.

среда, 27. април 2011.

Zenska dominacija oglasi


Bilo je oko šest mjeseci, kada sam prvi put postaviti svoje pogled na čovjeka koji nikad neće zaboraviti. Čovjek u pitanju je bio suradnik od mina i njegovo ime je Dave. Sam mogao sjetiti prvog radnog dana kao da je bilo jučer. Hodao sam po uredu kao i moj novi šef me upoznao svima ja će raditi sa. Kad sam napokon došao na Dave, dosegnuvši svoju ruku u susret mu u prijateljskom rukovanje našla sam da ne želi pustiti. sebe prisiljava na neka ide, ali ne okretanje očima daleko dao sam mu osmijeh i vratio jedan.Tijekom dana došao sam da shvate kako Dave je bio nevjerojatan, imao je velik smisao za humor s prizvukom sarkazma baš poput mene. Nažalost, do kraja dana sam saznao da je bio oženjen, osuditi sreće. To nikad ne uspije da kada sretnem velika osoba su već poduzete. To me nije spriječilo bacanje neki nevini flert putu koji appreciatively je vraćen većinu vremena.  Dominacija Srbija Velik dio mog dana je proveo dan sanjala i maštao o meni i Dave rade stvari koje ne bi trebali.
Jedan dan sam naletio na njega u napuštene hodniku. Hodnik posebno je bio onaj koji su doveli do kupaonice, kupaonice u kojoj morate ključ za. Došao sam iz moje kupaonice baš kao što je bio prolazak vrata za povratak u ured. Sam zatvorio vrata iza mene i primijetio sam ga prenuo. Sam ispričao erotski oglasi zenska dominacija  i on zastao za minutu ispred mene i nasmijala, jer je počeo da hoda opet sam uhvatio njegovu ruku, što ga je zaustaviti u njegove pjesme. Trebalo je nekoliko sekundi za njega da shvate zašto je zaustavljen, ali na kraju okrenuo glavu nazad da vidite mene nasmijana na njega. Smije leđa s nekom vrstom zbunjen pogled u njegovim očima, kao što sam ga povući bliže mi se da sam obavijest da se ne opire na sve ono što moje srce dobiva utrke više nego što već je.
Bliže on dobiva za mene više nervozan sam se ne siguran što moj sljedeći potez će biti, bio sam planiranje ovaj susret za dugo vremena i ja sam htjela da bude savršen. Znao sam da ako netko ući u hodnik u bilo kojem trenutku to ne bi izgleda dobro za mene da su moje ruke na co-radnik, a kamoli u braku jedan. Znajući nitko drugi nije bio u ženskom WC JA iskorišten moj slobodne ruke da ga otključati i oba od nas skliznuo u hladno soba s pločicama. Vrata su se otvorila malo prebrzo, a ja pao u odnosu na susjedni zid, zbog čega zenska dominacija  Dave pasti protiv mene, njegovo lice opasno blizu mina. Vrata zatvorena glasno iza nas, a ja kroz nogu oko Dave i gurnuo mi je noga protiv vrata da bi ga zatvoriti, to neće potrajati dugo. Sam mogao osjetiti Dave tijelo protiv mina i ona osjeća toplo. Vidio sam erotski oglasi zenska  da je Dave bio obličje dolje i činilo vrstu živčanog previše tako da sam podigla bradu pogledati u moje oči i šapnuo: "Želio sam to za tako dugo, i znam da to žele previše, ne brinite sam pobijedio 't reći. "
Kada se posljednji slog lijevo moj navlažiti usne, Dave skliznula mu ruke oko mog struka, izvukao me još bliže protiv svoje toplo tijelo i otišao u me poljubiti. Na posljednjem drugi on dodged usnama i otišao za moj vrat. Njegov mokre usne na moj vrat osjećao tako dobro da mi koljena otišao malo slaba, ali ruke me čuva od pada. JA ran moj prste kroz njegovu tamnu kosu i uhvatio pregršt njegove kose, yanking glavu natrag pogledati u oči.Moje srce vozio dok sam gledao preko lica završio na usnama, htjela sam ti usne na moje i ja sam htjela da ih tamo sada. I neka se dubok uzdah i prisiljeni svojim ustima u susret mina, pa ga ljubim teško ozlijeđen. Osjećao sam se svojim jezikom liznuti u moja usta, moja usta omatanje oko njega i sisanja nježno. Dave počeo spuštati ruke ka ispred moje suknje, dostizanje dolje da ide gore ispod. On polako podiže ga polažući ruku na moje bedro. Kliženje prst u stranu moje donje rublje i vuče na njih, on ih je srušena do koljena. Sam mogao osjetiti sebe već mokro usisavanje, ali ovaj potez mi je stavio preko vrha. I malo moje usne kao što sam osjetio Dave ruke migrirati prema mome mokro mjesto. S jedne strane na malo mojih leđa za podršku, on smješten s druge strane na moj unutarnje strane dominacija zenska  bedara i zadirkivali me svojim mekim dodirom. Dospio sam između nas i osjetio oko za vrh njegove hlače. Kada sam pronašao kopču sam ga undid i nastavio svoj otkopčati hlače. Ja sam već mogao vidjeti trbuhom tvore u svojim trapericama i nije mogao čekati da vidite što sam bio samo zamišljajući za proteklih mjeseci. Dominacija Srbija
Dospio sam i izvukao mnogo otvrdnuo penis i uzeo neko vrijeme da se osjećaju svaki centimetar to s moje ruke. Nisam mogao vjerovati to je bio događa, napokon. Na kraju Dave preselila bliže meni, hvatajući njegov penis u ruku i to vodeći se moja maca. On je izazovno gumiran glavu ga oko na moj klitoris i dolje na moje rupe, gdje je nježno gurnuo vrh rezervirati malo u isto vrijeme na prvom i na kraju gurnuo cijelu je u dubokom, što mi je tobolac i tresti. Dospio sam okolo i stavio mi ruke na magarca njegova, njih cijeđenje ga gura u mene teže. On je stavio ruku na moje već podigla nogu i ran gore i dolje moje bedro, zabadanje polako. Moj dah je sve brži, a već sam osjetio blizu doživljava vrhunac.Sam bacio moje ruke do leđima i iskopali svoje prste u njegovu kožu te ga izvukao na mene, tako njegovim prsima je bila protiv mina. Mogao sam osjetiti njegovo srce kuca jednako brzo kao što sam donio moje moje usne na njegov vrat. Napravila sam mali poljubaca uz rame tada migrirati moje usne na svojim ušna školjka, stavljajući ga u usta i sisa nježno onda teže, to rezak. To ga je potisak brže, mogao sam reći je bio uzimajući blizu i tako je bio I. sam mogao osjetiti moje sokovi teku niz moje noge kao moj orgazam je došao, i neka se glasno stenjati i iskopali moji nokti na Dave's back još jednom.Osjećao sam ga da ide slabo i znao da je i on došao.
Mi smo samo stajao tamo u svakoj drugima ruke za nekoliko minuta,  dominacija srbija teško disanje.Kada su naši disanje napokon smirila, ja pried moje tijelo ljepljive off od svoje i moje gaćice izdvajali natrag gore. Dave se upakiran natrag u svoje hlače te ih gumbe gore.Oboje smo hodali oko kutu i pogledao na ogledalo. Zgrabio sam svoju ruku i pogledao na naše razmišljanje, oboje smo se nasmiješio. Naše ruke pao na našu stranu, a ja uređeno kosu i odjeću i gledao ga red na nas. Dospio sam za ruku i ponovno ga povukli oko poljubi me još jednom. prošaptala sam natrag. Čekao sam nekoliko minuta za njega da se vratim u svoj stol, onda sam osvježen se malo više prije povratka u rudnik. Kao što sam prošao njegov stol na putu do moje ja sam mu dao malo glup i dao malo klimanje. Nikada neću zaboraviti taj dan, a ja ne mogu čekati za naš sljedeći susret, uskoro.

Нема коментара:

Постави коментар