.

среда, 6. април 2011.

Gospodarice oglasi Srbija


Ako niste pročitali moju priču o MY FIRST INTERNET ljubavnika na internetu što bi trebali, tako da se može koristiti kao pregled za ovu priču, što je također istina, a dogodilo se sedam dana nakon prvog ljubavnika i sam vodio ljubav. 
Kao ostatak tjedna prošao, zadržao sam u kontaktu  gospodarice oglasi 
sa svim moje internet ljubavnici. Prvi čovjek sam razgovarao s na internetu a ja i dalje naše Internet seksualne razmjene.Nastavio sam našu ljubav čineći gotovo svakodnevno s ovim čovjekom, kao i moj prvi stvarni ljubavnik. Komplicirano - Da - ali FUN - Apsolutno. JA koji je potreban zabavan i trebao sam seks gore.
Prvi tip sam vodio ljubav sa u mom prethodnom priču i nastavio sam naš odnos, kao dobro. Osjetio sam rastuću potrebu da s njim, ali opet je morao raditi dan moja sestra mogla brinuti za djecu.
Odlučio sam da je od moj prvi ljubavnik nije mogao zadržati datum, jer njegova djela, odlučio sam da kažem moj drugi prijatelj htio bih mu u susret u osobi sada. Moja mala maca savinuta, s nestrpljenjem kad sam čuo njega pristati na meni u susret. Tako sam napravio aranžmane sa sestrom da se brine o djeci i ići mu u susret osoba. Atraktivne picke My raste strast za seksom je prožimala moj um i moja maca potpuno je reagirati.
Znao sam već s drugim ljubavnikom, ali on nije briga o tome, sve što je o tome brinuo bio uzimajući u moje hlače i mi u njegov, i uskoro. Taj osjećaj je narasla nakon 3 mjeseca govori na internetu tako da smo znali da smo morali napraviti to dogodilo. Kao što je dana otišao je sam dobio sve više i više uzbuđen. Već sam znao njegovu situaciju, bio je jedan i znao sam sve o tome kako je izgledao i veličina njegov penis. Prvi put nije bilo stvarne nervoze. Ali ovaj put mi je glava napeta. Razmišljajući o zadovoljstvu ja mogu izaći iz ovog susreta, ja sam jedva spavao noć prije.
Uz ovaj ljubitelj sam znao što je u spremištu za mene. Njegov alat, kao fotografija pokazao je da je put mnogo manji nego prvi u širinu, ali duže. Izgledalo je kao 2 inča okolo i malo duže, možda i 6 inča. Kao što sam znao što je on meni ponudu na putu seksa, on je našao ono što sam bio spreman učiniti također, koja je uključivala ostavljajući ga da mi analni seks. Ja nikada nije pokušao da se prije i to me mokro razmišljati o tome. Sve naše pisane fantazije su će doći živ i stvaran uskoro.
On je rekao mene ako sam htjela samo razgovarati smo mogli učiniti da, on će napraviti ono što sam htjela ili još bolje, sve što sam mu dozvoljeno raditi. Znao sam da stvarno ne samo žele razgovarati - potreban neki stvarni seksualni odnos - bez razgovora. On je bijele boje kože, zelenkasto-eyed čovjek oko 5 "9", s debeo graditi s zastrašujući dovoljno penis.
Je došao dan 25 ožujka 2008, JA je pitao moj sestra da ostanu s djecom, jer mi je trebalo pokupiti medicinskih pregleda sam učinio prije tjedan dana. Da pravo!
Ja odjeveni u duge hlače bež koje prikazuju mi ​​pridjete vrlo dobro, i lijepo bluze nude divan prikaz na moj dekolte. Moja sestra me odvezli do istog parkirališta kao i tjedan dana prije. Sam izašao iz svog automobila i vidio sam ga kao on je bio samo u prolazu u potrazi za mjesto na kojem smo trebali ispuniti. On je vozio na strane pa sam ga pozvao na svojoj ćeliji. Moja sestra je napustio već pa sam ga je čekao da me pokupiti. On je napokon okrenuo i odvezao se do mene, tako sam dobio u svom automobilu.
Kao što smo bili u autu smo razgovarali vrlo malo. Sam bio uzimajući nervozna sve odjednom. To nas je uzeti tako dugo doći do ove točke u našem odnosu dobio sam jako nervozan. Ali ja polako dobio jasno psihički, a sada sam osjetio da sam bio doista spreman to učiniti opet, osjetio sam nisam htio uništiti ovaj, kako smo se približili motelu sam zaboravio o tome. Ja temeljito sjetio vrlo dobro zadovoljstvo moj prvi ljubavnik bio mi je dao, a ja drago razmišljam o tome opet. Također sam znala da mi je potrebno da se osjećaju teško, vruće, penis slično sam imao prije meni među nogama u moje mokro vagine
Mi smo išli u istu motel kao i prije korišten u moj prvi ljubavnik, La Roca u Arecibo. Moj um lutao natrag na tjedan dana kao i odvezli smo se u motel
Mi smo registrirani za sobu, a ja ostao vani, a on je otišao u uredu. Imaš tipku, ode u sobu zajedno. To je okrugli krevet, ogledala posvuda. On je okrenuo / c na i sjeli smo na krevet. Razgovarali smo malo više, o situaciji s mojim mužem. Moj suprug i ja imao verbalni komunikacijski problemi, problemi sa novcem i najviše od svih seksualnih objesiti problema. Rekao sam mu o mojim mužem i kako je samo imala spolni odnos s mene da biste dobili njegov orgazam a zatim je otišao na spavanje, ja stvarno potrebno i više od toga u mom životu, i to je razlog zašto sam želio kao drugi čovjek. On je ležao na krevetu slušajući mene.
Ja sam ostao sjediti pokraj njega. Ovdje sam napokon  domine gospodarice 
bio približavaju čini sve što je pisao o svakoj. Mnogo smo puta vodio ljubav pisanja jedni druge, ali sada nije bilo dugo uznemirujuće razdoblje tišine. Znala sam duboko u sebi da je nešto će se dogoditi, ali što? Je li on ostavljajući - Bio sam o da hoda? Ja stvarno ne znam.
On je dotaknuo moje leđa igrati s moje kose da do kaskadnog središtu moj povratak preko mojih ramena. Pogledao sam natrag u njega vidio svoju tamno zelene oči, svoje usne bili toliko poziva. Sjedio sam gledajući ga, moja bedra ugovaranje malo i osjetio sam strast diže u moje vagine. Ja squirmed malo, a zatim dosegla više u skladu s njegovim usnama. Tada sam napravio potez i poljubio ga. Na kraju naše usne dotakla, želja postala stvarnost. Nema više inhibicije sada.
Poljubac je rastao u intenzitetu, naš stenje rastao više čujan sada. Ubrzo on me uvlači u krevet, mi valjane na leđima i otišao na vrhu mene, dodiruje moje tijelo kroz odjeću.Oboje smo bili osjećaj ugode uspon, njegov penis unutar njegove hlače već bio teško pritiskom i lupanje protiv moje tijelo.
Poljupca, istraživanje ruke nad mojim spremni tijelo je napravio stvarno trebaju rasti u moja maca. Znao sam da sam bio uzimajući tako mokro. Njegova ruka preko moje izglađen spremni stražnjice, a ja slomiti protiv njegove džepova hlača pokrivena penis.On je izvukao mi je bliže i bliže. Otvorite usta ljubi, osjećaj my nasip pod moje hlače sa svojim hard penis mi je pritiskom, dodirivanje i gnječenje moje grudi. U vrijeme dok smo bili oboje stvarno teško disanje i drhtanje. Pogledao sam ga pažljivo, ja sam ga gurnula natrag malo, sastavljen malo, a zatim mu je rekao da bismo trebali prestati. Htio sam najprije promijeniti. On je uklonio iz na vrhu mene. Mi smo nekako uspjeli zaustaviti.
Krenuo sam u kupaonicu. Brušeni moju kosu na mjestu, uzeo moj odjeću off, i obučen za tu priliku. Slatka mala skup vruće hlače s kratkim potkošulja vrhu, sa svijetlo roza i crna mala srca, obrubljen crnom čipkom. Ono što je ispod je kipuće i spremni da eksplodiraju.
Dok sam bio mijenja u kupaonici, čula sam mu da ode iz sobe i natrag u nekoliko minuta kasnije. "Što je on u potrazi za?" Mislio sam u sebi. Bio sam spreman, on je bio? To je u pitanju mi ​​neke. Sam kasnije saznala da je otišao za kondome, a neki lubrikant da mi nikada ne koriste. Sluh mu vratiti kratko vrijeme kasnije, JA je otišao natrag u sobu, a on je stajao pored noć stol. Sjeo sam na krevet i on mi je prišao.
On je pogledao u mene i šapnuo,
"Bože, ti prekrasan izgled" Tada je poput vremena nikada nije prošao nastavili smo s našim poljupcem.
Ja scooted blizu njega, pritiskom na moje tijelo da ga kao sam legla kraj njega opet na krevet. On je sada ljubi moj vrat, on je igrao s mojim grudima, polako milovala glatka my toplo želudac kroz moje komotnu bluzu. Voljela sam osjetiti njegove ruke na mene. Ja squirmed moje tijelo na njegov dodir, teško disanje.
Sada sam osjetio svoju ruku provući pojas od mojih vruće hlačice, a zatim pronašao svoj put do moje mokro maca zasićene koje proizlaze iz njegova djelovanja na moje grudi i trbuh. Njegov prst pao u mokri prorez nježno onda gnječenjem iznad otvorenje moje vagine. Osjećao sam ga na početku masaža hard lupanje klitoris što je porastao na njegov dodir. Moje tijelo je počeo meškoljiti više pod njegovim dodirom. Naše disanje je postao intenzivniji.
Osjećao sam se njegov toplo rukom uhvatite grudima ispod mog bluzu. On je zadirkivali moje grudi, ležerno milovala i pomiluje moje bradavice sa svojim prstima. Ispod moje vruće hlače osjećao sam ga tegljač protiv pojas od mojih vruće hlačice ih povlačenjem off my hips. Sam ustao tako da je lako mogao ukloniti ih zatim ih pao preko ruba kreveta.
S jedne smjene, njegovo tijelo, on scooted dolje između mojih nogu, nalazila se teško klitoris uspravan unutar moje razrez i osjetio sam njegov vrući dah kako je usisan u svojim toplim, otvorio usta.
"Oh, da, baby", plakala sam. Otvoren moje noge daleko i širok.
Bio sam u oduševljene osjećaj sa svojim jezikom masažu moj klitoris kao što je on sisao je teže i teže. U nekoliko minuta on je dao moj dobar lizati maca počevši od dna do vrha, izašao iz kreveta i počela svlačiti. Dok sam ga gledao skinuti, ja sam skinula mi potkošulja i pao s kreveta. Njegov seks alat zamahnuo iz svog tijela, a ja heaved uzdah preuzela ono što sam vidio dok sam Pomilovala moj klitoris - on je gledao mene da radiš kao što sam gledao njegov dovoljno alat ljuljačka prije mene. On je posegnuo za kondom na stolu pored kreveta, ali uz našu očajnički trebaju jedni druge, rekao sam
"Nema vremena za koje se sada beba!! Dođi ovamo! "
Vidjevši njegov hard penis ljuljanje preko mene, on je to shvatio u ruci i sam otvorio moje noge malo dalje kako je i došao bliže.
Rekao sam,
"Je li to za mene?" Naše oči susreo kao što sam osjetio moje mokro razrez širiti otvoren dok se pripremao za mene ući.
Uzdahnuo je,
"Da! Možete ga želite? Mislite da je vaš muž će propustiti ovo? "
Ja zaplijenili listova predviđajući mu se pridružio s moje mokro maca. Sam to učiniti kad sam ispunjen s mukom i ne znajući što će se dogoditi kada se mi par.
Zatim jednim moćnim potiskom on me upoznao njegov penis kao da je otišao sve do balčaka unutar svoje stidne dlake povezivanje s mojim nasip kao što sam vrisnula out,
"! NOOOOOOOOOOOOO" Pussy rastegnut open - pridružio sa svojim hard penis duboko unutra. The plijesni alata struganje uz moju natopljenu izriti, slanje oceanima seksualne stimulacije do moje kralježnice do moje glave.
Klinču iznutra sada, vlažne sokova teče oko njegovog alata, opustio sam se malo dok sam stavio moje ruke blizu njegov penis, njega osjećaj kao da mi ušli, masaži, vrške svojih klitoris u kružnim pokretima. Nije trebalo dugo dok sam osjetio moj prvi orgazam ustati. Stavio sam jedan prst u moje vagine uz njegov penis dok je on zadržao udaranje teško protiv moje nasipom. Voljeti osjetiti njegov penis u meni osjećaj kože, pokreti, Podigao sam bedra malo više jer je vozio moj orgazam iz mene. Ustala je neumorno u mojim bedrima dolazak na crescendo brzo. Njegov kruti alat slithered unutra i van, okrene se oko sebe i oko kao što je predviđeno mi je teško seks više puta.
Ovaj čovjek je divlji. Kao što je moj orgazam skočila iz mog trbuha, on je samo povukli iz moje maca i mene gledao kao što sam izvukao na listovima uživajući u svakom trenutku kao što je moje mlaćenje maca potrese. Bio sam apsolutno nekontrolirano u mom orgazma države.
Dotaknu moje tijelo, moje grudi. Kao što je moj orgazam oslabio, otišao je na vrhu me opet, ovaj put s obje noge put preko ramena. Gledao sam kako je shvatio svoje lupanje pijetao i režirao opet u mojoj kaplje vagine. On mi je dao sve od njegov penis opet s jednim potiskom od njegovih kukova, mi ušli bez problema, igranje s mojim pobudila klitoris s prstima, preselio svoju ruku i nježno milovala mojih bedara. Guranje teže sada, brže.
Sve dok je on humped njegov penis u meni, uvijek je istraživao moje tijelo, uzimajući njegovu ruku i vrške svojih stražnjica, fondled my klitoris s jedne strane, a drugi dodiruje sve moje tijelo. Zatim je pomiluje s mojim grudima, shvatio moje bradavice u indeks i palca cijeđenje nježno. Guranje teže i malo brže, njegov penis rašpanje plijesni unutar moje ljubavi gladovali pećina.
To se pokazalo previše za mene, penis unutar sporim pokretima, prst u moj klitoris, i dodir njegove ruke, bio sam dolazi opet, osjećao sam se ustati. - Rise - porast brže - dolazi do vrhunca. Onda je OVDJE.
Ja stenjali glasno,
"Da, dijete mi daje da penis brže I'm coming". On je gurnuo u teže i brže, moje stenje od užitka ispunio sobu. Sam shvatio listova opet kao što sam osjetio je snažan orgazam protjerani iz moje dubine.
Humping teško, moje vagine bio napadnut vrlo brzo sada, Cock kliženje i iz sve teže i teže, krevet se ljulja pod njegovom thrusts u mene.
To je dobivanje bolje. Imao sam ovdje sa mnom čovjek s velikim žudnja za seksom. Već sam se dvaput i on još uvijek drži leđa. To je non-stop akcija. Njegov humping moj seksualni nastavak za ono što se činilo kao 10 do 15 minuta - ja stvarno ne znam - sve što sam znao je da sam bio uzimajući dobar jebeni.
Sam došao opet. Naša tijela prekrivena znoj. On je izvukao, mi predati pred njim licem prema dolje. U njegov penis ode u mene od pozadi. Njegove ruke dodiruju moja leđa, stavljajući kosu na mjestu, ljubis me u vrat, ja sam siguran je bio spreman za još jedan krug, ali sam htjela njegova sperma, htio sam mu okus. On je izvukao - sam se okrenuo iznova ga okrenuti.
Sjedio sam na krevetu s njim me okrenuti, on je bio na koljenima sam uzeo njegov penis u ruku shvatio njegov ljigav vratilo, i mirisala my soka na to još uvijek. ga lizali off. Osjetio sam ljubav dominantne gospodarice 
 kvrgav štap s moje strane, polako liže moja sperma iz njegov penis. Prosao sam kroz moj jezik dolje i gore polako njegov penis glavu, ljubljenje njegova lupanje alat stvarno lagano, a zatim usisava njegova lupanje glavom.
U nekoliko minuta me je propisano ispred njega i otišao na vrhu mi je, ovaj put smo otišli na 69. On je istraživao moja maca, prvi milovati prstima. I u odgovoru uzeo njegov penis u ruku i isisan mu jaja nježno. Sada je igrao sa svojim jezikom u moja maca lizanje moj klitoris, dok je on stavio prst u, možda dva.
Kao brz kao on je otišao dira moja maca i ja pomiluje njegov penis. On je bio jede moja maca lizanje i sisanje svi sokovi. Bio sam šamaranje svoje uporište sisanje mu jaja i stroking njegov penis. I da, bio sam spreman doći opet.
Vrisnula sam u strast, "Moždani udar teže, baby! Ja dolazim "hvata se još glasnije.
Sam osjetio moj orgazam rasti i osjetio da treba pustiti van, moja maca je mokro usisavanje kao što je bio sisa. On je promijenio svoju poziciju, čučnuo dolje ispred moje otvorene noge, izvukao njegov penis iz moje pokisao tunela i počeo pritisnuta njegov penis gore i dolje moja maca razrez bez prodoran, ja sam sada bio igranje sa mojim grudima osjećaj hotness njegov penis glave u mom maca. Gledam svoje postupke što mi je intenzivniji ga želi opet tako da sam mogao eksplodirati oko nje.
Ja whimpered,
"Push to u baby" On je to učinio! S tim riječima sam osjetio njegov penis unutar poniranje s jednim moćnim potiskom je otišao u svim način. Klipni teško meni je nastavio svoj napad, moje vagine otvorena za njega.
Plakala sam,
"Želim svoje sperma". Njegov alat prekršeno me jače, brže, moja maca još uvijek drhti od moje posljednje nasilne orgazam, ali spreman za drugi.
S tom povikao sam glasno,
"Daj mi tvoj kurac - ne - to -! Sve to, beba"
Bio je vrlo blizu dolaska. Osjećao sam se njegov alat postajalo sve teže i brže lupanje, njegov dah dolazi brže i brzo.
On whimpered naglas da mi
"To je ovdje, baby! Gdje želite da moja sperma, bebe - gdje želite da "s jednim moćnim gurati je podijeliti moje maca kao širok kao što je ikad bila, znajući da je dosegao svoj vrhunac
Sam uzdahnuo,
"Na mojim grudima. Želim vam da pucati na moje grudi. "
"Jedite moja sperma beba"
On je uzeo njegov penis iz moje drhti rupe s sisanče zvuk kao da je izašao, s jedan snažan ejakulacijom dao mi je njegova sperma sva nad mojim grudima.
Našao sam kapi sjemena na grudima s mojim prstima, uzeo neke s mojim prstima, i isisan na njih. Gledao sam u bijeli skliski sok ispušta kao što je poništen iz opet i opet na mene. Ja intenzivno quivered osjećaj njegove vruće štrcanje sjeme na moje grudi.
Ah! Njegov prvi sperma - to je bio vrlo intenzivan i ja sam ga volio. Bio sam ljigav sa svojim ejakulirati pokriva moje grudi, usta i prstiju kaplje mokri od sisanče njegova dolaze.beogradske gospodarice 
 Nakon što je pucao na mene ja shvatio njegove upaljene ljigave alat, usisan ostatak iz moje vagine iz njegove glave gori i to konzumira.
Bog! Bio sam nered! Morao sam tuš. Sam ustao i krenuo za tuš. Mi je uzeo pretvara u tuš, a mi se ponovo sreli u krevetu, a zatim ponovno postavio rame uz rame. Naša gola tijela dodiruju, njegova koža osjećala toplo moj dodir.
Kao što je položio licem prema dolje na krevet, ja sjedio na njegovu stražnjicu dajući mu meke masažu na leđima onda naprijed naslonila pritisnuta moje bradavice dira leđima.Lagano se kreće moje bradavice pa sam znao on je osjetio ih nježno dira njegove osjetljive natrag, gore-dolje dok moje ruke miluju njegove ruke.
U nekoliko minuta sam stisnuo na moja prsa leđima, gumiran ih protiv njega željno dok se kreće moj mali žarki maca na njegovu stražnjicu. Nakon nekoliko minuta to, on me podigao i prevrnuo na leđima, kao što je okrenuo više izlažu svoje očvrslog penis zamahnuo out i spremna sam ispred mojih usta. ga je uzeo u ruke, pogledala ga pažljivo onda polako pokriva glavu s mojih usta i dao mu dobru dugo sisati.
Njegov oteklina je stajao, lupanje nasilno tako da sam se nalazila njegova vatrena tijelo svoje, u cilju moje željan vagine prema njemu. Sam shvatio njegov alat i usmjeren na cilj s guštom. Kao što sam sjedio na njegovu lupanje alat sam se nalazila njegova torzo i gledao obim polako progutati u moje mokro vagine. Ja pritisnut teško klina iznutra.
Sada sam kontroliranim pokretima. Sam stavio moje noge stan u krevetu pokraj njegova struka kao što sam podigao moja stražnjica samo malo ostavljajući glavu njegov penis unutra, onda sam otišao dolje polako osjećajući venama kvrgav vratila pritisnite prema zidovima moga tunela, moje ruke su otvaram maca usne, dira njegov penis kao da mi je ušao.
Imali smo prekrasan pogled sa svih ogledala nas okružuje.
Uzdahnuo je i udahnuo glasnije,
"Da, dijete, uzmite si vremena. Osjećam se moj penis ide u mokro maca, beba !!!!!".
Ona osjeća veliki cijeđenje moje vagine na njegov penis svaki put sam otišao dolje.Constricting kad sam išao gore. JA je zadržao na polaganim pokretima dok je on igrao s mojim grudima.
Ja leđa naslonio osjećaj njegov hard lučni naboran, povećao penis dublje u mene, dira njegove lopte s jedne strane, a zatim prolazi rukama kroz dio bedara. Sam bio uzimajući sve više i više stimulira, uzdisanje, oplakivanje sve dublje i dublje i dira moje grudi.Nagnuo sam se naprijed, koljena na krevet sada, staviti ruke na njegova ramena i počeo zabadanje teže, kreće mojih bedara gore i dolje na njega sluh mu jaukanje
Uzdahnuo je,
"To se osjeća sjajno, baby, ići za to". Ja gurnula dolje tvrdo, ostao je tamo odmara, zatim u nekoliko sekundi, back up onda lurched dolje opet snažno na njegov hard alat.
Započela ljubiti vrat prolazi rukama kroz njegovu kosu. On mi je prevrnuo sam bio na mojoj strani jednoj nozi oko bokova drugi je ravno među noge. On je stavio hard penis na moj maca očitavanje sam htjela doći, to dao mi je teško samo kako mi se sviđa. Holding na listovima, oplakivanje teško, a dah unos brži, došao sam opet, i kao što sam učinio je polako Pomilovala njegov penis unutar i van.
"Vi ste bili velika beba", kaže on.
Sam bio uzimajući toliko zadovoljstvo i osjećaj da sam mislio da je odavno nestala.
Sjeli smo u krevetu ljube međusobno dodiruju. Mi čvrsto zagrlila. Kretao se mene mi govori svojim aktom ono što je želio. Ovaj put smo išli "pseću stil". On je podnio dvije jastuka ispod mene. Položio je ruke preko mojih leđa polako, ide dolje i dirljivo moja stražnjica, njih cijeđenje.
Osjećao sam glavu njegov penis ući moja maca, dok je nježno uklanja moje kose iz mojih vrata, te polako me ljubila iza moj vrat. Polako svaki poljubac. I sa svakim poljupcem on staviti neke više njegov penis u. nisam mogla biti još uvijek tako da sam proširila moje noge širom otvoren i staviti moje dupe u zraku. Sada je imao bolji ulaz. I dok je gurnuo penis u duboko, on me uhvati za struk.
Bili smo oboje kreće sada. Imao sam s jedne strane igranje sa mojim klitoris. On oslanjao naprijed ljubis me na vrata i igranje sa mojim grudima.
Ja squealed,
"Da tata ići na, jebati mene" On rammed u meni malo teško lunges.
Ja whimpered opet,
"Dopustite mi da vas osjećam, beba!"
Sa mnom razgovor i stvaranje pokreta s mojih bedara gore u zraku za njega, on je uzimajući više uzbuđen. On je izvadio mi je dosadan, to pritiskom na mom razrez, onda samo stavljanje glave u, ponovio akciju.
Zatim je gurnula je sve u.
Bio sam razjario 's mukom,
"Brže, baby! Ja znam da želite da mi date svoje sperma ".
Gurnuo je teže, kao što sam brže pomiluje moj klitoris. Osjećao sam mu jaja lupala na moja maca.
"Da, dijete ga daj sada! Ja dolazim opet, baby ", plakala sam.
"Dopustite mi da osjećate da ste vruća sperma u mojim maca.
On povika glasno,
"Da beba! Ovdje su ga ". Pucao je njegova sperma na moja stražnjica razrez i osjetio sam to kap po kap vruće dolje prema moj maca.
Mi ležao side-by-side u krevetu Imao sam natrag k njemu i on je milovanje leđa. Mi odmarao dok je tada vodio ponovno tuš. Uzeo zavrtač to počistiti. Dobili smo obučeni i on me je odveo na mjesto smo se susreli ranije.
Večer je dobro za mene. Nema seksa s mojim mužem ovaj put. Sljedeći dan drugu krivotvore glavobolju.
U sljedećih nekoliko tjedana sam pronašao novu ljubavnicu. Moja maca je sve nezasitan.Nikad nisam vidio taj tip opet, iako je pokušao.

Нема коментара:

Постави коментар