.

понедељак, 27. јун 2011.

Dominacija Beograd

Moja supruga i ja smo se govori o našim dominacija srbija  seksualnim fantazijama za neko vrijeme. Ona je naznačila da bi voljela isprobati neke vrlo svijetle ropstva moguće, i da je možda bi željeli imati spolni odnos s drugom muškarac. Pitala me ako bi mi smetati, a ja naznačeno da nisam mislim da bi tako dugo kao što sam bio tamo kad je to učinio.

Rekao sam joj da mi dopusti da mislim o tome, i da ćemo o tome razgovarati ponovno.

Moja supruga i ja bili u braku dugi niz godina, a činilo se kao da je uvijek samo iste stare spola stvar. Mislio sam da je možda moja žena je bio u pravu kada je naznačeno da bi voljela imati seks s nekim drugim. Mi smo bili u braku u našem ranim dvadesetima, i vjerujem da je imao više seksualnih iskustava nego što sam učinio u to vrijeme. Budući dominacija oglasi  da smo bili u braku, ne vjerujem da ni jedan od nas je imao spolni odnos s drugima, tako da misli gledajući moje žene imaju seksualne odnose s nekim drugim, bio titillating mi. Nisam bio točno kako dobro da bih odgovoriti na to, ali mislio sam da samo može biti zanimljivo vidjeti što će se dogoditi.

Pa, mislio sam o tome gledajući svoju ženu s drugim muškarcem sve više i više, a ja sam bio težak to odgonetati koliko bismo otići o tome. Nisam o tome razgovarao dalje s njom u ovom trenutku, ali sam odlučila da sam htjela pokušati da se to dogodilo.

Razgovarao sam s jednim prijateljem na poslu, i rekao mu o svojoj ženi zahtjev za svjetlo ropstva. Istaknuo je da sam bio jedan sretan čovjek, te da je oduvijek htio probati to sam. On je rekao da je čak otišao što se tiče kupnje neke lisice zenska dominacija price koristiti na svoju ženu, ali da ona stvarno nije bila u to, tako da on nikada ih koriste.On je ponudio da ih posuditi za mene, a ja naznačeno da bih volio da ih posuditi od njega.

Sljedećeg dana, dok jede u snek-bar sa svojim prijateljem, on je skliznuo mi malu smeđe papirnate vrećice, i rekao da manžetama su unutra, i da sam sebe uživati.Jedino što je pitao u zamjenu, bilo da se moram mu reći sve detalje. Ja sam pristao na uvjete, bez oklijevanja. Rekao sam mu da ću ih koristiti ove noći.

Dok moja žena i ja bili leži u krevetu, sam je pitao ako ona želi isprobati neke od svjetla ropstva da je govorio o tome. Ona je naznačeno da će biti spremni, ali da ona ne želi znati što sam planirao, ali samo je htio da to učiniti.

Sam ranije kupio povez preko očiju da sam pokušao koristiti da mi pomogne spavati tijekom dana. Dobio sam povez za oči van i stavi ga na nju. Mogao sam gotovo odmah vidjeti uzbuđenja u moje supruge zgrade. Sada je klečao na sredini kreveta noseći povez za oči i njezine gaćice, a zabrinuto čeka da vidi što će se dogoditi sljedeći.

Sam otvorila ladicu noćni ormarić, i uklonjena lisice iz vrećice, i nastavila da joj pljuska iza leđa.

Ona je izgledala tako seksi,  kleči na krevetu sa povez preko očiju i lisice na mjestu, i samo njezine crne gaćice. Bila je posve u moje kontrole u tom trenutku. zenska dominacija erotske price
Sam potpuno gol bio je u tom trenutku, a ja sam sjedio pokraj nje u krevetu. Rekao sam joj da ne kažem ništa, ali samo sama uživati. Bio sam milovati njezine grudi, a bradavice su se stvarno teško, a ona zadrhtala kao što sam ih dotaknuo.

Dospio sam dolje između njezine noge i igrao s njom maca, koja je kao mokra kao što sam ikada vidjela. Ona je samo otvorila joj noge malo, tako da sam mogao imati bolji pristup joj maca.

Moj penis je bio uzimajući teško, čak i bez fizičke stimulacije od moje supruge. Bio sam uzbuđen razmišljati o da joj na bilo koji način da sam htjela u ovom trenutku.

Kao što sam bio uzimajući spremni da se stvari na sljedeću razinu, zazvonio telefon. Kad sam to odgovorio, to je bio moj prijatelj s posla da je dao mi manžetama.On mi je rekao da je upravo shvatio da ključ koji je meni dao za manžetama je pogrešno jednoj, te da će pregaziti s ispravan ključ.

Sam ga zahvalio, i rekao da će trebati ključni čim je mogao dobiti preko kuće. Srećom, on je živio samo o blok i pol udaljen, i rekao da će biti pravo postoji.

Moja supruga je započeo nešto reći, a ja sam joj prestala prije nego što je mogla izaći, te ju je podsjetio da je ne govorim, osim ako sam joj rekao da je ok. Ona kimne u znak slaganja. Rekao sam joj morao sam ići dole za nekoliko trenutaka, i da sam htjela da joj samo sjediti i razmišljati o svim zabavno da će imati.

Odgovorio sam vrata u mom haljinu, a moj prijatelj je došao i dao mi je ključ. Bio je žao ako je zbog mene bilo kakvih problema, te upitao kako sada sam otišao s ropstva stvar.

Rekao sam mu da je ona gore, povez preko očiju i lisice, i čeka mene da joj kažem što učiniti sljedeći. Kao što smo razgovarali situaciju, bio sam uzimajući drugi montaža, i mogao sam vidjeti rast u hlače mojih prijatelja. Sam mu da izgledalo bio gotovo oduševljeni to kao me i priznaje koja on uistinu uključen samo misli njega.

Upitao sam ga bi li htio da se i pogledati moja supruga, koji je brzo pristao. Rekao sam mu da samo biti tiho i ne reći ništa.

Kao što smo ušli u sobu, ja sam ga usmjerene na stolicu u kutu sobe. On je otišao i sjeo u stolicu. Sjedio sam pokraj moje supruge na krevet i opet igrao s njom maca, koja je još uvijek mokro, ako ne i vlažnije nego što je bila ranije. Onda sam nastavila da skine gaćice, a položio je natrag na krevet, šireći joj noge širom otvoren, tako da smo imali predivan pogled joj maca. Ja bacio moje žene gaćice preko mog prijatelja u stolici, a on je odmah počeo njuškati na prepone svoje gaćice.

U to vrijeme, mislio sam samo možda, večeras će biti noć da moja supruga će dobiti njezinu fantaziju ispunila, i da će doći do jebati drugog čovjeka. Kao što sam gledao preko na moj prijatelju, mogao sam vidjeti da je pao njegove hlače, a sada masturbira u moje supruge gaćice. Prošaptala sam ga ukloniti sve svoje odjeće, što je i učinio, bez oklijevanja.

Sam donekle bio je šokiran veličinom njegov penis, jer sam samo prosječne veličine čovjeka na oko šest inča, a najmanje devet inča penis, i imao je više obim nego što sam. Mislio sam wow, to je sramota moja žena ne može vidjeti ono što je o tome da se u njoj, ali da će ona uživati ​​u njoj bilo kako.

JA je otišao preko moj prijatelj i šapnula da ću prebaciti mjesta s njim, ali da je ne razgovarati s njom uopće. Uz to, sam sjedio u stolici i gledao kako moj prijatelj se vratio preko krevet, i kleknuo između moje supruge noge i nastavio jesti joj maca.

Mogao bih reći da je ona potpuno u usta lizanje da je dobivanje, kao i ona moaned gotovo svaki put svojim jezikom dodirnuo joj maca.

Moj prijatelj a zatim se preselio k njoj lice, i počeo trljati njegov penis u lice. Moja supruga je pokušavao pronaći njegov penis s usta, a ubrzo je sisa na njegov penis. Mogao sam vidjeti čudan pogled na njezinu licu, kad je shvatila da je to penis je prevelik da se moj suprug. To mora da joj uzbuđeni i dalje kao što je on gurnuo penis dublje u usta, dok je bio igrati s njom mokro usisavanje maca. Ona jednostavno nije mogla dobiti nogu otvoriti šire, i imao isti problem sa svojim ustima. Mogao sam čuti njezine gagging kao moj prijatelj je gurnuo penis dublje u njezinu grlo, a zatim bi ga izvući i utrljajte po cijelom licu. Ona bi se trude pronaći njegov penis sa svojim ustima opet, i dalje jaukati kao što je snažno tuklo njezino lice sa njegov penis.

Moj prijatelj preselio iz usta joj maca, a izvodi njegov penis gore i dolje usne joj maca, što je očito je vozio njen ludi. Mogao sam vidjeti ga gura njegov penis u njezinu pičku, a njezin oplakivanje bio uzimajući glasnije, dodatno je gurnuo, dok je bio u svim način. On je bio bombardovanje daleko na nju maca, i ona je pritom bokovima u susret svaki od njegovih potiskuje.

Bio sam o tako teško kao što sam ikad bio, i vratio je na postelju, i šapnuo moj prijatelj da sam ga htjela da se sperma u ustima, a sam je jebeno.

On je preselio natrag do usta, i počeo da udara daleko na to opet. Nakon što je bio u ustima, ja sam dobio između nogu, i počeo da zajebavati joj kao da nikada nije bilo jebeno. Bilo je u tom trenutku, da sam znao da ona sada ne zna za sigurno da se jebeno dva muškarca.

Sam bio u mogućnosti doći do oko i poništiti manžetama od nje zapešća, a ona nije mogla čekati da skine povez preko očiju. Nisam mogao vjerovati pogled na njezinu licu, i ona mi je namignuo, dok je ukloniti penis iz usta, i sada ga jerking off u lice kao što je sisanje na njegov lopte.

Znao sam da nisam bio idući u trajati mnogo dulje, pa sam rekla da bi se iz kreveta, a da klekne pokraj kreveta kao dva dečki stajala ispred domina trazi roba  nje. Ona je dosegla i bio jerking off oba od nas u isto vrijeme. To je bio pravi viziju, a ja sam bio potpuno uživanje. Ona bi se pretvara nas vodi u usta.

Ona je doista rade više moj prijatelj, kao što sam mogao vidjeti da je oko pucati njegov teret od sperma u usta. Zgrabio obje strane glave, te je pokrenut sex dominacija  glavu gore i dolje njegov penis čim je mogao. Mogao sam čuti moje gagging ženu jer je gurnuo penis dalje natrag u grlo. Sve dok, ona su mi jerking off. Mislio sam da sam možda da sperma na njezinu licu, ako moj prijatelj nije sperma uskoro.

Moj prijatelj je počeo pucati njegov teret u usta, a ona domina trazi roba  je radio najbolje što može učiniti kako bi progutati sve što je mogao, ali je izlijevanjem strane usta.

Zatim sam okrenuo glavu na moj penis, i prisiljeni moj sada toplom i spremna penis dolje joj grlo, a ja sam također uhvatio strane glave i jebeno lice. Uz sve toplo sperma i dalje u usta, nije trebalo dugo za mene da mi depozita opterećenja, kao što sam gledao joj još milovati moje prijatelje penis.

Ja pucao samo o svemu što sam u meni u njezine tople, usta, a ona neće zaustaviti sisa dok sam bio iscrpljen. Do tog vremena, moj prijatelj je teško opet, i on ukazao da je htjela da zajebavati moje žene magarac. Ona je samo nasmijao i rekao da su na veliki dječak.

Vratio sam se i sjeo uz krevet dok sam gledao moj prijatelj ju povucite na stranu kreveta, a on je vodio njegov penis gore-dolje od nje maca joj magarca. On je podmazani prste, te je sondiranje magarca dok je pounded daleko na nju maca. Nakon što je bila spremna, on je gurnuo penis protiv magarca, a ona izdvajali apart joj obraze, ušao magarca, i polako skliznula cijelom dužinom njegov penis do moje žene magarac. Bila je guranje nazad, i ja mogao reći da je ona uživa magarca jebeni da je dobivanje.

Sam mogao vidjeti moj prijatelj je priprema da se sperma u magarca, kao što je uhvatio strane oba obraza i prisilnog magarca gore i dolje na njegov penis. Sva vremena, ona je igrati s njom klitoris, i mogao sam vidjeti vlažnost joj maca.

Moj prijatelj je pucao njegov teret u magarca, moja žena je dobio jebati drugog čovjeka, ona je dobio to probati neke svjetlo ropstva, moj prijatelj je dobio jebati ženu, a dobio sam gledati sve akcije. To nije moglo biti ništa bolje, ako sam isplanirali sve detalje.

Moj prijatelj lijevo, a moja supruga i ja samo bili polaganje na krevet govori o tome što je uzeo mjesto, a ona je bila oduševljena, i spreman za to sve više ponovno.Moj prijatelj nam je dao lisice i rekao nam bilo koje vrijeme smo htjeli da ih koriste i da ga opet, samo da mu poziv domina trazi roba .

Nadajmo se da će biti nastavak ove priče uskoro.

Нема коментара:

Постави коментар