.

понедељак, 11. април 2011.

Gospodarice domine


Čitala sam poruku, pošiljatelj mi je rekao da su bili jako uznemireni moje riječi. Odmah sam napisao leđa zahvaljujući im za njihovu ohrabrenje i pitao su mi reći sve o tome kako su bili pogođeni. Odmah je napisao leđa da ih meškoljiti i osjećao jako dobro, nešto što nikada nisu imali prije. JA je pitao ako ta osoba bila muškarac ili žena. Rekla mi je "Vaginini" pa sam znao da je to dama, a onda sam dobio pomalo uzbuđena.
Dani i ja pisao često natrag i naprijed za dana na kraju, svaku priliku sam gospodarice domine  dobio. Ona mi je govorio o tome kako se osjeća, kako je njezina vagina bila uzbuđena, ja sam joj rekao ono što sam osjetio, i kako želim raditi stvari koje joj ona može kao što je dobro. Pa, nakon nekoliko vrlo intiman e-mailova, rekla mi je da je 18 godina. Oh-Oh! Bio sam 44 i ja sam znao što bi to moglo izazvati za mene. Zatvor. Oh wow, znao sam morao izrezati ovu off i brzo.
Onda je ona napisala natrag da će ona biti 18 u tri dana. Humm!
"Sada kada bi mogao biti zanimljiv." Mislio sam.
Ja vijećanja o tome za neko vrijeme onda je gospodarice oglasi  poslala svoje odgovore, uključujući i "Sretan rođendan" žele. Ja sam definitivno bio uzimajući zainteresiran, pa sam poslao joj odgovor da sam bio u braku, koje sam, da vidimo kakav efekt će to imati na nju. Stvarno nije stvar u njoj uopće, rekla mi je da je djevica i želio ostati na taj način, ona pogađate, nije znala. Poslao sam joj neki erotski e-mailove koje je ona stvarno volio i činilo se da sići na, te je otišao na za dana i dana. Imao sam zadatak sam morao obavljati za tvrtku gospodarice price  i putovao više to učiniti za oko 7 dana vraća kući malo ranije iz zadatka.
Kad sam doma, bez nečijeg znanja da je moja supruga smo nastavak pisanja za neko vrijeme, ali sam imao osjećaj je bio uzimajući stvarno antsy i ja pokušao to cut off prije nego što gospodarice domine  smo dobili više uključeni. Ona je nastavak čitanja moje druge erotske priče, a ja mislio da je ona stvarno bio uzimajući uključen čak i više. Sam ga osjetio u svojoj mail, i rekao sam joj da mi stvarno treba "cool" to i ja ne želim da se više koji su uključeni s njom.
Dobro! Nema sreće. Došao sam do točke da sam znao da sam morao učiniti nešto s tom stvari događa između nas. U jednom od mojih pisma sam joj rekao da se vraća na Waukegan, Illinois biti s njom za nekoliko dana, ako je to ono što je htjela. Ona mi je dala njezin broj telefona i sam je nazvao. To je ono što je htjela i ona htjela to stvarno loše.Ona je našao mjesto za mene ostati, a ja hopped zrakoplov za Chicago na Ruse sam posao tamo pa moja supruga ne bi osumnjičeni ništa.
Stigao sam u ranim večernjim satima, našao motel za seks  i njezina naziva. Tamo je stajala na vratima moje sobe, plave kose prelijevaju preko ramena, plave oči, tanak savršeno tijelo, široko pozivajući osmijeh na njezinu meke usne. Dani je prekrasna mlada žena, nije ni čudo da nije poslao mi je sliku o sebi, iako sam tražio u više navrata za jedan. Ja bi uspaničili znajući što će se dogoditi između nas. Djevica? Wow! Zar ne znate što učiniti u ovoj fazi igre, ali je bila spremna probati moj najbolji.
Sam je uzeo u svoje ruke, zatvorila vrata i tiho joj pokupila u mojim rukama, zatim joj nježno položen na krevet.
"Oh! Bill! "Ona je udahnuo gleda u mene.
Gledao sam je gdje leži njezina suknja sastavljena preko koljena koje su podigli malo i šire otvoriti nešto. Dakle, otvoreni i spremni bez savjet od tjeskobe. Sjeo sam na krevet, skinula cipele, gumiran joj noge sa svojim rukama zagrijavanje, a zatim protrlja svoj teladi do koljena vrlo čvrsto.
"Dobro je biti s vama, Dani".
"Dobro je biti ovdje konačno." Uzdahnula je. Ležala sam pored nje i njezina je uzeo u naručje i poljubio mi prvi put, vrlo nježno na prvi onda više strastveno. Ona je gurnuo joj čvrsto tijelo uz moje. Znala sam htjela ono što sam htjela čak i bez razmišljanja o tome.On je otišao na dovoljno dugo za oba od nas.
JA traženje pod suknjom i našao delikatna nasip ispod njezine gaćice, meke stidne dlake uporan pod svile pokriva. Ja pratiti moj prst uzduž obris joj stidne dlake nad drhtavim nasip kao što je podigao jedno koljeno gore kao visok kao ona je mogla i širiti ga otvoriti za mene to istraživati, kao što ću. JA je uzeo prednost od ove akcije, sam pružio elastične uzduž nogu rupu svoje kratke gaćice, otkrivajući vlažan komad kose i ispod moje ruke tražili iznutra. Bila je više nego spreman za mene, znala sam. Bez riječi, ne šapće, znali smo da pravo zatim. Uzdaha, i disanje nježno kao što sam tražio i osjetio djevica maca u svojoj ruci.
Znao sam da je ona htjela da budem nježan. Imao sam ikada razloga kako bi se ugodno za nju. Sam povukla malo na nju gaćice, ona ustade da mi ih maknite joj bedra i bacanje ih na podu pokraj kreveta. Ustao sam pokraj kreveta, unbuckled moje hlače, i maknuti moj džokej gaćice u svom pogledu objavljivanju moj penis koji je stajao lupanje ispred nje. Ja valjane natrag u krevet s njom jer ona posegnula za moj kurac i to clutched u njoj malo rukom.
"Oh! Bill! "Ona je buljila u njega za nekoliko sekundi, ona milovala nježno a zatim ga je uzeo u obje ruke i to masira, gledajući ga lupati i udarati.
"Vi kao da?" Ja wheezed.
"Oh! Dopustite mi da ga dirati. Ja nikad nisam dotaknuo jedan prije. "Ona prosiktala.
"Touch sve što želite, baby!" Ja sam položio natrag za nju da se ispitaju dok sam dosegla preko i našla sada pokisao mokro razrez i pomiluje gore i dolje unutar nalaz joj kaljenje klitoris.
"Za djevice, ona je stvarno spremni." Pomislio sam kao što je ona nastavila je milovati, tada se osjećam joj slatke usne umotati moj penis u usta i nježno sisati glavu. Unaprijed se je oozing iz glave, a ona je isisan iz mene, savoring njegov okus. Okrenuo sam se moje tijelo oko kako bi mogla imati bolji pristup moj penis, a ja joj stidne dlake s kojima se suočavaju kao i moj usta lutao joj slatka maca i pronašao mokro prorez sa mojim jezikom. Sam uživao u bogatom mokra, slatka mirisna nestajati izlazi iz njezine vagine, a to isisan iz nje. Ona oscilirao prema mojim ustima, osjećaj ga nježno sisanje i dira joj unutarnju jezgru.
"Ohhh! Myyy! Goddd!. "Ona dahnu i osjećao sam se njeno tijelo drhtati pod mene. Ona quivered malo više, bedrima otvorio šire, moj jezik skliznuo više slobodno nad njom klitoris, onda sam osjetio joj podići joj guzu gore s kreveta i nasilno dahnu glasniji sada, kao što je objavio svoj prvi orgazam u moja usta. Domino gospodarice On usta se vratio u moje lupanje penis dok je sisao čak i teže sada je objavila svoj orgazam.
Dospio sam dolje uzeo joj ramena i stavi natrag na jastuk, valjane moje tijelo na vrhu njezin, pao je moj pulsirajući alat između nogu da klizi duž split vrlo čvrsto. Ne ide u samo ostavljajući joj osjetiti snagu uz nju pukotina. Ja humped nekoliko puta, ona se tresao pod mene. Moj penis je oko spremni da eksplodiraju, ali sam održavati. Ja pomiluje joj razrez nekoliko puta, ona uzdahne ispod mene i valjane bedrima protiv mene, gore i dolje, lijevo-desno.
Nisam mogao držati ga bilo više, znao sam. To je bio idući u ići u. htjela sam da ide u.
"Dani! Oh Dani! "Ona je pogledala u moje poluotvorenim očima. Ona je htjela da ide u.
"Da! Molim te! Da, Bill! Molimo, sada! "Ona se izjasnio.
"Vi ste stvarno sigurni?" Prošaptala sam.
"Da!" Ona ponovno izjasnio. Ona je podigla bedra do moje lupanje izbočina znajući što će se dogoditi.
"Sada! Sada! "Ja sam podigao malo ostavljajući moj penis kap joj otvaranje seks kao što sam osjetio glave odvojene stidne dlake, kliziti iznad vrlo mokre otvor, pritisnite u njoj vrlo blizu-dolikuje skrivati. Kao što je glava odvojena prolaz za prvi put uronjen u nju jer ona wailed pristanak i uzeo ga cijeli lupanje pijetao u jednom masivnim progutati podjele nevoljko himen i proteže mekani zidovi njene vagine. Prolaza prilogu moj penis unutar poput prstiju pripijenom rukavica.
Osjećao sam joj nježno treperenje jače, osjećala moja lučna penis lupanje iznutra, kao što  domino dame oglasi je ponovno dosegla vrhunac, ona ruža, njeno disanje je dobio jači i jači.
Ona shuddered jednom tada povika kao ona opet dosegao ogromnu orgazam,
"Ohhhh! Billlll! Oh Bill. Učinite to! Give It To Me! Nemojte prestati. "Njezina vagina masira svaki centimetar moj penis sa svojim pulsiranja. Nije trebalo dugo za mene to osjetiti moje loptice napeta i osjetio izbacivati ​​žuriti dolje moj penis i ispljunuti njegove opterećenje na njoj lupanje vaginu.
Ona nije mogla reći je bila djevica bilo koji više. Ona je bila deflowered s mojim venama teško hard penis unutar nje arching čvrsto. Ona je plakala tiho pod mene osjeća strast i 

Нема коментара:

Постави коментар