.

субота, 18. јун 2011.

Karanje Srbija


Mi smo prilično prosječna 90-par, dva automobila, kuću u predgrađu, nema djece, puno tech igračke. Ako smo imali djece, vjerojatno bih se aktivna u PTA i Little League, ali budući da mi ne, mi smo morali pronaći druge načine da se zabavljati.
Seks je oduvijek bio prilično dobar među nama, ali je karanje klinke  dobio stvarno zanimljivo prije otprilike godinu dana kada smo otkrili da je izašao iz svog uma horny nakon gledanja mi se pokazuju na drugi ženu.
Bili smo na plaži u neposrednoj blizini naše kuće, igranje igra u kojoj smo napravili vjerujemo da smo se upoznali jedni druge nasumično, vratila na moje mjesto i pijan.Ponekad bih igrati spremni i povodljiv, drugi puta se opire i nedruželjubiv, ali to je uvijek vruće.
Stigli smo zajedno, ali postavili naš deke oko 50 metara osim. Dok je ona sama lathered s losion za sunčanje, odlučio sam ići na kupanje. Osjećaj malo đavolske, ja karanje uzivo  bih otišao iz ranije ovog tjedna i kupio par tankih bijele pamučne gaćice da nose taj dan. Oni su dovoljno čvrste suha, ali nakon što je dobio mokro, možete vidjeti apsolutno sve!
Sam napravio siguran da sam proveo dovoljno vremena u vodi da se moje gaćice dobra i mokro, a zatim se vratio na moj deka, gdje sam pokupio ručnik i počeo brisanje ručnikom glavu. Sam napravio siguran da sam bio okrenut u mojem pravcu supruge kao što sam pokrivena moje lice i glavu i uzeo dobar pet minuta za rad ocean van, sunce u pozadini ostavljajući me ništa za maštu. Kao što sam utrljava suhom, mislio sam o emisiji sam davao svoju ženu, i počeo rasti teško.
Uklanjanje ručnik, shvatio sam da nevjerojatno izgleda žena je sama postaviti na ručnik između moje supruge i mene, i sjedio razine očiju s moje prepone. Moja supruga je primijetio www.karanje  da je žena bulji u moj penis i objesio natrag, čekaju da vide što će se razviti.Ona pokaže da dođem naprijed, pa sam napravio moj put na to žene ručnik.
Nisam mogao vjerovati je bila sama. Ned izbijeljene plave kose, male struka bez nagovještaj flab, grejp veličine tits, i duboko tan da, od izgleda stvari, nije kraj u oskudno opseg njezina kupaćem kostimu. Zaustavio sam na pijesku nekoliko metara od nje i pogledala dolje.
"Bok," rekla sam. "Je li to moja mašta, ili ste me gleda?"
Ona je odgovorila bez gledanja daleko od moje prepone. "Pa, to ovisi. Je li to moja mašta, ili se mogu vidjeti vaš penis kroz gaćice?"
Je li, unatoč ja, ja pocrvenio na nju izravnošću.
"Mmmm," nastavila je, njezin glas umirujuće haski. "To je prilično gusta. Koliko dobro ste ga koristiti?"
Nisam mogao vjerovati ovo. Bio sam hard rock, što je pogođen na ovim veličanstven stvorenje, a moja žena je bila manje od tri noge daleko. Pogledala sam preko na nju, a ona je klimnula glavom, što znači da bih trebao nastaviti.
"Prilično dobro, mislim. Prigovor samo sam ikada imao je da se ne uklapaju u lako."
Srećom, to je još uvijek dovoljno rano da se ovaj dio plaže nije gužva još. Zapravo, razlog zbog kojeg smo prvobitno bih ga izabrao je jer sunce je došao preko litice kasnije, tako da manje ljudi došli u jutarnjim satima. Bio sam u nadi da bismo mogli dobiti malo iza jednog od stijene samo za nalet radi vani.
"Um, ako mogu provjeriti?" pitala, dopire do trag greben moje cockhead rukom. "Oh, to je prekrasno. Ne znam kako je lako će stati, ali volio bih probati."
Ona je odmarao joj ruku na moje gaćice i počela polako me nažuljati. Znam kako se osjećao za mene, ali očito, ona je također osjetio prilično dobro s njom. Njezina bikini dna su se počele potamniti u prepone, a ona je sama pritiskom na nju deka, pokušavajući ispočetka šuga da je potrebno nešto više od duge prst. Sa svoje slobodno strane, ona je dosegla dolje i izdvajali joj kupaćem kostimu na jednoj strani, daje mi pogled na njezine čiste obrijana maca. Vlaga je prikupio na njoj natečen, vanjski usne i sam mogao vidjeti njezin klitoris vire iz svojih sjenilo jer rastao teško. Brzo, okrenula se oko sebe i špijunirala moja supruga, koja je predviđena pokret i okrenuo samo trenutak prije, feigning potragu za nekim neuhvatljivim školjke u pijesku. Žena se okrenuo mi se uklanjanjem joj ruku iz moje gaćice.
Gledajući moje lice za prvi put, rekla je, "Mi stvarno nemaju privatnosti ovdje." Ona je dosegla preko nje plaže torbu, izvukao meki knjige i olovke, i scrawled nešto na knjige naslovnoj stranici. "Ovdje je moj broj. Nazovi me večeras, a mi ćemo pokupiti tamo gdje smo stali."
Kao da se pečat posla, nagnula natrag na ručnik, uklonjen joj vrh, a nastavila na suncu te slavno tits. Bio sam učinio. Okretanje oko i izradu moj put bolno natrag u moje ručnik, sam prikupio moje stvari i gotovo ran do parkirališta. Ja oslanjao protiv naših automobila i čekao moja žena da mi se pridružite.
Normalno konzervativna u javnosti, ona nije ni potrudio baciti pokrivaju preko nje kupaći kostim kao i ona došla rushing preko automobila. Bez ijedne riječi počela mi je ljubiti, najprije na karanje babe usne, zatim na vratu, a zatim niz moje grudi i zajedno moj želudac. Ne brine tko može vidjeti, ona je nastavila prema dolje, klizanje moje gaćice prema dolje nad mojim bokovima kao i ona pala na koljena. Moj penis zaobljena se zahvalno, sretni da se bez granica moje gaćice. Ali sloboda je kratko živio, u jednom zalogaju, Sara, moja žena od sedam godina, zahvatila moj penis sa usta i počeo ga raditi niz leđa joj grlo. Nisam mogao vjerovati da je to bila moja žena mene puše na parkiralištu u 9 sati u srijedu ujutro.
Ona uguši gladno na moj penis, gnječenje joj nos u moje stidne dlake kao i njezin vratne mišiće masira snažno moje cockhead i vratilo. Normalno ona ima problema duboko mi throating jer sam tako debela, a danas je otišao na to sa svim energijom iskusan profesionalac. Bio sam toliko uspaljen nisam vidio ni briga tko, naslonio glavu natrag na automobilu, i počeo jebeni joj lice, dostizanje dolje za kontrolu kretanja glave kao što sam gurnula moj penis dalje i dalje u usta.
Njezin entuzijazam pokazao se previše za mene, a ja došla u nekoliko minuta. Moj opterećenje činilo da gorivo neke vatru duboko u njoj, jer u prvi pucao sperma, ona dosegla dolje i počeo vuče na njezin klitoris, čvrsto štipanje između nje palca i kažiprsta kao što je izvukao. Uz moj kurac još uvijek u usta i crpne sperma dolje joj grlo počela sperma sama, što uzrokuje moj penis na vibriranje u ustima kao što je vrištala s njim još uvijek u ustima.
Kad je bila dovršena je ustao i nagnuo nad mene, moje hlače i dalje oko moje ankles, teško dišući. Čekao sam za nju kako bi povratio neke pribranost prije nego što sam započeo u s pitanjima. "Što je, dovraga, bio je da sve o," Pitao sam, šok vidljivo u mom glasu.
"Ne znam što je bilo više od mene. Sam sve bio postavljen za početak igranja našoj igri kada sam primjetio da žene bulji u vas. Mogao sam vidjeti svoj penis tako jasno kroz svoje gaćice! A onda se nešto o tome da je mogla vidjeti što je dobio mene uzbuđen. "Prestala je i duboko udahnula. "U vrijeme počela trljanje vaš penis, ja sam bio natopljen, ako joj je to izvukao, vjerojatno bih se sperma pravo tamo put sam dobio auto, nisam mogao misliti ravno morao sam imati svoj.. pijetao u meni. blowjob je bio samo najbrži način. "
Ona nikada ne bih došao do ne jebu, barem ne sa mnom. Morao sam priznati, to je bilo vruće. Ona me voziti doma sa svojim hlače kako bi mogla moždanog udara me cijelim putem kući (hvala Bogu nismo dobili izdvajali nad za prebrzu vožnju ili ništa!). Nakon što smo dobili dom, ona je proširila na prtljažniku automobila i mene molio da zajebavati joj u garaži. Još uvijek ne mogu sjetiti koliko puta smo pijan da dan, ali je svakako početak novog poglavlja u našem životu.
Nakon tog dana, Sara je cijelo izglede promijenilo. Ona je bacio sve moje donje rublje, tako da ću biti slobodan da flash kad god je htjela mene. Počela mi je prigovaralo da domina kara roba  ide u teretanu tako da sam ostao u formi, te bi ponekad "slučajno" parati moje gaćice u prepone, tako da ona može masturbirati na pomisao žena gleda u mene. Kad sam je dobio doma, bio sam u satima od sexplay. Ona je također kupio mi jače, više otkrivajući odjeće kad smo izašli zajedno, a na više od jednom prilikom smo imali izgovor da se iz stranke, tako da bismo mogli ići van i zajebavati jer je bio tako radila gore.
Jednom mjestu došli smo linija je zapravo varanje. Nisam spavati s bilo kojim od žena koje mi je prišao, a ja ne mislim da je ona ikad spavala s bilo kojim drugim Gvido. U stvari, ja ne mislim da je čak i pogledala drugog dečka. Nitko od nas zapravo nikad nije želja da se s drugima.
Jednog dana, nakon što sam bio out za pokretanje (nosi jedini oblik dolikuje likra prikazivati ​​kratke hlače i tenisice, način Sara volio), Sara me upoznao na prednja vrata i pitao me da požurite i tušem, zato što je htjela ići jesti. Ona je napokon dobila bi rezervacije za novi restoran u gradu da bih bio umire to probati. Kad sam izašao iz tuša, ona je već bih izložio svoju odjeću za mene, nju signala da će ovo biti jedan od naših "avantura". Brzo sam izvukao na džemper, ali gotovo stavite moj stopalo kroz rascjep u prepone u traperice ona bi pokupili van.
"Sara!" Ja povikao. "Kako dovraga da li vi očekujete mi da nose te? Postoji ništa krvavog ih!"
Ona se pojavila oko vrata s osmjehom na licu i sjaj u očima u svom oku. "Oni će biti u redu nakon što ste ih dobili na. Džemper visi dolje nisko dovoljno, barem dok ste uzbuđena. Onda možda zaviriti kroz" svjetlucati je dobio malo svjetliju ", ali to je u redu."
Shrugging sam izvukao na hlače, jer sam znao bolje nego raspravljati. Bila je rožnat, tako da sam samo shvatio bih remen i uživati ​​u vožnji, gdje god to može me odvesti. Bila je pravo, niste mogli vidjeti ništa ispod džemper, ali sam osjetio povjetarac helluva! U garaži, ona mi je bacio ključeve automobila.
"Vi vozite. Želim opustiti."
U Sara govori, to je značilo htjela igrati sa mnom, tako da bih se teško i rožnat i bi stavio na dobar show. Dok je vozio, ona je dala upute, a igrao s mojim penis kroz rupu. U gotovo nema vremena sam bio težak, pogotovo jer sam samo bih završio moju trčanje i razina testosterona je bila prilično visoka. U vrijeme kad smo u restoran mi je hard rock i sportske šator. Naravno, Sara neće čuti ste ga smiriti prije nego što smo otišli u.
Domaćica je da su vidjeli moj hard, ali je bio suviše pristojno reći ništa. Sara je već bio ovdje, i znao je točno što je htjela tablica: jedan u stražnjem dijelu restorana, na povišenom platformi. Svatko se približava tablice iz određenom smjeru bi se razine očiju s moje prepone.
Nakon što smo sjedili, Sara nagnuo prema meni i prošaptala: "Ti hlače moraju biti strašno neugodno. Zašto ne izmigoljiti rupu? Možete ga pokriti sa svojim salveta, a ja kladiti da bih se osjećati bolje." Pritisak je bio uzimajući nepodnošljiv, pa sam uzeo njen savjet. Bila je pravo, ona osjeća puno bolje.
Kao što je naša konobarica hodao prema tablici, Sara dosegla preko i zgrabio daleko salveta. Djevojka oči svinutim u iznenađenje, ali to je bio jedini pokazatelj da je vidjela što je ispod domina trazi roba  stola. Da Sara oduševljenje, počela je provjera na nas vrlo često, i svaki put mi je dao njezin show. Bilo je baš kao i bilo koje drugo vrijeme do Sara dosegla ispod stola i počeo me udara polako. Bog je osjećao tako dobro da moj penis bolan! Nakon nekoliko pumpi, nisam brigu da smo bili u restoranu. Naslonila sam glavu unatrag i stavim svoju bokove u ruci dok se ona zaustavila naglo. Otvorio sam oči i tu je naša konobarica stoji nada mnom, a nije bilo pogreške njezine misli.
Ona je bila lijepa djevojka, izgrađen kao plesačica. Imala je jako duge noge, naglašen golišavih suknju koja joj je potrebna nositi kao dio svoje uniforme. Ona nije nosio čarape, tako da smo mogli vidjeti sve valovi u nogama koji je započeo u svojoj teladi i otišla se pod suknju. Njezina rob kara gosodaricu  jedinstvena bluza bila je tunika stilu, cut loose (nakon svega, to je elegantan mjesto), koji bi inače skriveni grudima (ako sam pogoditi, ja bih joj staviti na 34 C), ali mislim da naš show je utječu na njezin loš kao što mi je utjecaja. Bradavice su isplažen vidljivo, kao dva olovka savjete, i oni spalili duboko crveno kroz bijelo bluzu.Njezina smeđa kosa bila povukli, koji je upravo naglasio rumenilo u lice. Ona je bila blago rezak joj donje usne, kao da je pokušavao da ne vrištati. Nagnula blizu nas, tako da je iz ptičje perspektive na moj penis. Iako je u razgovoru s Sara, oči su joj nikad lijevom krilu.
"Gospođo, ja sam vas zamoliti da prestanu da", rekla je shakily.
Sara je bila slika nevinosti. "Stop što, dragi. Mi ne gnjavi nikoga, zar ne?"
Konobarica zatvorene oči za minutu prije nego što je nastavio govoriti. "Ne, niste previše glasno. U stvari, ja sam vjerojatno jedina osoba koja zna što se događa na leđa ovdje. Ali ja ne mogu uzeti puno više. Isprva je vrsta freaky, ali kada se počeo ga pizdek Morao sam otići natrag u sobu i break uzeti moj grudnjak off jer sam bio uzimajući tako rožnat sam skoro došao iz trenja! "
Sara nasmijala zla i pogledao djevojku ravno u njezinu oku. Ona grabbed držite rupu da moj penis je bio visi van i odvlači nasilno, potpuno izlaganje moj penis i loptice.
"Ups," rekla je tiho. "Jesam li vas povrijediti?" upitala je. "Neka mama je poljubac i učiniti ga boljim."
Zatim se nagnuo i progutati cijeli moj penis do lopte. Ona mora da je jako vruće, jer ona nikada ne bi učinio ništa kao što je to prije. Bio sam kit, podnošenje bilo kapric imala.Pogledao sam gore na konobarica, koja je nesvjesno ugađati joj bradavice kroz nju uniformu bluze i zadihan tiho.
Sara je nekoliko dugih usisava i sjede. "Mi ćemo se naše provjerite sada. Ukoliko želite da nam pokaže nešto za desert."
Djevojka nije ni oklijevao. "Pričekajte ovdje. Ja ću se vratiti u minuti."
Brzo, ona je nestala niz stepenice i na kuhinju. Nekoliko trenutaka kasnije se vratila, ali ona nije nosio bilo izbornika ili desert ladicu.
"Slijedi me", prošaptala je. "Požurite!"
Sara je ustao i slijedio djevojku, sa mnom blizu iza. Pokušavajući privući što malo pažnje što je više moguće, djevojka nam najavili prošlosti kuhinja i niz dugi hodnik prema kupaonici. Milostivo, nismo izvoditi u bilo tko, jer je u stanju moje hlače su u, to bi bilo nespretno. Na kraju hodnika je neobilježeni vrata, koja je konobarica otvorila i jurnu u, mahala nam je slijediti. Ako Sara nije prestao kratko bih otišao glavom naprijed gimnastika niz stepenice. Vodeća mi rukom na moj penis, ona dovela na dno stepenica, gdje je naša konobarica je raskrivanje off joj uniformu pred nekoliko vreća riže.
"To jebeno blowjob me preko ruba", rekla je, udaranje off joj suknju i pada dolje na vrhu riže vreće, energično ukazivanje joj maca. "Ne zanima me tko, ali netko je da mi pomogne ili da ću umrijeti!"
Mislio sam da je moja bijela, ali Sara me tukli na bušiti. Bacanje noge preko ramena svakog, ona proširila djevojke maca kao udaljeni kao što će ići i pala joj lice između njezine noge. Nisam mogao vidjeti puno, ali sam mogao čuti mokro prljav zvuk Sarah jezik napadaju. Djevojka je odgovorio u naturi, seksati Sara lice, težak da biste dobili više jezika iznutra.
Nisam mogao uzeti bilo koji više i sagnuo iza moje supruge, rušenju joj hlače i hvatanje noge. Ja zaglavi prst u nju maca i gotovo skliznuo cijeli moj ruku, ona je bila tako mokra.S jedva push sam skliznula u odostraga do moje loptice i počeo jebeni Sara polako, ignorirajući tempo je bila imajući na djevojke maca, jer sam htjela da traje. Kao djevojka je orgazam počeli graditi, ona je počela gurajući bokove teže u Sara lice. Nikada nije bio sa ženom prije nego što, ja ne mislim da Sara imali puno iskustva s onim što učiniti, pa je učinio ono što je ona oduvijek osjećala bih ja to, sisati na djevojke klitoris. Djevojka ne smije imali puno iskustva bilo, jer čim Sara dobila gumb između usana, djevojka punjena ruku u usta da bi od vrišteći kako je počela da se sperma. Gotovo istodobno sam osjećao Sarina maca spona oko moje penis, što signalizira početak njezin orgazam. Morao sam povući gotovo sve se da bi od Cumming sebe, ostavljajući samo moj penis glavom u za nju omotati joj maca oko.
"Uuunnnhhhhh," Sara moaned od između djevojke noge. Gledajući prošlost nju, mogao sam vidjeti da je djevojka oči bile stegnute zatvorena, a ona je sperma tako tvrdi da su suze kotrljale niz stranu lica. Dvije žene urušio u hrpi.
"Hej," Zvao sam se. "Što vaše ime, anyway?" Najmanje što sam mogao domina trazi roba   učiniti je saznati tko je moja žena prvi je žena.
"Jenni", rekla je udahnuo jako, oči su joj još uvijek zatvorena. "Ali vas dvoje možete me zvati kako god želite."
"Dobro, jer ono što želim vas pozvati sada je na moj kurac." Obje žene pogledao u mene."Ona", rekla sam, pokazujući prema Sara, "neće imati sve zabave i danas."
Brzo svlačenjem svoju odjeću, sjeo sam pored Jenni. "Gore i na 'em, djevojčica. Imate vožnju ispred vas."
A malo je bila. Siromašni Djevojka je bila izvanredno vitko neraspoložen, što obično znači usku pičku. Godina prakse je napravio to lakše za Sara mi se, ali za nepoduzetan, to je bio idući u biti teške. Srećom, Sara je jezik kupka ju loosened.
Imao sam Jenni me zahvatila s leđima prema meni, i polako čučanj dolje. Osjećao sam njen drhtaj kad je moj penis je prvi kontakt sa svojim vanjskim usnama, i koristiti ga drhtavim na moj prednost. Ja jabbed brzo, a moj penis glavu skliznula u sa pop.
"O Bože, oh Isus, Isus, čekati!" ona je vrisnula. "To se osjeća kao da samo mi rammed s bejzbol palicom! Molimo samo čekati drugi!"
Ali ja sam bio dugo čeka prošlosti. Bio sam teško, i bio sam uspaljen. "Sara, joj pomoći, molim te."
Sara je kao dijete u trgovini slatkiša, potezanje jedan od Jenni je hard rock bradavice u usta i sisa duboko. Osjećala sam njezinu sokovi teku preko moje ugrađenih penis, a ja sam radio više od toga u.
"To je to Sara, da joj vlažnija! Sam gotovo u."
Sara poslušao moje urgings i počeo da se stvarno raditi na Jenni je tits. Jenni je počeo cvileći kao što sam radio sve dublje i dublje u nju, dijeleći ju na dva dijela. Mišiće na bedrima pruži ruglo kao što je pokušala sama ravnotežu na moj penis, u nadi da će kontrolirati koliko brzo sam ga zaronio. Imao sam ideju kako bismo mogli premjestiti ovo zajedno.
"Sara, med, joj lizati kao da je prije."
Sara pao dolje između naših nogu i počela lizati moje vratilo, uzimajući dio koji je izložen lijepo i mokro. Ona je tada oplakuje na mjestu gdje Jenni je maca upoznao moj penis.Sam bio u mogućnosti da slajd u malo dalje, ali Jenni je još uvijek opire. Tada Sara počeo sisa na Jenni je klitoris, a njezin nadzor nije uspio. Mogao bih reći da je klizi jer joj maca, već široka kao vise, počeo stisnuti moj penis kao da želi da ga skinuti, to crtež dublje unutra. Uz posljednji udarac, bio sam u do moje loptice.
Jaukati koji su izbili su nas brinuti da netko bi nam otkriti, pa Sara punjena najlakše mogla naći u Jenni u usta ... joj maca. Jenni je odgovorio stezanje usta dolje i sisanje kao što je to bio najtopliji dan u godini i to je bio zgodnih piće je ikada imao. Sara je maca sok uskoro kaplje dolje Jenni vrat i oko nje natrag, skupljanje u bazenu na moj trbuh.
Moj siromašne penis je kroz zvono cijeli dan i zaslužili neki reljef, tako  domina trazi roba da sam pokupio tempo. Pred sam sperma, moj penis glave rakete, učinak koji je donio Jenni na drugi orgazam. Do vremena kada sam bio završio cumming, ona je prošao na vrhu mene, moj penis i dalje u njoj do baze.
Sara klekne na koljena i poljubio me. "Moramo jesti češće."
Kraj?

Šaljite sve komentare o ovoj priči Bob Peale. 

Нема коментара:

Постави коментар