.

уторак, 12. април 2011.

Servis erotski oglasi


Sjedio sam u baru hotela imaju samo prisustvovali najviše strašno seminar na temu "Mobiteli -. Ultimate Customer Service Tool" označite samo - zvučnik zadržao se odnosi na "servis za upoznavanje oglasi srbija ", nego "služi", kupac. Možda je to moj ruralnim pozadini i sjećanja studs servisiranja kobila, ili možda je to činjenica da sam uspaljen kao pakao, ali svaki put je rekao: "usluga" Osjetio sam ovo ... probadanje. Osim toga, zvučnik je hottie! Ja bih samo naručio još jedno piće, kada svih gin zglobova u svim hotelima govornik ulazio Nakon što me je prepoznao od seminara, on mi se pridružio u baru. "Što mislite o seminaru?" Trebam li reći istinu? Uh, ne! Mogućnost spola rijetko je služio od istine. "Ja sam puno toga naučio." Nije u potpunosti laž s obzirom na sam naučiti da bez obzira koliko dosadna seminar je ako govornik je vruće, ne mogu smočiti. On je gotovo činilo iznenađen, "Stvarno? Što ste naučili? "Da imate najdublje smeđe oči koje sam ikada vidio." Nasmijao se pomalo nervozno, naručili piće i odgovorio: "Ja sam telefon prodavač, a ne stvarno javni govornik, pa sam se bojao servis za upoznavanje oglasi srbija 
moje prikaz možda su malo suhi. ". Pa, ne znam o prezentaciji su suha, ali sam siguran nije bio" On je oklijevao, a zatim se nasmijao stidljivo, one velike smeđe oči samo moje probio. Razgovarali smo i pili, i dobio sve koketni. Onda moj telefon je zazvonio. Dobio sam ga van da ga isključiti, ali da rijetko se koristi, ja fumbled. On je uzeo moju ruku i ja vođena prema završava poziv. "Ja prodati telefone. Trebate novi. "Za kojeg sam odgovorio:" Ja bih volio vidjeti tvoje .... "Kao što je ruža ostaviti primijetio sam nešto drugo je uskrsnuo kao Gospodarice domine  dobro. "Uhhmm ..." Ja dahnu. On sheepishly zatvorio svoju jaknu i otišao prema liftu. Ja nestrpljivo slijedio.Vrata otvorena prazan auto, hvala bogu! Budući da je na gornjem katu, ne znajući gdje mu je soba bila, i žele najduža vožnja je moguće, ja gurnula "1" na kojoj je pitao, "Going down?" Umjesto da mu odgovorim sam odlučio da ga pokazati. Ja wrangled njegov kaput dok ne pao na pod. Onda sam izvukao ga je blizu mene. Ja povukla u svoj dres repovima dok su bez njegove hlače i nastavila da se presele svoje tregeri od off njegova ramena. Volim tregeri, seksipilnije nego pojas i puno lakše za manevar. Nježno i polako sam klizila niz moje ruke ruke sve dok nisam došao do hlače. Sa povećanjem pritiska JA ganut moj ruke od bokova do svoje zatvarač. U ovom trenutku, ja sam kleknuo. Ja masirala oticati u njegove hlače za nekoliko minuta, a zatim grozničavo unzipped njegove hlače. Vidio sam plodove mog rada klepave ispod par boksera. Mmm ... volim boksači.Oni ostaviti nešto i za maštanje. No, sa svojim prekrasnim erekcijom prije mene i nije potrebno puno mašte! Prišao sam mu bokserice kao da sam bio odmatanje prisutan.Sretan Božić za mene! S jedne strane sam se preselio svoje gaćice na stranu. S druge strane - i izdisaju - Ja Dobavljeno iz svoje skrovište najviše amazing penis.  "O, moj Bože!" Što učiniti prvi?! Nisam mogao čekati! Počeo sam s poljupcem na blistavim i savršeno okrunjena glava. Pogledao sam gore i mogu reći da je već uživaju ovaj. On moaned u dogovoru. Sa moje desne strane sam držao struk.  servis za upoznavanje oglasi srbija 
S moje lijeve Ja čvrsto shvatio njegov penis. Polako sam lizali moj put od vrha glave do baze vratila gdje sam nježno odvlači na njegove kose s mojim zubima. I onda se preselio natrag gore i kružio glavom sa mojim jezikom. Sam ga htjela u usta! A ja dobiti ono što želim! Bilo je skoro više nego što sam mogao uzeti u ali jednom grlu skrasio sve je bilo moje, da raskošnih, lupanje pijetao unutar moje vlažne topla usta. I onda se preselio usta do vrha njegov penis i dok još uvijek drži svoju struku s jedne strane čvrsto sam uhvatio vratila s druge strane. I onda krenuo usta gore-dolje gornjoj polovici njegov penis. Opet. I opet. Kao što sam radio na gornjoj polovici s mojih usta sam pumpa donjoj polovici sa moje ruke. Tada sam održao njegov penis stalno dok sam ja polako lizali cijeloj dužini njegove vratila od dna do vrha i natrag dolje. Onda gore i dolje opet. Kad sam dosegla baze vratila nisam prestati.  Gospodarice domine JA je zadržao ide dolje dok sam imao jedan od njegovih savršeno oblikovan kugle u mojim ustima. Mmmmm. Još uvijek sam imao jednu ruku na njegovu osovinu tako da sam koristio moje druge strane masaža druge njegove lopte. Tada sam progutao svoju veličanstvenu penis s mojim ustima. JA je zadržao ide dolje. I gore. I dolje. I gore. Preko. I više. Sisanče i pumpanje. Kretao svoje bokove u ritmu mojih usta. Morao je zatvoriti se u cumming jer sam bio! Pogledao sam se u njegove oči. Oni su bili zatvoreni, glavu naginje unatrag, "Ohhh ..." pobjegao usnama. JA je zadržao pumpanje i sisa. "Ohhhhh ...!" Postao glasniji i učestaliji dok konačno on zabode u usta i došao. I proguta većina njegovih upoznavanje oglasi srbija  toplih slatkih sperma, ali prikupila neke iz mojih usta, mi je otvorio bluze i masira uzdah u moje grudi. Moje bradavice su hard rock i postao je još veći kad u tom trenutku sam došao, squirting moje vruće sokovi diljem još uvijek kreće liftom. Boga, osjećao sam se nevjerojatno! Od pogled na njegovo lice, on je učinio, previše. Sjeo sam natrag na petama od moje noge za minutu a zatim je ustao dok kopčanje moju bluzu.Lift je napokon dolje svi put. Sve sam mogao misliti bila je: "Hvala Bogu za visoke zgrade i kupca-servis prodavatelji!"

Нема коментара:

Постави коментар