. Djevojke počeo govori sirove šale i smijući nekontrolirano. Sam ga volio. Svaki put kad su se smijali što sam mogao vidjeti njihovu tits tresti i bradavice pritiskati krpom njihovih vrhova.
"Bog", rekao je Beth, "Pot uvijek čini mi se toliko uspaljen." Ona giggled. "Ne mogu vjerovati da sam upravo rekao da! Znate li nisam imao dobar zajeb jer sam napustio Steven prije tri mjeseca?"
"To je dugo?" nasmijao Sarah. "Isuse, Tom mi je jebeno sinoć, a već sam osjećaj lišen!"
Ja pocrvenio. Pot uvijek imao  dame domino srbija učinak što Sarah potpuno nesputano, ali nikada nisam zamišljao da će djelovati na taj način pred netko drugi! Čak i gore sam mogao osjetiti moje vlastite hormone početi mjehur i nisam mogao držati oči s djevojke 'jiggling grudi i Beth je glatke noge.
"To je previše", rekao je Beth. "Trebam neke zadovoljstvo!" Držala sam dah. To ne može biti događa.
"Idemo gledati video", rekao je Beth odjednom.
Video? Pomislio sam, razočaran. Nakon svega što ona želi gledati video?
Moja supruga se činilo kao iznenađen. "Video?"
"Da, video. Seksi videa. Hajde, znam da dečki imaju neke".
"Oh", rekao je Sarah, realizacija svitanje na licu. "Jedan od 'onih' videa."
"Da", rekao je Beth, još jedne duboko povucite na nju joint. "Hajde, to će biti zabavno."
Sarah pogledao u mene. Ja slegnuo ramenima. Zvučao dobro za mene. "Ja ću napraviti nas par puši. Možete odabrati film."
Sarah i Beth ustao i otišao do ormara izvaditi okvir gdje skrivao "te" videa. Ja krenuli natrag gore roll par više zglobova. Moj kurac je hard rock. Nisam imao pojma što se događa, ali nisam o tome da se zaustavi i razmišljati o tome. Ja nikada nije vidio svoju ženu tako odvažno. Čak i ispred mene je uvijek bila prilično konzervativna. I sada, pred netko drugi! Hvatanje do tri nova zglobova sam vozio nazad da se pridruže djevojke.
Oni su bili i lounging na kauču. Na televizijski ekran scena igraju već. Oni nisu izgubiti bilo koje vrijeme. Imali su odabrali jedan od novih DVD-a nedavno smo naručili i imao bih izabrao jedan od mojih omiljenih scena. Na zaslonu čovjek lounged na kauču i dvije lijepe djevojke ljušteno dolje svoje gaćice, polako liže se unutrašnjost bedra. Ubrzo su gaćama oko gležnjeva. Jedna od djevojaka, crnka s malim, otresit grudi, zgrabi svoje velike penis u ruci. Ona je polako Pomilovala s jedne strane. Njezina druge strane fondled njegove lopte, dok je muškarac teško disao kroz usta s pogledom ekstaze na njegovom licu.
"Pogledajte njegov penis", rekao je Beth hrapavo. "To je ogroman."
"Da", rekao je moja supruga, njezine oči zalijepljen na zaslonu.
Ja podijeljene u zglobovima i uzeo moje mjesto natrag požara. To je potrebno još log, pa sam bacio dva dalje. Ja ne želim biti smeta s njim opet za neko vrijeme.
Djevojke lit svoje puši i napuhan tiho za neko vrijeme. U video, crnka polako sisanče tip je dugo penis. Ona lizali blistave glavu, a zatim ga je uzeo u usta malo u isto vrijeme. Čovjek stenjali. Ohrabreni, djevojka je više od toga u usta. Kao i uvijek, ja sam gledao s čuđenjem kao djevojka polako je čovjek 8-incher sve na putu dolje joj grlo.
Okrenuo sam se na zaslonu kad sam čuo Beth uzdiše. U jednoj ruci domina trazi roba je još uvijek držao joint, ali joj s druge strane je masirati joj tits sa hard, hitno pokreta. Gledao sam kako prstima nalaze bradavice i polako ga trljao s kružnim pokretima. Zatim je stegnut bradavice, to uvijanje između kažiprsta i palca dok je stojeći jasno protiv tanka tkanina.
Ja pogledala svoju ženu i osjetio moj penis raste čak i teže. Ona je povukao joj haljina gore i da ga gurnuli u procjep između nogu. Njezina prstima zamagljen dok je gumiran joj pička kroz tanke materijal haljinu.
"Ah, ona je tako mokra!" uzviknuo je Sarah, a ja sam pogledala natrag na zaslonu da biste vidjeli čovjek je promijenio svoj položaj i bila je širenje crnka je magarca sa dlanove ruku. Fotoaparat izdvajali u za izbliza kao čovjek pojurila svojim jezikom i iz nje kaplje maca.
Druga djevojka u videu, plavuša s velikim grudima i potpuno obrija maca, sat na jednoj strani i frigged njezin klitoris s dva prsta.
Pogledao sam natrag na djevojke upravo na vrijeme da vidi Bet jurnuti naprijed malo na kauču dok je hiked suknju oko bokova i, šireći joj noge, počeo trljajući prstima protiv ispred svoje gaćice. Mogao sam vidjeti mokro mjesto na formiranje materijala između njenih bedara.
Odjednom Beth pogledao pravo u mene. "Tom, zašto ne doći do ovdje i pridružite nam se?"
Pogledala sam Sarah, a ona se nasmijala i klimnula glavom. Primijetio sam je imala haljinu izvukao oko njezinog struka i njezine ruke bio je skriven od pogleda ispod crnog satena gaćice nosila. Sam polako ustao sa svoje mjesto na vatru.
"Vi izgledala kao da ste o kako bi praska šav, dragi", moja žena reče, upirući prstom u bijesan teško na sam zaboravio premjestiti kad sam ustao.
"On izgleda ogroman", komentirao je Beth, promatrajući moje prepone. domina trazi roba "Donesi da je više od ovdje prije nego što sam ići, preuzmite ga sebi."
Osjećao sam se kao da sam splavarenja kroz san. Ne znam ako je to marihuana, ili samo situaciju sam bila u, ali je osjećao potpuno nestvarno. Hodao sam preko kauču i sjede između dvije djevojke. Sarah dosegao do ruku je upravo imala dolje joj gaćice i pratio prstima po usnama i pod moj nos. Mogao sam joj miris jak, miris mošusni.Njezina prsti su mokri s njom sokova i sam otvorio usta da im sisati u. Ona je okusio prekrasno.
Dospio sam preko i stisne joj grudi. Ona moaned. Imal domine gospodarice  smo završili pušenja tako da smo svi imali obje ruke slobodne sada. To je bio samo kao dobro, jer sam imao osjećaj da ću ih trebati. Osjećao sam se Sarah je teško bradavice preko glatke tkanine njezine haljine. Ona je imala obje ruke natrag u krilu, a vidjela sam da je izvukao gaćice u stranu i bio je proklizavanje dva prsta duboko u njoj pička, frigging njezin klitoris s njom palac.Njezine oči su se preselili natrag na zaslonu i okrenuo sam se malo da se vidi što je tužba.

Нема коментара:

Постави коментар